Strona 1 z 1
[Orange] Umowa przez internet - odstąpienie
Post:28 cze 2013, 08:37
autor: ebolla
Witam
Niedawno skorzystałem z promocji jaką oferował Groupon i podpisałem umowę w Orange z opcją przeniesienia numeru.
Wczoraj zjawił się u mnie kurier wręczył umowę i telefon.
Przeglądam teraz sobie na spokojnie umowę i widzę np. brak informacji w umowie o pakiecie internetowym.
Na infolinii konsultant poinformował mnie, że to jest uregulowane regulaminem.
Powiedzmy, że ok.
Nigdzie też nie ma informacji o 3 miesiącach za 0zł.
Część osób tutaj pisała, że przy przenoszeniu numeru z Grouponem nie przysługuje ta promocja. Ja się zapytam, dlaczego?
W regulaminie promocji nic na ten temat nie piszę ani nigdzie nie mogłem takiej informacji znaleźć (poza informacjami na tym forum).
No i ostatnia sprawa to jak to jest z odstąpieniem od umowy? Wiem, że przysługuje mi 10dni na odstąpienie od umowy na odległość, tylko jak to jest gdy karta sim jest wyłamana z bloczku i telefon rozpakowany?
Pozdrawiam
Post:28 cze 2013, 08:59
autor: bora1410
A jaki brałeś abonament? Z tego co się orientuje to przy tej promocji nie było 3 miesięcy gratis.
Z tego co wyczytałem np. na forum Playa to telefon się uznaję za używany od momentu gdy nastąpi włożenie karty sim do telefonu. I wtedy już nie można zwrócić. Wiadomo że jeśli telefon posiada widoczne ślady używania to też nie mam prawa do zwrotu.
Najlepiej zadzwoń do eshopu Orange lub pogadaj z doradcą na czacie.
Post:28 cze 2013, 09:11
autor: piokuk
Zamiast zadawać pytania i czekać na głupie odpowiedzi, które zamiast informować jedynie dezinformują, zapoznaj się z załączonymi do umowy dokumentami. Masz tam wyraźnie napisane, że nawet w wypadku gdy rozpoczniesz korzystanie z usług Orange to nie tracisz prawa do odstąpienia od umowy w terminie 10 dni. Poszukaj takiej kartki z wzorem odstąpienia od umowy.
Post:28 cze 2013, 10:20
autor: ebolla
"A jaki brałeś abonament? Z tego co się orientuje to przy tej promocji nie było 3 miesięcy gratis. "
Abonament Smart Plan Multi 89,90.
Jaką promocję masz na myśli? Groupona? Gdzie nie było?
Wchodziło się na stronę orange, wpisywało kupon i normalnie wybierało ofertę, a przy przenoszeniu numeru stoi że 3miesiace za 0zł.
W regulaminach też nigdzie nie mogę tego znaleźć, że użycie groupona nie upoważnia do 3m 0zł.
Piokuk przeczytałem całą umowę i wszystkie aneksy do umowy, nie należę do osób, które odrazu o wszystko pytają. Forum też przestudiowałem.
Aneks o tym nie pomyślałem, zaraz poszukam na orange i poczytam.
Natomiast "Poszukaj takiej kartki z wzorem odstąpienia od umowy" w zestawie takiej kartki nie dostałem.
A jeśli dobrze się orientuje, to jeśli mnie nie poinformowano o tym, to wtedy mam prawo do 3 miesięcy odstąpić od umowy a nie 10 dni, dobrze myślę?
Co do zerwania umowy to mam nadzieje, że wypowie się ktoś kto przerabiał to.
Co do pytania konsultantów, czy to orange czy inna sieć, z doświadczenia wiem, że ich odpowiedzi czasami są rozbieżne.
Pozdrawiam
Post:28 cze 2013, 10:45
autor: piokuk
W Orange masz prawo odstąpić od umowy w terminie 10 dni nawet wówczas, gdy już rozpocząłeś korzystanie z usług tej sieci. Jestem tego pewien na 1000%. Przeczytaj sobie punkt VII tego dokumentu
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary ... 942559.pdf
Post:28 cze 2013, 11:53
autor: ebolla
Piokuk dzięki za linka. W tym regulaminie jest wszystko czarno na białym.
Więc można spokojnie rozpakować telefon i go użytkować ale bez usuwania foli, nie wyrzucania opakowań i tego typu.
Pozdrawiam
Post:28 cze 2013, 12:13
autor: Alfu
Moim zdaniem przy przenoszeniu numeru powinno być 3 miesiące gratis nawet przy wykorzystaniu Groupona. Jeśli nie będzie radzę się kłócić. W Grouponie jak byk stoi:
Oferta łączy się z innymi promocjami.
Post:28 cze 2013, 12:24
autor: bora1410
Zadałem przed chwilą pytanie na czacie orange o te 3 miesiące przy kodzie z grupona. I pani potwierdziła że przysługują. Choć z drugiej strony znając kompetencje pracowników na takiej infolinii to nie trzeba tego przyjmować za pewnik.
Post:28 cze 2013, 12:50
autor: ebolla
Bora1410 no właśnie:)
Ja wczoraj i dzisiaj pytałem na czacie to kazali się telefonicznie dopytać bo nie mają takiej wiedzy.
Natomiast jak dzwonie na 510700700 to non stop po kilku zdaniach przerywa połączenie.
Tłumaczenie konsultantów, że korzystają z sieciowego telefonu i mają jakieś drobne przerwy na sieci:)
Co do 3 miesięcy, dokładnie tak jak piszesz Alfu, nigdzie nie stoi inaczej wiec kłócić w razie czego się będę.
W sumie rozwiałem wszystkie wątpliwości, szczególnie tym dokumentem gdzie jasno stoją zasady odstąpienia od umowy (w razie potrzeby).
Dziękuje za pomoc i mam nadzieje, że ten temat pomoże rozwiać wątpliwości osób co do odstąpienia od umowy.
Pozdrawiam
Post:29 cze 2013, 00:49
autor: tofu84
@ebolla - miałbym do Ciebie pytanie, bo jestem w podobnej sytuacji - przenoszę numer do Orange z wykorzystaniem kodu z groupona (czekam na kuriera z umową) i ciekawi mnie, czy na Twojej umowie zniżka z groupona była normalnie policzona?
Pytam, bo mi na stronie statusu nie wyświetla tej zniżki i jestem ciekaw, czy na umowie rabat będzie uwzględniony czy nie? Problem polega na tym, że w regulaminie groupona (cytat poniżej) nie jest jednoznacznie określone, czy zniżka przysługuje przy przenoszeniu czy nie, a konsultanci raz mówią jedno, raz drugie i nie wiem czego sie spodziewac.
oferta dotyczy tylko nowych umów zawieranych w Orange poza mix i przeniesieniu numeru z innej sieci – nie obowiązuje przy przedłużeniu abonamentu
Jak to było u Ciebie?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Post:29 cze 2013, 10:48
autor: ebolla
tofu84 na umowie na 1szej stronie w polu "opcja dodatkowa" jest wymienione jakie dodatkowe usługi wchodzą w skład abonamentu i tam widnieje taki zapis "e-rabat 30% na 24m na abonament".
Natomiast na stronie ze statusem też widziałem tą zniżkę, ale tym się nie martw, że nie widzisz bo z tego co czytałem na forum to na stronce ze statusem niektórzy nie widzieli zniżki a na umowie normalnie była.
Także najważniejsze, żeby na umowie widniał ten zapis.
Przy okazji, ja kupowałem kupon 16.06.
Post:30 cze 2013, 01:41
autor: tofu84
Dziękuję za informację.