Plus dla Firm - wziecie nowego numeru
Post:27 kwie 2014, 00:30
Witam,
Pytanie w imieniu wujka; posiada on kilka numerów w Plusie, ostatnio przedłużał kontrakty, na dwa mniej używane numery dostał taryfę Progres 39 (z telefonem) w której za 29zł netto z e-fakturą są nielimity do Plusa oraz 300 minut do innych sieci.
Chciał dobrać jeszcze jeden, nowy numer w tej taryfie i dowiedział się, że w przypadku nowego numeru mimo że taryfa jest taka sama (Progres 39 z telefonem), to nie ma w niej nielimitów do Plusa (są płatne dodatkowo 5zł miesięcznie) a zamiast 300 minut do innych sieci jest tylko 100 minut. Dodatkowo musiałby jeszcze zapłacić opłatę aktywacyjną 39zł za wzięcie tego numeru.
Krótkie spojrzenie na strone Plusa pokazuje że oferta faktycznie tak wygląda ale dla nowych klientów http://www.dlafirm.plus.pl/ofertadlafir ... a-dla-firm
Ale przecież wujek nie jest nowym klientem, jest w sieci 10 lat i ma kilka numerów, chce tylko dołożyć kolejny. Powiedzcie mi, faktycznie może liczyć tylko na taką ofertę dla nowych klientów przy dobieraniu kolejnego numeru jako stały klient, czy jedynie trafiliśmy na niedouczonego konsultanta? Może ktoś tutaj np pracuje w Plusie i ma pojecie jak to powinno wyglądać.
Z góry dzięki za ewentualne odpowiedzi.
Pytanie w imieniu wujka; posiada on kilka numerów w Plusie, ostatnio przedłużał kontrakty, na dwa mniej używane numery dostał taryfę Progres 39 (z telefonem) w której za 29zł netto z e-fakturą są nielimity do Plusa oraz 300 minut do innych sieci.
Chciał dobrać jeszcze jeden, nowy numer w tej taryfie i dowiedział się, że w przypadku nowego numeru mimo że taryfa jest taka sama (Progres 39 z telefonem), to nie ma w niej nielimitów do Plusa (są płatne dodatkowo 5zł miesięcznie) a zamiast 300 minut do innych sieci jest tylko 100 minut. Dodatkowo musiałby jeszcze zapłacić opłatę aktywacyjną 39zł za wzięcie tego numeru.
Krótkie spojrzenie na strone Plusa pokazuje że oferta faktycznie tak wygląda ale dla nowych klientów http://www.dlafirm.plus.pl/ofertadlafir ... a-dla-firm
Ale przecież wujek nie jest nowym klientem, jest w sieci 10 lat i ma kilka numerów, chce tylko dołożyć kolejny. Powiedzcie mi, faktycznie może liczyć tylko na taką ofertę dla nowych klientów przy dobieraniu kolejnego numeru jako stały klient, czy jedynie trafiliśmy na niedouczonego konsultanta? Może ktoś tutaj np pracuje w Plusie i ma pojecie jak to powinno wyglądać.
Z góry dzięki za ewentualne odpowiedzi.