Strona 1 z 2

[Play]Formułka rozwiązania umowy i zachowanie numeru

Post:23 cze 2013, 15:57
autor: kobong
Witam.

Czy we wniosku o rozwiązanie umowy w związku z końcem okresu jej obowiązywania wystarczy taka formułka ?:

Ja, niżej podpisana, wnoszę o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych (numer umowy XXXXXXX ) zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z zachowaniem okresu wypowiedzenia.

Re: [Play]Formułka rozwiązania umowy

Post:24 cze 2013, 08:20
autor: horas
kobong pisze:Witam.

Czy we wniosku o rozwiązanie umowy w związku z końcem okresu jej obowiązywania wystarczy taka formułka ?:

Ja, niżej podpisana, wnoszę o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych (numer umowy XXXXXXX ) zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z zachowaniem okresu wypowiedzenia.
wystarczy, tylko z końcem tej umowy Twój numer przepadnie - zdajesz sobie z tego sprawę ?
jakbyś chciał/a numer zachować to musisz napisać że z końcem okresu wypowiedzenia chcesz przenieść nr do systemu pre-paid i po sprawie.

Post:24 cze 2013, 09:38
autor: ciekawy
czasem sama sieć przenosi numer do karty, to jest dobra wola sieci, jeśli nie zależy komuś na numerze i może go stracić to nie musi tego pisać, jeśli to napisze to ma gwarancje, że numer będzie przeniesiony do karty

Post:24 cze 2013, 13:07
autor: kobong
Dziękuję za odpowiedzi.

A jak jest z tym pre-paid? Jak napisze ,ze chcę zostawić numer i korzystać z pre-paid to w gre wchodzi tylko pre-paid Playa??

Post:24 cze 2013, 14:07
autor: horas
kobong pisze:Dziękuję za odpowiedzi.

A jak jest z tym pre-paid? Jak napisze ,ze chcę zostawić numer i korzystać z pre-paid to w gre wchodzi tylko pre-paid Playa??
w tym przypadku tak, no ale będziesz mogła przenieść numer do jakiekolwiek innej sieci gdzie najlepiej Ci pasuje ;)

Post:24 cze 2013, 19:32
autor: kobong
A jak to technicznie wygląda?

Wysyłam wypowiedzenie i czekam do dnia końca umowy i potem co? Kupuje pakiet startowy i idę do BOKu aby przypisać numer mój stary do karty??

Post:24 cze 2013, 19:36
autor: horas
kobong pisze:A jak to technicznie wygląda?

Wysyłam wypowiedzenie i czekam do dnia końca umowy i potem co? Kupuje pakiet startowy i idę do BOKu aby przypisać numer mój stary do karty??
Technicznie wygląda to tak, że następnego dnia po zakończeniu umowy Twój numer z automatu (jeśli zaznaczysz to w wypowiedzeniu) przejdzie do pre-paid. Nie trzeba kupować żadnych starterów, pre-paid będzie na obecnej karcie sim.

Post:24 cze 2013, 19:56
autor: kobong
A w związku z tym,że są różne oferty pre-paid to po końcu umowy na mojej obecnej karcie pojawi się która z ofert?

Post:24 cze 2013, 20:11
autor: horas
kobong pisze:A w związku z tym,że są różne oferty pre-paid to po końcu umowy na mojej obecnej karcie pojawi się która z ofert?
dokładnie tak, podejrzewam którąś podstawową ofertę może "Play na kartę" lub "Lubię to" ??

Post:24 cze 2013, 20:48
autor: pakierhakierxd
Pewnie Play na kartę ale będziesz mógł sobie zmienić na taką jaka ci pasuje :)

Post:25 cze 2013, 19:36
autor: kobong
Póki co dziękuję za sugestie.
Pismo mam juz gotowe tylko się upewnię.
W danych mam wpisane:

imię nazwisko
adres zamieszkania
pesel
numer podstawowy
numer kontaktowy

Podpis

Wystarczy???

Post:25 cze 2013, 20:27
autor: pakierhakierxd
Zaraz jak znajdę wzór to ci pokażę :)
Nawiasem mówiąc możesz to wydrukować i wypisać,wysłać na @ i przyjmą :)
http://www.blogplay.eu/wp-content/uploa ... yjnych.pdf

[ Dodano: 2013-06-25, 20:27 ]
Mail jak będziesz chciał to ok
[email protected]

[ Dodano: 2013-06-25, 20:28 ]
Zaznacz że chcesz przejść z numerem do oferty na kartę :)

Post:26 cze 2013, 07:13
autor: kobong
Będę wysyłać poleconym na:

P4 sp z.o.o
skr.pocztowa 41
02-671 Warszawa

Treść:

Rozwiązanie umowy
Ja, niżej podpisany, wnoszę o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych (numer umowy UM01/xxxxxxxxxxxxxxxx ) zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z zachowaniem okresu wypowiedzenia.
Z końcem okresu wypowiedzenia proszę o przeniesienie numeru telefonu ( xxxxxxxxxx) do systemu pre-paid.

Jan Kowalski
ul.xxxxxxxx
11-111 xxxxxxxxx
Pesel xxxxxxxxxxxxx
Telefon podstawowy: xxxxxxxxxx
Telefon kontaktowy: xxxxxxxxxxx



Będzie dobrze??

Post:26 cze 2013, 07:48
autor: horas
kobong pisze:Będę wysyłać poleconym na:

P4 sp z.o.o
skr.pocztowa 41
02-671 Warszawa

Treść:

Rozwiązanie umowy
Ja, niżej podpisany, wnoszę o rozwiązanie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych (numer umowy UM01/xxxxxxxxxxxxxxxx ) zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z zachowaniem okresu wypowiedzenia.
Z końcem okresu wypowiedzenia proszę o przeniesienie numeru telefonu ( xxxxxxxxxx) do systemu pre-paid.

Jan Kowalski
ul.xxxxxxxx
11-111 xxxxxxxxx
Pesel xxxxxxxxxxxxx
Telefon podstawowy: xxxxxxxxxx
Telefon kontaktowy: xxxxxxxxxxx



Będzie dobrze??
według mnie wygląda cacy :)
podpisz się tylko czytelnie i ślij :D

aaaa i pamiętaj by wysłać to wypowiedzenie co najmniej/minimum miesiąc i jeden dzień przed datą rozwiązania umowy
liczy się data nadania na stemplu ?? niech mnie ktoś poprawi jak się mylę
a polecony najlepiej z potwierdzeniem odbioru, ciut drożej ale zawsze masz kwit że odebrali

Post:26 cze 2013, 10:57
autor: toledo
Pismo może być. Tylko jak ktoś mieszka w mieście z salonem to wygodniej iść do salonu i wypowiedzieć umowę z przeniesieniem np. do prepaida czy bez. Na miejscu zostaną wypełnione druczki, dostanie się pismo potwierdzające wypowiedzenie i już nie chodzi już w tym momencie tylko o Play ale z każdym operatorem jest tak wygodniej robić. No i taniej. Nie trzeba płacić za list ;)

Post:26 cze 2013, 13:27
autor: kobong
Dzięki za pomoc.

Przesyłka wysłana. :wink:

Post:26 cze 2013, 17:25
autor: pakierhakierxd
Ja bym na twoim miejscu wysłał mailem bo szybciej i za darmo :),często w ciągu 24 h dostaniesz odpowiedź że ok :D

Sam bym tak wysyłał :D,radziłem koledze tak wysłać jak chciał lepszą ofertę i był zadowolony bo listu by nie chciało mu się wysyłać :-)

Post:30 cze 2013, 15:04
autor: ppp1ppp
wyślij skan wypowiedzenia mailem

Post:24 lip 2013, 16:02
autor: kobong
Okazało się jednak,że według Playa powinienem dopisać jeszcze "z końcem promocji" inaczej umowa, która jest ważna do 4.09 skończyłaby się 10.08 i musiałbym zapłacić 40zł kary.....

Post:24 lip 2013, 17:17
autor: pakierhakierxd
No tak trzeba :P