Strona 1 z 1

[Orange Combo] a dwa konta abonenckie

Post:31 mar 2014, 19:55
autor: monika87
Koledzy proszę o poradę. Mam w Orange dwie usługi, internet mobilny (abo 50,56 zł) oraz telefon komórkowy (Smart Plan 89zł) i na tej podstawie powinna mi przysługiwać zniżka Orange Combo w kwocie 10 zł.

Problem polega na tym, że telefon brałam przez esklep (żeby skorzystać z kodu 30% z grupona) i nie wiedzieć czemu umowę tą nabili mi na nowe konto abonenckie. Internet w Orange miałam już wcześniej, więc mogli przecież spokojnie podpiąć umowę na telefon pod to samo konto (co na internet) a oni jak na złość wygenerowali nowe :?

Efekt jest taki, że dla obu usług mam dwa różne konta abonenckie i stąd zniżki Orange Combo brak bo w regulaminie jest napisane, że jest ona dostępna w odniesieniu do usług w ramach tego samego konta abonenckiego. Pytanie moje więc brzmi co mogę zrobić żeby jednak tą zniżkę uzyskać? 10 zł miesięcznie piechotą nie chodzi także z góry bardzo dziękuję za pomoc ;-)

Post:31 mar 2014, 20:20
autor: michal605
Wystarczy zadzwonić i przedstawić sytuacje i zmienią w systemie i będziesz miał zniżkę. miałem identyczną sytuacje. I nie było żadnego problemy ze zmianą konta abonenckiego na jedno.

Post:31 mar 2014, 20:48
autor: monika87
Dzięki za info. Jutro trzeba będzie przedzwonić :)

Post:31 mar 2014, 21:01
autor: ciekawy
niech ci przeniosą ten nowy numer na stare konto abonenta i po problemie,nowe konto wtedy przestanie naliczać opłaty i będzie nieaktywne,a później może przestanie istnieć,powinno wystarczyć zgłoszenie przez infolinie

Post:31 mar 2014, 22:01
autor: krzysztof.ka
Potwierdzam. Też tak miałem. Należy zadzwonić na infolinię i poprosić o połączenie kont abonenckich. Należy podać jakie konto abonenckie należy zachować. Oczywiście lepiej to konto pod którym jest telefon komórkowy.
Kolejne faktury były już prawidłowe.
Obecnie stan pakietu na internet mobilny sprawdzam klikając na link "wszystkie numery" przy zakładce podsumowanie.

Post:31 mar 2014, 22:57
autor: pomaranczowy
krzysztof.ka pisze:Potwierdzam. Też tak miałem. Należy zadzwonić na infolinię i poprosić o połączenie kont abonenckich. Należy podać jakie konto abonenckie należy zachować. Oczywiście lepiej to konto pod którym jest telefon komórkowy.
Kolejne faktury były już prawidłowe.
Obecnie stan pakietu na internet mobilny sprawdzam klikając na link "wszystkie numery" przy zakładce podsumowanie.
Nie. Dobrze radzę żeby zachować konto na którym dłużej są opłacane faktury, czyli w tym przypadku konto z internetem mobilnym.

Post:31 mar 2014, 23:24
autor: monika87
pomaranczowy pisze:Dobrze radzę żeby zachować konto na którym dłużej są opłacane faktury, czyli w tym przypadku konto z internetem mobilnym.
Tak właśnie zamierzam zrobić. Zdecydowanie dłuższy staż na tym koncie, więc i pozycja negocjacyjna przy przedłużaniu umów lepsza :)

Post:01 kwie 2014, 10:04
autor: krzysztof.ka
Racja. Nie zwróciłem na to uwagi. W tym przypadku lepiej zachować konto z dłuższym stażem.

Post:01 kwie 2014, 12:28
autor: orson_dzi
Przy czym oficjalnie (to chyba nawet jest w regulaminie), łączenie kont nie uprawnia do rabatów Combo i Family.
Ale w praktyce rabat się i tak uruchamia. Składając zlecenie dodaj żeby to pojawiło się w zgłoszeniu.

Post:01 kwie 2014, 17:56
autor: ciekawy
jak to jest z bonusami w Orange, po jakim czasie ile jest % bonusu za staż ?

Post:01 kwie 2014, 19:46
autor: ja.michal
orson_dzi pisze:Przy czym oficjalnie (to chyba nawet jest w regulaminie), łączenie kont nie uprawnia do rabatów Combo i Family.
Z tego co wiem to nie łączą się rabaty Orange Open z Orange Open Falimy.
Orange Open Combo z Orange Open Family się łączą.

Post:02 kwie 2014, 12:33
autor: orson_dzi
ja.michal pisze:Orange Open Combo z Orange Open Family się łączą.
Nie napisały, że rabaty się nie łączą, tylko że łączenie kont nie uprawnia do rabatów.