[Orange] problem z otrzymaniem bonu na 300 zł
Post:28 lis 2013, 09:20
Zakładam nowy temat, bowiem poprzedni o tej nazwie został nieodwołalnie zamknięty.
Mam identyczny problem jak w tym temacie.
Zakupiłem groupona, podpisałem umowę, zrobiłem wszystko według instrukcji z groupona (wypełnienie formularzy itp.) a Orange odmawia przyznania mi obiecanego bonu.
Oto oficjalna odpowiedź na złożoną reklamację:
".... nie otrzymałeś 300 zł na konto Groupon.pl gdyż formularz, który na ich stronie uzupełniałeś, został uzupełniony błędnymi danymi nie zgadzał się kod zabezpieczający z Groupona na formularzu. W takim wypadku już nie jesteśmy w stanie pomóc w odzyskaniu środków.
Mam nadzieję, że przekazane informacje będą pomocne."
Wiem, że takich przypadków było zgłaszanych na forum więcej. Proszę wszystkich oszukanych o wpisywanie się w tym temacie bowiem zamierzam napisać skargę do UKE a jeżeli będzie nas wystarczająca ilość to pozew zbiorowy przeciwko tym oszustom.
Mam identyczny problem jak w tym temacie.
Zakupiłem groupona, podpisałem umowę, zrobiłem wszystko według instrukcji z groupona (wypełnienie formularzy itp.) a Orange odmawia przyznania mi obiecanego bonu.
Oto oficjalna odpowiedź na złożoną reklamację:
".... nie otrzymałeś 300 zł na konto Groupon.pl gdyż formularz, który na ich stronie uzupełniałeś, został uzupełniony błędnymi danymi nie zgadzał się kod zabezpieczający z Groupona na formularzu. W takim wypadku już nie jesteśmy w stanie pomóc w odzyskaniu środków.
Mam nadzieję, że przekazane informacje będą pomocne."
Wiem, że takich przypadków było zgłaszanych na forum więcej. Proszę wszystkich oszukanych o wpisywanie się w tym temacie bowiem zamierzam napisać skargę do UKE a jeżeli będzie nas wystarczająca ilość to pozew zbiorowy przeciwko tym oszustom.