Strona 1 z 2

Orange Buja czyli jak zrobic klienta w ....Bon 200 zł

Post:14 paź 2013, 10:26
autor: slaver
Witam mam wielki problem z moim Nowym operatorem
Pewnego dnia postawnowilem zmienic operatora dlatego gdyz Play zaczal oferowac nolimity i podniosl ceny telefonow a wsumie mi taki abonament nie jest potrzebny, zobaczylem oferte Orange. Mysle Fajnie duzy pakiet minut,net i Tani telefon Przechodze!(chociaz Play ma tez korzystna oferte tylko ze droza ale z to dajac nolimity) Czytam od dawna forum patrze gruopon na 200 zł na zakupy sodexo >CHwila kalkulacji wartosc tel+bon / abonament
cena swietna! nie ma co sie zastnawiac nie potrzebuje tyle uslug prechodze do Orange
Zapomnialem o jednym obsluga kilenta ,Play 15sekund oczekiwanai, rabaty za zle wykonane uslugi,usluznosc
Orange 5 WRZESNIA wyslane zgloszenie o Bon
tydzien pozniej rozmowa z konsultantem: Panie wszystkie bony dochodza nie ma szans zeby nie doszedl.....,
Drugi tydzien oczekiwania: Telefon do sklepu internetowego orange, gdzie jakis chlopaczek
powiedzial mi zebym nauczyl sie pisac!! no mysalem ze wyjde z Siebie ! bo poprosilem szczeniaka zeby napisal mi reklamacje!! Gdzie w Play podyktowane 5 zdan nie bylo zadnym problemem!
rekalamacja na e-mail nie odpisuja nic........
3 tydz: 3 razy pod rzad 3 konsultantow przelaczalo mnie do dzialu bonow Gdzie po 4 minutach oczekiwanai mnie rozlaczalo!
za 4 razem udaje sie zlozyc reklamcje bo znalazla sie bardzo ogarnieta Pani
oczekuje juz 2 tyg +3 tyg reklamacji obiecnao mi 2 razy ze moja reklamaacja bedzie zalatwiana priorytetem !w 5 dni hehe... Pani ktora zajmuje sie moja sprawa wnioskuje ze nie moze dostac odpowiedzi od wlasnego dzialu BONOW, jest mila i kompetentna ale ma zwiazane rece.... Z grupona termin waznosci bonu to 31 pazdziernika! wystarczy ze orange cos wymysli zeby przedluzyc reklamacje i bon bedzie nie wazny.....wedlug regulaminu gruponu
Wszystko byloby ok gdyby nie zewnetrzna firma, zapewnianie o prorytowym zalatwieniu 2 razy,nie odpisywaniu na e-maile , chamskiej obsludze jedynie Pani ktora zlatwia moja sprawe trzyma fason i Pani ktora jako 4 dopiero przyjela moja reklamacje
Wiec w orange dowiedzialem sie ze nie umiem pisac, ze z 5 dni priorytetowej obslugi robi sie miesiac, ja jakbym nie placil miesiac faktury to by mnie windykacja po nocach wydzwaniala!!!!!!!
Dobra oferta ale pozostaje taki niesmak ze odechciewa sie dalszej wspolpracy.....
Numer zgloszenia : 12395001 Moze komus bedzie wkoncu WSTYD z orange i zajmie sie sprawa...
DO czytajacych Prosze sprawdzac wszystkie aspekty operatora ktorego wybieracie jak widac.... powtarzam Wszystkie ;-)! milego dnia zycze uzytkownikom i nie takich klopotow jak ja..

Post:14 paź 2013, 10:40
autor: zielony71
Tez kupilem tego groupona. I jak widze mialem duzo szczescia, ze nie udalo mi sie go wykorzystac. Stracilem tylko 9 zl. Podobnie jak Ty, na rozpatrzenie reklamacji czekam juz ponad miesiac.

Post:14 paź 2013, 10:42
autor: slaver
witam proponuje zeby kazdy ktory ma problem nieche nazywac tego po imieniu bo to zwykle... podawal numer zgloszenia(mozna uzyskac na infolini) w kupie razniej i wkoncu orange zareguje albo sie poprawi albo wyleje ta zewnetrzna firme albo bedzie sie dzialo! istnieje w prawie cos takiego jak pozew zbiorowy ;-) ale mysle ze PR i marketing orange nie dopusci do takiego stanu rzeczy. po ostanim dymie w internecie z firma ....;-) blogerzy nagrywali fajne piosenki: "Pamietajcie Internet nie wybacza ;-)! klientow straciliscie sami tego chcieliscie, po co to robiliscie ..."

Post:14 paź 2013, 10:56
autor: zielony71
Numer zgloszenia? Wolne zarty. W tej dziadowskiej firmie nawet zgloszenia zlozone w orange online gina bezpowrotnie;-) No chyba, ze akurat ja jestem takim pechowcem?

Post:14 paź 2013, 10:59
autor: slaver
to skladaj jeszcze raz reklamacje zaznacz ze poprzednia zginela czary mary i o czym ona byla^^ i tutaj podaj numer nowej reklamacji beda wiedziec o co chodzi....
wiesz jak nie bedziesz walczyc o swoje formalnie to nie bedziesz miec!
wszystko musi byc formalnie zalatwiane takie jest prawo, nie ma cos sie zrazac nie jestes SAM ;-)! dzialaj ja bym 200 zl nie odpuscil bo pamietaj ze Tobie nie odpuszcza....decyzja nalezy do Ciebie ;-)!
ps wlasnie wysalem pismo do rzecznika Orange!

Post:14 paź 2013, 11:20
autor: Orange Ekspert
Jeśli wysłałeś do nas zgłoszenie to będzie to szczegółowo sprawdzone. Specjalista z działu reklamacji zajmuje się już Twoją sprawą. Czas weryfikacji w niektórych przypadkach może być wydłużony. Prosimy o cierpliwość. Postaramy się to wyjaśnić możliwie jak najszybciej. Szczegółowe informacje będziesz otrzymywał od opiekuna Twojego zgłoszenia.

Pozdrawiam
Tomek

Post:14 paź 2013, 11:28
autor: slaver
Pozatym od kiedy my jestesmy na Ty? ja sie zwracam do Pana per Pan(jezeli to bylaby przyjazna sytulacja mozna mowic na per Ty, ale wzbudzac zaufanie stosujac zabieg psychologiczny zwracajac sie do mnie na Ty w takiej sytulacji jest nie na miejscu)

Prosze Pana experata my czekamy juz ponad miesiac jak Pan raczylby przeczytac watek to wiedzialby Pan o co chodzi, ja widze ze tutaj zaczyna sie wiecej poszkodowanych robic osob i nie popuscimy tak tej sprawy az dojdzie to do rzecznika ! bo to nie mozliwe zeby w xxI wieku robic piramidke ze pomiedzy mna a moim Operatorem jest 20 posrednikow i ja mam dochodzic swoich praw! to wy macie to zalatwic tak zeby klienci byli zadowoleni jeden temat juz byl ludzie czekaja! teraz widze ze to dotyczy wiekszej liczby osob wiec radzilb ym sprawdzic co sie dzieje! a ja poczekam ale niech ludzie sie dowiedza co sie dzieje przy wyborze operatora! ja osobiscie WSTYDZILBYM Sie itak odpisywac na zgloszenia uzytkownikow tylko bral telefon i dzwonil do gory! i dzialal jak widac ze wysylka bonow nie DZIALA tak jak powinna

ps. jezeli ktos jeszcze ma problem z bonem prosilbym o wrzucenie numeru zgloszenia ;-)!

Post:14 paź 2013, 11:58
autor: marian215
Również próbowałem skorzystać z tego bonu bezskutecznie oczywiście żadnego bonu nie dostałem. Próbowałem kontaktować się w tej sprawie już niemal przez każdy kanał ale telefonicznie nigdy nic nie wiedzą a na maila nie dostałem żadnej odpowiedzi nawet Pan Orange Ekspert nie potrafi udzielić żadnej informacji na ten temat. Pozdrawiam. I źle zaczęła się moja współpraca z firmą Orange.

Post:14 paź 2013, 12:08
autor: slaver
Towar niezgodny z umową Dzienikarz gospodraczy Ggazety Wyborczej mam nadzeje ze nam pomoze ten Pan ;-)! napisalem do niego ;-)
Prosilbym o podawanie w temacie numerow zgloszen to uwiaarygodni wasze rozczenia ;-)!

Post:14 paź 2013, 12:20
autor: zielony71
Napisz po kolei skad wziac ten numer zgloszenia.

Post:14 paź 2013, 12:26
autor: butterfly
slaver pisze:gdzie jakis chlopaczek

powiedzial mi zebym nauczyl sie pisac!!
Miał rację
slaver pisze:dowiedzialem sie ze nie umiem pisac
Prawda boli. Twoje wypowiedzi to istny chaos. Brak stosowania jakichkolwiek zasad interpunkcji, pisanie jak PoKeMoN - całkowicie utrudnia jakiekolwiek zrozumienie Twojego postu.
Poza tym jest juz taki temat: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... f47#667711

Post:14 paź 2013, 13:02
autor: slaver
butterfly wiesz jak sie pisze w emocjach nie zwraca sie na to uwagi. Proponuje powrot do szkoly podstawowej tam ucza jak czytac tekst ze zrozumieniem! Jakos wszyscy rozumieja i prosze o pomoc, Twoj post oprocz dyskredytacji mojej osoby nie wnosi nic do tematu. A wiec jestes troolem. A ja ze spamerami nie dyskutuje, ciekawe jakbys ty sie czula jak Ciebie by tak potraktowano. Uwazam ze temat jest zakopany a ta sprawa zasluguje na osoby watek i niech ludzie widza co orange wyprawia.


zielony71 jezeli masz zlozona reklamacje prosze zadzwonic pod numer bok orange:
510 100 100 wybrac ze dzwonisz z oferty abonametowej(bodajze 1) i wybrac zarzadzanie swoimi uslugami (1 lub2 ) w skrocie zadzwonic pod ten numer, i poprosic konsultanta o numer zgloszenia (reklamacji) ;-)! zapyta cie o kod abonecki, oraz mniej wiecej date kiedy bylo skladane

[ Dodano: 2013-10-14, 14:54 ]
Dziwnym trafem, dostalem wlasnie Telefon z Orange od bardzo milej Pani ktora zajmuje sie moja sprawa, zostalem PRZEPROSZONY za zaistnaial sytulacje.
Zapytalem sie czy informacje ktore Pani mi mowi sa objete umowa handlowa, odpowiedziala ze nie.
A wiec
Witam,

Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące braku wysyłki bonów zakupowych.

Na wstępie pragnę Pana przeprosić za zaistniała sytuację.

Z pozyskany informacji wynika, iż bony powinny zostać wysłane w dniu
14.10.2013 r. lub 15.10.2013 r.. W związku z tym do końca bieżącego
tygodnia można się spodziewać kuriera z przesyłką.

Nawiązując do rozmowy telefonicznej z dnia 14.10.2013 r. pragnę
potwierdzić, iż w ramach rekompensaty w związku z zaistniałą sytuacją
rabat 100% na abonament został przedłużony o kolejne 3 miesiące.
Pierwsza pełna opłata a abonamentowa pojawi się na fakturze z dnia
06.03.2014 r.

Chcialbym dodac ze bonu fizycznie jeszcze nie mam wiec, nie ciesze sie zbyt wczesniej, aczkolwiek jestem usatysfakcjonowany z rozwiazania sprawy

Chcialbym powiedziec ze warto walczyc o swoje, spotkalem sie tutaj z glosami sceptycznymi, powtorze jeszcze raz: widzicie warto walczyc ;-)!
Prpsze dodawac swoje numery zgloszenia w tym temacie mysle ze orange powinno szybko reagowac ! chcialbym aby wszyscy pookrzywdzeni dostali swoje odszkodowanie a ten temat sluzyl jako wskazowke ze jednak sie da! bede was na bierzaco jeszcze informowal czy bon doszedl, i mysle ze jak ktos ma problem z bonem niech smialo pisze w tym temacie,a w rozmowach powolywac sie na watek z forum.

1 dzien z orange ;-))))[/list]

Post:14 paź 2013, 15:27
autor: Orange Ekspert
marian215 pisze:Również próbowałem skorzystać z tego bonu bezskutecznie oczywiście żadnego bonu nie dostałem. Próbowałem kontaktować się w tej sprawie już niemal przez każdy kanał, ale telefonicznie nigdy nic nie wiedzą a na maila nie dostałem żadnej odpowiedzi nawet Pan Orange Ekspert nie potrafi udzielić żadnej informacji na ten temat. Pozdrawiam. I źle zaczęła się moja współpraca z firmą Orange.
Jeśli wysyłałeś zgłoszenie do BOK to czy posiadasz numer zgłoszenia? Jeśli pisałeś na Pomoc Orange na Facebooku i sprawa nie została wyjaśniona to prośba o podanie adresu e-mail, który podałeś w zgłoszeniu (poprzez prywatną wiadomość na forum). Sprawdzę, na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie.

Pozdrawiam
Tomek

Post:14 paź 2013, 22:39
autor: butterfly
slaver pisze:butterfly wiesz jak sie pisze w emocjach nie zwraca sie na to uwagi.
Kpina.
slaver pisze:Jakos wszyscy rozumieja
Ja też, ale zajęło mi to dwa razy więcej czasu.
slaver pisze:ciekawe jakbys ty sie czula jak Ciebie by tak potraktowano.
Ja tak nie piszę, szanuję język ojczysty.

Post:14 paź 2013, 22:53
autor: orson_dzi
slaver pisze:Pozatym od kiedy my jestesmy na Ty?
Od momentu kiedy jesteś na forum internetowym, a nie rozmawiasz oficjalnie z obcą osobą twarzą w twarz.

Ustawowy, zapisany prawnie, czas na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacyjnego, to 30 dni. Ale każdy zawsze marudzi po trzech dniach, że to trwa już trzeci miesiąc.

Jak sam zaznaczyłeś, firma zewnętrzna. Groupon dostarcza bony do Orange falowo. Jak tylko patria dla danej grupy osób dojdzie, przesyłka jest wysyłana.
slaver pisze:3 konsultantow przelaczalo mnie do dzialu bonow
Nie ma takiego działu, chcieli się Cię pozbyć, w sumie się im nie dziwie. Ale już pierwszy powinien napisać reklamację, jak już jakąś masz, to sprawdzić jak wygląda status i to wszystko, co można było na infolinii załatwić.

Post:14 paź 2013, 23:26
autor: slaver
ale ja sobie nie zycze aby do mnie operator nawet na forum pisal na Ty zeby zdobyc moja przychylnosc bo to jest manipulacja.

Jakbys czytal temat to 2 osoby juz napisaly w nim poszkodowane,a w temacie o gruponach wiecej to jednak nie da sie zalatwic wszechwiedzacy modzie na infolini.

jakbys czytal modzie temat to bys wiedzial ze to juz 5 tydzien jak nie ma bonu.
co mnie obchodzi ze firma zewnetrzna, ja podpisywalem umowe z operatorem nie firma zewnetrzna.
dalej jakbys czytal temat to bys wiedzial ze zadzwonili po 5 h z orange i zlatwili sprawe
to ze im sie nie dziwisz to ja sie dziwie kto ci dal moda jak promujesz olewanie interesantow. to ja tu jestem poszkodowany a nie operator wiec moze wiecej szacunku

Temat byl zalozony po to aby ludziom pomoc mi sie udalo, a wy kometujecie sprawe nijak
ja daje konkretna pomoc ludziom ,a nie spam zeby wiedzieli ze klienta trzeba szanowac.

Post:15 paź 2013, 09:05
autor: zielony71
U mnie rozpatrywanie reklamacji trwa od 10 wrzesnia, wiec tez juz ponad 30 dni.

Post:15 paź 2013, 10:49
autor: slaver
zielony podaj tutaj numer zamowienia, ja juz dostalem telefon z orange ;-))

Post:15 paź 2013, 11:16
autor: Orange Ekspert
zielony71 pisze:U mnie rozpatrywanie reklamacji trwa od 10 wrzesnia, wiec tez juz ponad 30 dni.
Posiadasz numer zgłoszenia? W jaki sposób zgłaszałeś reklamację?

Pozdrawiam
Tomek

Post:15 paź 2013, 11:26
autor: zielony71
Orange Ekspert pisze:
zielony71 pisze:U mnie rozpatrywanie reklamacji trwa od 10 wrzesnia, wiec tez juz ponad 30 dni.
Posiadasz numer zgłoszenia? W jaki sposób zgłaszałeś reklamację?

Pozdrawiam
Tomek
Reklamację składałem na [email protected] W 29 dniu rozpatrywania reklamacji przysłali takiego maila: "Witam,

W związku z tym, iż nie udało mi się skontaktować z Panem telefonicznie
bardzo proszę o nadesłanie, w formie odpowiedzi na maila z zachowaniem
poprzedniej korespondencji, następujących danych:

- numer telefonu kontakowego,
- numer złożonego zamówienia przez stronę internetową,
- numer presel.

Pozwolą one na weryfikację informacji i udzielenie odpowiedzi na przesłane
pytanie drogą poczty elektronicznej..."

A potem cisza.

P.S. Nie posiadam numeru zgłoszenia, bo wasz bok nie ma zwyczju przesyłać potwierdzenia z numerem zgłoszenia. Nawet w odpowiedziach nie podają tego numeru. Ścisła tajemnica;-)
P.S. 2. Nie mam też numeru zamówienia, bo właśnie w tym rzecz, że zamówienia nie udało mi się złożyć.