Strona 1 z 1
T-mobile
Post:07 lis 2013, 18:12
autor: toudigizmo2
Witam. Mam małe pytanie dotyczące rozwiązania umowy z T-Mobile. Ile czasu po podpisaniu umowy o przedłużenie oferty mam na rozwiązanie tej umowy lub zmianę jej warunków. Jest to bezpłatne? Jaki mam na to okres czasu i czy jest to w ogóle możliwe? Dziękuje i pozdrawiam.
Post:07 lis 2013, 18:15
autor: ja.michal
Jeśli umowa była zawarta poza lokalem przedsiębiorcy (strona www, infolinia, akwizycja) to masz 10 dni na wypowiedzenie umowy bez podawania przyczyny i bez konsekwencji w postaci zapłaty kar umownych.
Jeśli umowa została zawarta w lokalu przedsiębiorcy (punkt operatora, salon firmowy, punkt partnerski operatora) to niestety nie ma możliwości zerwania umowy bez ponoszenia kosztów związanych z przedterminowym odstąpieniem od umowy.
Post:07 lis 2013, 19:14
autor: toudigizmo2
Jakiej wysokości może to być kara? bo dokładnie to chodzi o zmianę warunków umowy a nie jej całkowite rozwiązanie.
Post:07 lis 2013, 19:46
autor: ja.michal
Powinieneś mieć to na umowie napisane (kara umowa, przyznana ulga, itp).
W jaki sposób chcesz zmienić umowę?
Post:07 lis 2013, 20:10
autor: toudigizmo2
Wysokość abo taka sama tylko wymiana telefonu na inny model. Może to głupie pytania ale jestem zielony w tym temacie.
Post:07 lis 2013, 21:04
autor: ja.michal
Raczej nie przejdzie. W praktyce zakup telefonu to oddzielna umowa (kupna), a dzięki umowie na usługę (abonament) można zakupić telefon po preferencyjnych warunkach.
Wymiana na zasadzie "nie podoba mi się" najprawdopodobniej się nie uda.
Najlepiej skontaktuj się w tej sprawie z T-Mobile.