Strona 1 z 1

[T-Mobile] Problem z sms'ami

Post:21 kwie 2014, 16:10
autor: adrian.g92
Witam.

Mam pewien niewyjaśniony problem. Posiadam abonament w T-Mobile, od lipca tamtego roku. Wysyłając sms'y na numer w T-Mobile (również abonament), nalicza mi kwotę w wysokości 1 zł za każdy a na wykazie mam zaznaczone "SMS SALWADOR". Po konsultacji w POK'u T- Mobile, oświadczono mi, iż wysyłam smsy do SALWADORU jako, że numer kierunkowy jest +503. Wytłumaczyłem temu inteligentnemu Panu, iż osoba, do której wysyłane są sms'y znajduję się w Polsce, w tym samym mieście, w tym samym domu, więc nie ma takiej możliwości. Pan odpowiedział, że na pewno nie daję +48 i to jest powodem problemu. Otóż numer jest zapisany z +48 od samego początku i po porównaniu sms'ów z telefonu z billingiem, zauważam, że w telefonie jest +48 a na billingu nie ma. Jak rozwiązać ten problem? Męczę się z nim już od ponad pół roku? Serwis T-Mobile kazał zanieść telefon (SGS4) na gwarancję, czy to problem z telefonem czy z siecią? Proszę o poradę i pomoc.

Post:21 kwie 2014, 16:18
autor: ciekawy
problem był zgłaszany przez konsultanta do działu technicznego ?

jak nie to nalegaj na to żeby zrobił takie zgłoszenie,chyba że sam możesz przez strone netową po zalogowaniu się wysłać takie zgłoszenie

Post:21 kwie 2014, 16:53
autor: adrian.g92
Tak, był zgłaszany za każdym razem. Odpisywali, że wina leży nie po stronie sieci lecz po stronie "aparatu". Na infolinii Samsunga, twierdzą, że telefon nie może doprowadzić do tego typu problemów, wówczas gdy smsy wysyłają się z kierunkowym +48. No a z tym kierunkowym cały czas mam wysyłane.

Post:21 kwie 2014, 17:04
autor: ciekawy
a sprawdzałeś czy tak się dzieje kiedy włożysz karte sim do innego telefonu ?

Post:21 kwie 2014, 17:20
autor: adrian.g92
Problem leży właśnie w tym, że nie mam pojęcia kiedy zaczyna mi naliczać te 1 zł za smsa. Więc przez cąły miesiąc musiałbym mieć włożona karte do innego telefonu. Czytam właśnie opinie internautów i niektórzy twierdzą, że problem może być po stronie - tu cytuję "programisty Iboa." Czy istnieje taka możliwość?

Post:21 kwie 2014, 17:26
autor: darek638
adrian.g92, nie możesz na bieżąco sprawdzić na stronie opa bilingu?

Post:21 kwie 2014, 17:26
autor: ciekawy
teoretycznie żadnej opcji bym nie wykluczał,

zostaje ci włożyć kartę sim na cały okres rozliczeniowy do innego telefonu i sprawdzenie w ten sposób czy poprawnie wszystko nalicza czy nie i będzie jasne po tym miesiącu czy to wina sieci czy oprogramowania telefonu albo jakiejś aplikacji,

jak w innym telefonie też się tak będzie działo to problem może być po stronie sieci, a jak w innym telefonie będzie ok to będziesz musiał przeglądnąć aplikacje i może puścić antywirusa jeśli masz smartfon