Strona 1 z 1

[Play] składanie reklamacji przez telefon

Post:10 maja 2014, 22:03
autor: goral2099
Powiedzcie mi proszę, jak to jest ze składaniem reklamacji w Play? Można to zrobić telefonicznie przez *500, czy trzeba się pofatygować do salonu? Bo mi konsultantka dziś dwukrotnie odmówiła twierdząc, że reklamacje tylko pisemnie, a ona może tylko przyjąć zgłoszenie.

Post:10 maja 2014, 22:17
autor: usiu128
Reklamacja pisemna w salonie lub na maila do boa.

Post:10 maja 2014, 22:52
autor: KC-KARLOS
Reklamację złożyć możesz poprzez:
> Play24 w zakładce Zgłoszenia
> pisząc maila z numerem telefonu, którego dotyczy reklamacja na: [email protected]
> idąc do najbliższego punktu sprzedaży Play

Wszystkie 3 formy wymienione przeze mnie są darmowe, połączenie z *500 jest płatne, więc nie warto tam dzwonić.

Post:11 maja 2014, 08:47
autor: KA
U mnie Play zawsze bardzo szybko reaguje na reklamacje złożone przez Play24. Zwykle oddzwaniają w ciągu 24 godzin. Ostanią reklamację na net mobilny załatwili szybko, dwa razy dzwonił człowiek z konkretnymi pytaniami, a po usunięciu usterki jeszcze raz, żeby zapytać, czy wszystko OK. W tym temacie narzekać na nich nie mogę.

Post:11 maja 2014, 17:28
autor: goral2099
Czyli krótko mówiąc: na *500 absolutnie nie ma możliwości złożenia reklamacji - musi być na piśmie, czy to w formie cyfrowej, czy "analogowej"?

Post:11 maja 2014, 20:00
autor: KC-KARLOS
goral2099, *500 to Obsługa Klienta, tam raczej przedłużysz umowę, włączysz lub wyłączysz usługi, zgłosisz problem techniczny. A reklamacja: musisz napisać.

Post:11 maja 2014, 20:08
autor: manyaky
Karlos20 pisze:goral2099, *500 to Obsługa Klienta, tam raczej przedłużysz umowę, włączysz lub wyłączysz usługi, zgłosisz problem techniczny. A reklamacja: musisz napisać.
Regulamin świadczenia usług dla abonentów się kłania. :wink:

Oczywiście można telefonicznie na OK zgłosić reklamację ustnie do protokołu. Ale często naciskają, żeby jej nie składać, no i wreszcie po co marnować czas dyktując pani to, co samemu mozna napisać.


//edit

Doczytałem pierwszy post: konsultant ma obowiązek przyjąć reklamację! Dwa lata temu odmówił, więc poszły dwie reklamacje - jedna we właściwej sprawie, druga ws. zwrotu pieniędzy za bezcelowe połączenie z BOK przez niekompetencję (skrypt?) konsultanta. Obie uznane.

Post:11 maja 2014, 20:17
autor: KC-KARLOS
manyaky pisze:Dwa lata temu
Ale mi przykład xD
A jak jest teraz? Prawda jest taka, że szybciej reklamację można załatwić drogą elektroniczną, nie każdy konsultant jest ogarnięty albo chętny do przyjmowania reklamacji. Za to nie otrzyma prowizji dodatkowej. Prędzej ją otrzyma za przedłużenie umowy lub za pozytywne oceny obsługi klienta, ale nie za reklamacje.
Załatwienie takich rzeczy przez telefoniczny BOK to loteria - nie wiesz, na kogo trafisz.

Post:11 maja 2014, 20:24
autor: manyaky
Karlos20 pisze:Ale mi przykład xD
A jak jest teraz? Prawda jest taka, że szybciej reklamację można załatwić drogą elektroniczną, nie każdy konsultant jest ogarnięty albo chętny do przyjmowania reklamacji. Za to nie otrzyma prowizji dodatkowej. Prędzej ją otrzyma za przedłużenie umowy lub za pozytywne oceny obsługi klienta, ale nie za reklamacje.
Załatwienie takich rzeczy przez telefoniczny BOK to loteria - nie wiesz, na kogo trafisz.
Przykład, jak przykład. Nie wiem czy się zmieniło, czy nie.

Tak czy inaczej, warto zawsze poprosić takiego konsultanta o odczytanie na głos § 14 pkt. 1 lub pkt. 2 umowy o świadczeniu usług dla abonentów, bo akurat nie mamy przy sobie kopii, ani dostępu online. Powinno rozwiązać sprawę. Nie wierzę w żadne niechęci do przyjmowania reklamacji. Wynika to pewnie ze skryptu i nacisków operatora na zmniejszenie kosztów obsługi zgłoszeń.

A prowizji dodatkowej nie otrzyma za zdecydowaną większość rzeczy na infolinii OK. Za pomoc w konfiguracji, za przeczytanie faktur, za wyjaśnienie pozycji na fakturze, za aktywowanie pakietów/roamingu - więc to akurat żaden argument. :P

Tak czy inaczej zgadzam się, że lepiej online (jak w poprzednim poście), ale nie takie było pytanie autora.

Post:11 maja 2014, 20:27
autor: KC-KARLOS
manyaky pisze:A prowizji dodatkowej nie otrzyma za zdecydowaną większość rzeczy na infolinii OK. Za pomoc w konfiguracji, za przeczytanie faktur, za wyjaśnienie pozycji na fakturze, za aktywowanie pakietów/roamingu
Dlatego wolą odesłać do salonu / Play24.
Jakbyś pracował w Call Center, żeby zarobić, musiałbyś tylko wciskać ludziom kit, jaki taki PLAY, PLUS, ORANGE, T-MOBILE jest (są) wspaniałe :)

PS: Autor tematu myślę, że otrzymał odpowiedź na pytanie, napisałem kilka sposobów na reklamację w Play.

Post:11 maja 2014, 20:55
autor: goral2099
No właśnie mi chodzi o to, czy jest możliwe w ogóle składanie reklamacji przez *500. Ostatnio akurat zadzwoniłem i nie byłem pewien, nie siedziałem przed komputerem, więc zbyt mocno się nie wykłócałem. A to, że wygodniej napisać na P24 to już inna sprawa.
Czyli jednak się pani po prostu nie chciało...swoją drogą ciekawe, że nie przyszedł sms z prośbą o ocenę pracy konsultanta. Już drugi raz tak mam po "ciężkiej" rozmowie. :)
Dzięki za zainteresowanie i pomoc.

Post:11 maja 2014, 22:22
autor: muchakk
Można składać reklamacje na *500.