Strona 1 z 1

T-Mobile - weryfikacje

Post:02 paź 2013, 16:41
autor: emis2234
Witam serdecznie.
Wczoraj dzwoniłem do jednego ze sklepów t-mobile w Warszawie w celu zamówienia iPada mini którego chcę wziąć w ofercie z internetem. Miła Pani zaprosiła mnie w dniu jutrzejszym do sklepu (podobno ma być już iPad). Zastanawiam się teraz w jaki sposób t-mobile przeprowadzi moją weryfikację. Czy jeśli nie widnieję w BIK i KRD dostanę do podpisania umowę? Z dokumentów posiadam dowód + legitymację studencką i rachunek (jeszcze nie opłacony gdyż czekam na korektę faktury z UPC) za Internet z jednego miesiąca.
Jeśli ktoś wie coś na ten temat byłbym wdzięczny za informację.

Post:02 paź 2013, 20:05
autor: lord.nitos
Jakiś czas temu brałem w T-mobile laptopa. Potrzebny był dowód osobisty oraz rachunki z ostatnich 3 miesięcy (np. za telefon)

Post:02 paź 2013, 20:56
autor: Veed
Weryfikacja w T-Mobile to sprawdzenie czy klient nie posiada zadłużenia u innych operatorów lub czy nie występuje w KRD, BIG, BIK, ERIF.

Trzeba mieć skończone 20 lat. Może mieć miejsce przypadek, gdzie klient może kupić telefon, ale niekoniecznie z najwyższej półki (iPhone, Samsung Galaxy S3 i S4) a to z racji tego, że często kupowane są tylko po to, aby tego samego dnia wylądować na Allegro, a klient nie płaci rachunków.

Stąd na iPhone'a/iPada należy mieć zgodę działu Ryzyka Kredytowego, który może zażądać od Ciebie albo wypukłej karty kredytowej, albo rachunku od innego operatora, który potwierdzi, że nie masz problemów z płatnościami.

W innych przypadkach zwyczajnie brak zgody lub kaucja weryfikacyjna.

Post:03 paź 2013, 08:06
autor: Kryniczanin
W wypadku młodych osób studentów system przy braniu BC z urządzeniem potrafi wypluć kaucję. Siostra kolegi ostatnio tak miała. Dosłownie kilka dni temu.

Post:03 paź 2013, 15:18
autor: Horacy
U mnie wystarczył wyciąg z konta z ostatnich 3 miesięcy, rachunki (woda, prąd, gaz, internet) i wszystko dali bez problemu.

Post:03 paź 2013, 16:03
autor: Veed
Horacy pisze:U mnie wystarczył wyciąg z konta z ostatnich 3 miesięcy, rachunki (woda, prąd, gaz, internet) i wszystko dali bez problemu.
Tak, ale w 80% przypadków wystarczy reklamacja do DN i po 15 minutach jest zgoda.