Strona 1 z 14

[Orange] problem z otrzymaniem bonu na 300 zł

Post:28 lis 2013, 09:20
autor: zielony71
Zakładam nowy temat, bowiem poprzedni o tej nazwie został nieodwołalnie zamknięty.

Mam identyczny problem jak w tym temacie.
Zakupiłem groupona, podpisałem umowę, zrobiłem wszystko według instrukcji z groupona (wypełnienie formularzy itp.) a Orange odmawia przyznania mi obiecanego bonu.

Oto oficjalna odpowiedź na złożoną reklamację:

".... nie otrzymałeś 300 zł na konto Groupon.pl gdyż formularz, który na ich stronie uzupełniałeś, został uzupełniony błędnymi danymi nie zgadzał się kod zabezpieczający z Groupona na formularzu. W takim wypadku już nie jesteśmy w stanie pomóc w odzyskaniu środków.

Mam nadzieję, że przekazane informacje będą pomocne."

Wiem, że takich przypadków było zgłaszanych na forum więcej. Proszę wszystkich oszukanych o wpisywanie się w tym temacie bowiem zamierzam napisać skargę do UKE a jeżeli będzie nas wystarczająca ilość to pozew zbiorowy przeciwko tym oszustom.

Post:28 lis 2013, 09:51
autor: kamil1221
UKE - a co nienależycie świadczą usługi telekomunikacyjne przez brak bonu za 300zł ? Znowu straszenie UKE :roll:

Jeśli już to bardziej UOKiK lub Rzecznik Praw Konsumenta.

Post:28 lis 2013, 09:56
autor: zielon2301
Mi na razie odpisali abym podał im jaki kod zabezpieczający
wpisałem w formularzu.
Szkoda tylko iż w tym formularzu wpisywało się kod rabatujący
i nr zamówienia, wysłałem im zrzut ekranu i zobaczymy co dalej

Post:28 lis 2013, 10:06
autor: zielony71
zielon2301 pisze:Mi na razie odpisali abym podał im jaki kod zabezpieczający
wpisałem w formularzu.
Szkoda tylko iż w tym formularzu wpisywało się kod rabatujący
i nr zamówienia, wysłałem im zrzut ekranu i zobaczymy co dalej
Ta odpowiedz co zacytowalem to juz byla po tym jak wyslalem zrzuty ekranu z wypelnionego i zaakceptowanego formularza wiec u Ciebie pewnie bedzie podobnie.

Post:28 lis 2013, 10:22
autor: bora1410
Ta sama odpowiedź co wyżej u mnie, że niby nie prawidłowe dane. Człowiek nie jest imbecylem, dokładnie sprawdzałem gdzie i co wpisać. Literówki wykluczam gdyż zrobiłem to opcją kopiuj/wklej. Orange zwyczajnie się przeliczyło i teraz chce ludzi oszukać. Nie obchodzi mnie to że nawet bez tych 300 zł oferta jest ok, choć to prawda, ale chce zwyczajnie tego co mi się należy. Jak coś będę śledził temat i czynił działania by zwrócili mi "moje pieniądze".

Post:28 lis 2013, 11:03
autor: zielony71
kamil1221 pisze:UKE - a co nienależycie świadczą usługi telekomunikacyjne przez brak bonu za 300zł ? Znowu straszenie UKE :roll:

Jeśli już to bardziej UOKiK lub Rzecznik Praw Konsumenta.
Z doświadczenia wiem, że Rzecznik Praw Konsumenta to może im naskoczyć, może najwyżej zrobić to samo co ja czyli podać ich do sądu. Natomiat UKE ma możliwość nakładania kar na operatorów. Fakt, że akurat w tym przypadku mogą uznać, że to nie ich kompetencje. Jednak spróbować warto.

Post:28 lis 2013, 11:36
autor: bora1410
Złożyłem drugą reklamację, właśnie dostałem odpowiedź. I wmawiają mi że zamiast 10 cyfrowego kodu zabezpieczającego z groupona wpisałem 8 cyfrowy kod aktywacyjny. Śmiech na sali. Fajne jest to że jak zrobiłem reklamację to odezwali się po 20 dniach, zaraz po tym jak minął termin realizacji groupona. Teraz jak robię reklamację do tej sprawy to odpisują w ciągu 48 godzin. Też pewno przypadek. I jak tu z takimi k.... walczyć.

Post:28 lis 2013, 12:19
autor: zielony71
Bora, poczekaj jeszcze do jutra. Może zgłosi się jeszcze kilka osób. Dzisiaj trochę nie mam czasu ale w weekend przygotuję wzory skarg do UKE, UOKiK i zamieszczę tutaj linki. Trzeba będzie tylko wpisać swoje dane osobowe i wysłać. Ważne żeby wysłać w miarę w jednakowym czasie żeby było widać, że to nie są jednostkowe przypadki.

P.S. Jak ktoś ma trochę czasu to może też trochę pospamować na ich fanpage. Czasami to działa bo utrzymanie tego kosztuje niemało a liczne skargi psują cały efekt marketingowy;-)

Post:28 lis 2013, 13:40
autor: teraz
witam, mam ten sam problem, w tej chwili udało mi się nadać reklamacji status krytycznej i czekam na ustosunkowanie, zaznaczam ze wszystkie terminy zostały przeze mnie zachowane , voucher poprawnie wypełniony , pojawił się komunikat ze dostane 300 zl środków na grupona w ciągu 14 dni. grupon stwierdził ze nie dostali od Orange potwierdzenia aktywacji mojej nowej umowy w Orange, i oczywiście nie mogą mi dać środków.W związku z tym napisałam do Orange, ze rozważam rozwiązanie umowy z powodu nie dotrzymania warunków umowy , czekam na odpowiedz z Orange.

Post:28 lis 2013, 14:15
autor: numer1
Mam ten sam problem. Wszystkie warunki zostały spełnione. Po rejestracji dostałem informację "DZIĘKUJEMY, przyjęliśmy Twoje zgłoszenie, po aktywacji telefonu w Orange w ciągu 14 dni otrzymasz 300zł. do wydania na Groupon.pl". Aktywacja nastąpiła 26 października ale do tej pory nie dostałem obiecanych środków. Reklamacja złożona prawie 2 tyg. temu i cisza.

Zanim złożyłem reklamację miła pani z infolinii próbowała mi wcisnąć, że przysługuje tylko rabat -30% albo tylko bon na 300 zł.

Post:28 lis 2013, 16:33
autor: zielony71
No to już jest 5 osób. Nieźle sobie Orange pogrywa.

Post:28 lis 2013, 16:42
autor: teraz
to dajmy to na fejsa, będzie więcej , bo z tego co wiem kupiło kilka tysięcy ludzi, zobowiazan na 300 000 co najmniej

Post:28 lis 2013, 17:00
autor: Griszaaa
Pomawiam pytanie.
Cytat:
Co mam jeszcze wypełnić?

Cytat:
dziękuję za wiadomość.

Pański kupon nie został wskazany przez Orange do aktywacji, co wskazuje na brak kompletnej realizacji warunków oferty - brak poprawnego uzupełnienia drugiego z wymaganych formularzy.
W związku z powyższym, nie możemy przyznać wskazanej w ofercie kwoty 300 PLN w postaci doładowania konta premiowego Groupon.

W razie dalszych pytań pozostaję do dyspozycji.


Te warunki już spełniłem:
Cytat:
Realizacja zamówienia: aby zamówić telefon ze zniżką na abonament, należy wejść na http://oferty.orange.pl/groupon.html i w pole „kupon promocyjny” wpisać kod grouponu. Po wpisaniu kodu grouponu na stronie orange.pl, zostaje on aktywowany, a zniżka będzie widoczna na ostatnim kroku zakupowym. Następnie posiadając numer zamówienia należy wypełnić formularz na stronie http://oferty.orange.pl/grouponvoucher/.


Z groupona napisali mi dziś:
, 28 lis 15:28 (CET):

Panie ..........,

dziękuję za wiadomość.

Usługodawca, po weryfikacji uzupełnionych formularzy, poinformował, iż podane przez Pana dane były błędne.
Jeśli posiada Pan zastrzeżenia w tym zakresie, proszę je kierować bezpośrednio na [email protected].

W razie dalszych pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Groupon.pl

Jestem pewien, że dane były poprawne. Na ten mail napisałem ale na razie bez odzewu.

Post:28 lis 2013, 17:24
autor: zielony71
No to wrzuciłem na fejsa, zobaczymy jak szybko usuną;-)

Post:28 lis 2013, 17:43
autor: Griszaaa
zielony71 pisze:No to wrzuciłem na fejsa, zobaczymy jak szybko usuną;-)
nawet ci odpisali ;-)
Orange Polska W przypadku pytań związanych z kuponem prosimy o kontakt na adres: [email protected]
4 minut(y) temu · Lubię to!

Post:29 lis 2013, 14:56
autor: bora1410
Poszkodowani niech piszą na stronie rzecznika Orange na FB. Takich ludzi jak on, pełniących taką funkcję boli widząc że za parę groszy firma traci wizerunkowo. Sprawa niby błaha a w oczy go pewnie razi.

Post:03 gru 2013, 10:09
autor: Griszaaa
Czy ktoś z was dostał odpowiedź od [email protected] ?

Post:03 gru 2013, 11:11
autor: bora1410
Chyba szybciej odpowiadają poprzez wysłanie reklamacji poprzez orange online.

Post:03 gru 2013, 17:33
autor: wolfmark
Ja też walczę o moje 300zł, od 9 listopada z Grouponem, a dzisiaj wysłałem listownie reklamację odnośnie mojej sprawy.
Poniżej opis mojej sprawy:


Składam reklamację dotyczącą oferty którą zakupiłem w dniu 14.10.2013 za pośrednictwem serwisu internetowego Groupon.pl. Oferta dotyczyła:

„29 zł za groupon obniżający abonament w Orange o 30% + 300 zł do wydania na Groupon.pl”

Już na samym początku, były problemy z otrzymaniem poprawnego kodu, który uprawniał do obniżenia abonamentu o 30%. W związku z powyższym pisałem o ponowne wygenerowanie dla mnie kodu, który okazał się również błędny. Po wszystkim zdecydowałem zadzwonić do Biura Obsługi Klienta Groupon i wyjaśnić zaistniałą sytuację. Zgodnie ze wskazówkami konsultanta do końca dnia otrzymałem poprawny kod. Od razu przystąpiłem do realizacji bonu poprzez stronę internetową http://oferty.orange.pl/groupon.html - tak też zrobiłem
i tym samym sfinalizowałem umowę z Orange. Po zawarciu umowy z Orange przystąpiłem do wypełnienia formularza poprzez stronę internetową http://oferty.orange.pl/grouponvoucher/., który uprawniał do otrzymania 300zł na zakupy w serwisie Groupon.pl – i również tak zrobiłem i zostałem poinformowany o pomyślnym złożeniu zgłoszenia. Chciałem zaznaczyć, że równocześnie bon zakupiła moja koleżanka, która podpisała umowę z Orange dzień wcześniej. Oczywiście otrzymała ona voucher na 300zł w dwóch transzach 100zł i 200zł. Pomyślałem, że jeżeli koleżanka otrzymała już voucher to ja również go otrzymam w niedługim czasie – tłumaczyłem sobie ten fakt tym, że trwa to dłużej w moim przypadku ponieważ zakupiłem bon dzień później. Niestety od 9 listopada byłem w kontakcie z Biurem Obsługi Klienta Groupon odnośnie mojej sytuacji, ponieważ już dość długi okres nie otrzymywałem żadnej informacji odnośnie vouchera. Przez ten cały okres, aż do dzisiaj słyszałem, że mam być cierpliwy, po czym dzisiaj otrzymałem poniższego emaila:

„Panie Marku,
dziękuję za wiadomość.
Pana kupon nie został wskazany przez Orange do aktywacji, co wskazuje na brak kompletnej realizacji warunków oferty - brak uzupełnienia drugiego z wymaganych formularzy.
W związku z powyższym, nie możemy przyznać wskazanej w ofercie kwoty 300 PLN w postaci doładowania konta premiowego Groupon.
W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszam do kontaktu z firmą Orange.”


W związku z przesłanym przez Groupon.pl emaila zwracam się do Państwa
o ustosunkowanie się do mojej sprawy, ponieważ na dzień dzisiejszy czuję się oszukany gdyż z mojej strony dopełniłem wszystkich warunków, niestety od samego początku proces przebiegał w dość „dziwny” sposób, a na sam koniec powyższa informacja. W związku z tym proszę o dokładną weryfikację mojej sprawy ponieważ uważam, że zaistniała sytuacja jest spowodowana błędem systemu. Z mojej strony zgodnie ze wszystkimi wyświetlonymi komunikatami zarówno przy podpisaniu umowy jak i wypełnieniu formularza uprawniającego do otrzymania vouchera zostały zakończone pomyślnym komunikatem wyświetlonym na stronie http://oferty.orange.pl/grouponvoucher/.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie sprawy.

Post:03 gru 2013, 19:38
autor: krynioo79
w sprawie bonów nikt nie odpowiada na żadne maile a przez telefon nikt nic nie wie.żenada