Strona 1 z 3

[Nju Mobile] Podsumowanie przenoszenia numeru

Post:24 cze 2013, 15:49
autor: panlawomir
Witam,
Mam w planie się przenieść do nich ale umowę mam do września w T. Jak to więc będzie, podpiszę z nimi umowę i zacznie obowiązywać, oni rozwiążą moją z T i wtedy przejdę do nich. A jak jest z tymi opłatami o co tak hucznie jest w Internecie, że oszukują? Jeśli nie będę korzystał przez te 2 miesiące z tego ich planu zerowego nie zapłacę nic? Czy liczą sobie jakiś procent z tych "minimalnych" 9 złotych.

Raczej pytam się o praktyczną stronę migracji - osoby, które miały już swoje przejścia, bądź nie.
Pozdrawiam

Post:24 cze 2013, 16:44
autor: Kryniczanin
panlawomir pisze:Jeśli nie będę korzystał przez te 2 miesiące z tego ich planu zerowego nie zapłacę nic?
Dokładnie tak.

Post:24 cze 2013, 16:46
autor: panlawomir
Kryniczanin pisze:
panlawomir pisze:Jeśli nie będę korzystał przez te 2 miesiące z tego ich planu zerowego nie zapłacę nic?
Dokładnie tak.
To skąd te żale na forach. Zdaje się, że wszyscy mówia, że nie używają a potem płacą?

Post:24 cze 2013, 17:11
autor: Blank
panlawomir pisze:
Kryniczanin pisze:
panlawomir pisze:Jeśli nie będę korzystał przez te 2 miesiące z tego ich planu zerowego nie zapłacę nic?
Dokładnie tak.
To skąd te żale na forach. Zdaje się, że wszyscy mówia, że nie używają a potem płacą?
Wybierz jedną, albo więcej opcji spośród:
    W planie zerowym nie ma opłaty minimalnej, ale nie ma także górnego limitu wydatków (czyli można wydać na rozmowy np. 200 zł). Część osób pewnie nie używa numeru, pomimo iż włączony ma już plan nju buzz, gdzie występuje opłata minimalna w wysokości 9 zł. Części osób może wydawać się, że dużo nie dzwoni, a jak się okazuje wydzwonili np. ponad 150 minut, więc zapłacili te 29 zł. Część komentarzy może być "sztucznym żalem" generowanym przez pracowników konkurencji Część komentarzy jest pisana po złośliwości, by po prostu odstraszyć, bo ktoś ma gorzej nju mobile to marka sieci PTK Centertel. Nie od dziś wiadomo, że Orange nie działa najlepiej. Rozliczanie może wynikać z beznadziejnego systemu bilingowego w Orange, jak również z tego, że jest to stosunkowo nowa sieć, o niskich nakładach finansowych.

Post:24 cze 2013, 17:31
autor: Kryniczanin
divhashmorex, A ja Was zaskoczę mi fakturę wystawiono na 8,99 bez dociążenia. Tyle wydzwoniłem celowo by zobaczyć co będzie.

Post:24 cze 2013, 17:36
autor: piotras
Kryniczanin pisze:divhashmorex, A ja Was zaskoczę mi fakturę wystawiono na 8,99 bez dociążenia. Tyle wydzwoniłem celowo by zobaczyć co będzie.
Jeśli to Twoja pierwsza faktura po przeniesieniu numeru to nic dziwnego.

Post:24 cze 2013, 17:54
autor: mikkel
Coś może jest na rzeczy. Mój ojciec jeździ po EU i w roamingu wydzwonił 73zł oraz w PL 6zł i rachunek przyszedł na 79zł. Może ktoś jeszcze wypróbuje wydzwonić mniej niż 9zł?
No i to była druga faktura.

Post:24 cze 2013, 17:57
autor: Kryniczanin
piotras, Druga.

Post:24 cze 2013, 18:23
autor: piotras
A jak ogólnie Wam to wszystko działa? Bo czytając opinie w necie i na ich profilu FB wychodzi na to, że mają niezły burdel. Problemy z aktywacją, wyłączone - nie przeniesione - numery, ciągle jakieś problemy z bilingami, fakturami, naliczaniem opłat, blokowanie numerów pod pretekstem działania call center itp.

Waham się pomiędzy nimi a przedłużeniem umowy w t-mobile (400minut / 500mb + no limit do T za 29,90zł).

Post:24 cze 2013, 18:28
autor: Blank
mikkel,
to akurat normalne. 79 zł to przecież więcej niż 9 zł, więc nie mogli zrobić dociążenia (bo i jak?)
W regulaminie jest mowa, że 9 zł musi być wydane na usługi przewidziane w Cenniku, a roaming jest przewidziany w Cenniku (nie pamiętam dokładnego sformułowania)

Bardziej dziwi mnie to 8,99 zł, ale cóż. nju to Orange. Orange to burdel i to najgorszej możliwej klasy ;) Chociaż dobrze, że zadziałało to w tę stronę.
Z drugiej strony gdzieś (tu, albo na FB) czytałem, że komuś zatrzymało naliczanie za internet na 19,30 zł (miast 19)

piotras, jeśli 400 minut ci wystarczy, to nie ma co się zastanawiać, przynajmniej dopóki T-mobile ma jeszcze lepszą jakość od Orange (za 400 minut i 500 MB w nju zapłacisz co najmniej 36 zł [bez lejka] lub 48 zł [z lejkiem]
nju ma niby fajną ofertę, ale po tym jak ciągle czytam o tych problemach (a sieć już jednak trochę istnieje) to się naprawdę odechciewa.

Post:24 cze 2013, 19:36
autor: Orlik666
Potwierdzam problemy z aktywacją. Od ponad tygodnia mają problemy z aktywacją swoich numerów - ja czekam od wtorku. Jedyne co mogą mi powiedzieć to aby cierpliwie czekać. Najśmieszniejsze jest to że przy próbie rejestracji numeru tymczasowego wyświetla się błąd "Podany numer nie jest numerem sieci NJU Mobile". Na infolinii również ich nie mają wprowadzonych w systemie. Dziwie się że Telepolis nic nie pisze o tych problemach ponieważ dotyczy on sporej ilości użytkowników. :x

Post:24 cze 2013, 19:40
autor: KA
Pierwsza faktura mojej mamy była na 9 groszy! Tyle "wydzwoniła" tylko próbując numer po przeniesieniu, a po 3 dniach skończył się 1szy okres rozliczeniowy.
Moja żona dużo rozmawia, więc osiągnęła 29 zł i licznik zatrzymał się prawidłowo, doszło ok. 2 zł za smsy, netu nie używa, ale sprawdzałem, wszystko naliczyło i pokazało OK.
Na obu numerach już od około miesiąca nalicza prawidłowo, przeniesienie bez problemów (ale oba numery z POP, więc bez wymiany karty), w nocy nastąpiła zmiana, od razu było buzz.
Jedynie zasięg Orange, który był w mojej okolicy b.dobry, po zmianach sprzed ok. 2 tygodni (Networks!) mocno faluje. Czytałem, że należy dać im KILKA? tygodni na "dostrojenie". Zobaczymy...

Post:24 cze 2013, 19:50
autor: orson_dzi
divhashmorex pisze:komuś zatrzymało naliczanie za internet na 19,30 zł (miast 19)
To było kilka osób, który połączenia stanęły na 30-32zł.
Dziwie się że Telepolis nic nie pisze o tych problemach ponieważ dotyczy on sporej ilości użytkowników. :x
Ogrooomnej... 50-100?

Post:24 cze 2013, 20:08
autor: Orlik666
Dziwie się że Telepolis nic nie pisze o tych problemach ponieważ dotyczy on sporej ilości użytkowników. :x
Ogrooomnej... 50-100?[/quote]

Mimo wszystko może warto poinformować czytelników nie mających facebooka, że Nju Mobile ma od ponad tygodnia problemy z aktywacją swoich numerów. Zaoszczędzi to sporo nerwów osobom które chcą przenieść numer do tej wirtualnej sieci. Nadal uważam że warto tam przejść, ale dopiero kiedy naprawią błędy związane z aktywacją i rachunkiem szczegółowym!

Post:26 cze 2013, 13:51
autor: panlawomir
KA pisze:Tyle "wydzwoniła" tylko próbując numer po przeniesieniu, a po 3 dniach skończył się 1szy okres rozliczeniowy.
Próbując czyli dzwoniła/smsy/internet? Czy nie włączała i samo się tak naliczyło za włączoną usługe?

Post:26 cze 2013, 14:41
autor: KA
Było tylko krótkie połączenie, prawidłowo naliczone - i to była cała suma na pierwszej fakturze.

Post:26 cze 2013, 15:35
autor: galtom
A co to jest ten plan zerowy w NJU?

Post:26 cze 2013, 15:40
autor: KA
Możesz korzystać z nju przed przeniesieniem numeru, plan zerowy nie zatrzymuje się na 29 zł. Po przeniesieniu jest tzw. buzz, czyli no limit głosowy po 29 zł.

Post:26 cze 2013, 15:42
autor: galtom
ok, to dobrze, ze karty jeszcze do telefonu nie wsadzilem :-)

Post:27 cze 2013, 09:11
autor: user_delete27
Ja natomiast zlozylem wniosek o przeniesienie numeru z plusa do nju w niedziele ( dodam ze z niemalym strachem, poniewaz na forum duzo bylo glosow odnosnie bledow w przenoszeniu, odrzucaniu wnioskow itp ), dzisiaj ku mojemu zdziwieniu o 7:30 dzwonil do mnie kurier z DPD z wiadomoscia ze ma dla mnie przesylke z nju i ze wpadnie z nia po poludniu. Po kilkunastu minutach dostalem tez smsa z numerem przesylki, oraz 2 maile od nju. Wyglada na to ze nie taka ta siec straszna jak ja opisuja. 4 dni robocze i dokumenty sa u mnie. Co prawda przeniesienie mam ustalone dopiero na 23 lipca wiec moglbym poczekac dluzej, ale milo z ich strony ze sie streszczaja. Oczywiscie napisze jak dalej potoczy sie cale przeniesienie ;)