Strona 1 z 1

[Orange] Bład faktury?

Post:03 gru 2013, 07:43
autor: haxel123
Witam wszystkich czytajacych ten post !!!
Postaram sie napisac jak najkrocej jaki mam problem... Otóż, w sierpniu 2013 na oficjalnym profilu orange na facebooku znalazlem promocje "-30% na abonament orange na 24 miesiace".Przeszedlem z karty na abonament (abonament ktory kosztował 89zł mial kosztowac 63zł razem z nowym iphonem). Wszystko było ok do czasu faktury, 1wsza faktura oczywiscie 50zl aktywacji, następna faktura i kazda następna od sierpnia przychodzi mi w kwocie tego co przekrocze poza abonament, czyli na fakturze nie mam 63zl abonamentu a dostaje tylko 5-10zł (tyle o ile przekrocze abonament). Odwiedziłem salon orange z pytaniem czemu dostaje taka fakture, Pani mi odpowiedziała, ze nie ma pojecia i odkad pracuje w orange (5lat) spotyka sie 1wszy raz z taka sytuacja.Zaproponowała mi ze mozemy napisac pismo do centrali tylko zeby to nie był moj "strzał w kolano".

Boje sie ze dostane fakture korygująca za kilka miesięcy i kwota która bede musial zaplacic bedzie duza. Prosze o porade co powinienem zrobic w takiej sytuacji? Dziekuje za przeczytanie tego postu. Karol

Post:03 gru 2013, 07:47
autor: babeo
haxel123, a tą karta miałeś w Orange, czy w innej sieci?

Post:03 gru 2013, 07:53
autor: haxel123
Numer byl w orange na karte i przenioslem na abonament ale czy to wazne?

Post:03 gru 2013, 08:10
autor: trus1991
Tak, to jest ważne, gdyż w prypadku przeniesienia numeru bez tej promocji -30% masz abonament 3 miesiśce bex opłat

Post:03 gru 2013, 08:23
autor: haxel123
W umowie nie ma zadnego zapisu o 3 miesiecznym zwolnieniem z abonamentu.
Nie wiem czy powinienem sam domagac sie skorygowania faktury? czy poprostu zaplacic fakture ktora otrzymuje i siedziec cicho? Po jakim czasie moze przyjsc skorygowana faktura?

Post:03 gru 2013, 08:26
autor: kamil1221
3 mies. za 0zł występuje jedynie w przypadku (MNP) przeniesienia numeru od innego operatora. Migracja z karty na abo nie uprawnia do tej promocji.

Post:03 gru 2013, 08:55
autor: haxel123
3 osoby z rzedu pytaja mnie czy przeniosłem nr z innej sieci......

Post:03 gru 2013, 08:57
autor: kamil1221
haxel123 pisze:Dobra dobra co to za bełkot, jest tu ktos kompetentny i odpisze mi co zrobic z tym fantem?
*100 (połączenie płatne 1,50zł za całą długość połączenia) :roll:

Post:03 gru 2013, 09:09
autor: kamil1221
:lol:

A niby co innego można ci poradzić ?
Dzwoń do BOK albo składaj oficjalną reklamację - mają czas do 30 dni na odp. Będą musieli się jakoś ustosunkować do tego błędu. Nikt tu nie ma kryształowej kuli by wiedzieć co na 100% można zrobić.

Jedna osoba tylko zapytała czy nie przenosiłeś numeru, gdyż jak to już wyjaśniłem przy MNP otrzymuje się 3m. za 0zł. Więc tak - miało by to znaczenie dość istotne.

W innym przypadku zostaje jedynie kontakt z BOK lub wizyta w salonie "firmowym" gdzie mogą więcej szczegółów na koncie Abonencki zobaczyć.

Post:03 gru 2013, 09:14
autor: haxel123
No i w koncu sensowna odpowiedz na moje pytanie.


dzieki bardzo, temat do zamkniecia :shock:

[ Dodano: 2013-12-03, 10:35 ]
Sprawe zglosilem w centrali orange. Dowiedzialem sie ze nie powinienem dostac faktury korygujacej (zobaczymy jak bedzie..) takze jesli ktos ma podobna sytuacje to nie ma co sie spieszyc ze zglaszaniem sie do orange ze chce sie placic wieksze rachunki :?