Post:11 lis 2013, 00:14
Byłem w sobotę w głównym salonie firmowym w Gdańsku (Podwale Grodzkie 5) i pan sprzedawca na pytanie czy są możliwe jakiekolwiek zniżki u niego powiedział że nie ma dla mnie zniżek! Dla klienta który jest 12 lat nic nie ma. Oferta żałosna. Za czasów Ery było super.
T-Mobile zrobił tak:
- przemalował się na różowo
- zlikwidował program lojalnościowy Era Premia (zniżki były fajne, raz udało się nawet podwójnie dostać zniżki na telefon. Raz od SUK, a potem z Premii)
- zniszczył całkowicie ofertę abonamentową
- zawyża cenę telefonów
- likwidacja kumulacji minut
- wprowadzenie "bezpiecznego internetu", który jest bezczelnym skokiem na kieszeń abonentów
- nie docenianie klientów z długim stażem (W Erze przy taryfach "Nowa Era" dla stałych były dodatkowe minuty. Ojciec za staż dostał gratis 240 minut (bez Play), jak na 2009r. to było super)
Więc jako klient radzę tejże sieci zmodyfikować oferty, obniżyć ceny telefonów, przywrócić kumulację minut, wyrzuć "bezpieczny internet" oraz oddzielić klienta nowego od stałego, bo na dzień dzisiejszy tego nie widać...
T-Mobile zrobił tak:
- przemalował się na różowo
- zlikwidował program lojalnościowy Era Premia (zniżki były fajne, raz udało się nawet podwójnie dostać zniżki na telefon. Raz od SUK, a potem z Premii)
- zniszczył całkowicie ofertę abonamentową
- zawyża cenę telefonów
- likwidacja kumulacji minut
- wprowadzenie "bezpiecznego internetu", który jest bezczelnym skokiem na kieszeń abonentów
- nie docenianie klientów z długim stażem (W Erze przy taryfach "Nowa Era" dla stałych były dodatkowe minuty. Ojciec za staż dostał gratis 240 minut (bez Play), jak na 2009r. to było super)
Więc jako klient radzę tejże sieci zmodyfikować oferty, obniżyć ceny telefonów, przywrócić kumulację minut, wyrzuć "bezpieczny internet" oraz oddzielić klienta nowego od stałego, bo na dzień dzisiejszy tego nie widać...