Strona 1 z 3
PROBLEM PRZEJSCIA DO NJU
Post:12 cze 2013, 07:15
autor: ha0s
Witam,
czy ktos z was mial moze podobny problem przy przejsciu do operatora nju ?
Od okolo 2 tygodni probuje przeniesc 3 numery z plus'a do nju.
Za kazdym razem dostaje informacje ze zlecenie zostaje odrzucone przy weryfikacji.
Statndrdowo po kontakcie z BOK nju dostaje informacje ze mozliwe ze zalegam z platnosciami w PLUS'ie. Jednakze zadnych zaleglosci nie mam , nawet wyslalem i screena z panelu plusa gdzie widnieje saldo = 0 zl.
Po drugim i trzecim podejsciu dostalem informacje:
Witam,
Uprzejmie informujemy, iż zamówienie zostało wycofane z realizacji w wyniku błędu technicznego na stronie internetowej. Błąd został zgłoszony i jest weryfikowany. W celu realizacji oferty prosimy o ponowne złożenie zamówienia . Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.
Z poważaniem,
Katarzyna W.
Jednakze nic to nie zmienilo.......
Czy ktos z was mial podobny przypadek/problem ?
Z gory dzieki za jakies rady.
Post:12 cze 2013, 08:30
autor: Sig
To ja zadam proste pytanie. Czy masz pewność, że w Plusie numery są zarejestrowane poprawnie PESEL)? Treść komunikatów nie wskazuje jednoznacznie, że tu może być problem, ale ja bym sprawdzanie zaczął od tego.
Post:12 cze 2013, 08:35
autor: ha0s
Sprawdzilem jest OK zarejstrowane na PESEL
Post:12 cze 2013, 11:03
autor: Ranger
To jeszcze sprawdź, czy dane podane w Plusie są kompletne. Co do zasady powinny być, ale nie zawsze są. Gdy będziesz miał pewność, że z Plusem jesteś rozliczony co do złotówki, to kontaktuj się już tylko z NJU.
Post:12 cze 2013, 12:00
autor: kamil4862
Mam identyczny problem. Chcę przenieść numer z Play do NJU, który pierwotnie należał do Orange. Złożyłem pierwszy wniosek i ku mojemu zdziwieniu "odrzucone przy weryfikacji"... Zadzwoniłem do NJU i powiedzieli mi, że mam zadłużenie w Orange. Okazało się, że faktycznie nie wiem skąd, ale muszę zapłacić 13zł Orange. Szybko zapłaciłem i 2 dni później dzwoniąc do Orange zostałem poinformowany, że przelew został zaksięgowany i już nie powinno być problemu z przeniesieniem. Złożyłem drugi wniosek... "Odrzucone przy weryfikacji"... Telefon do NJU z pytaniem o co chodzi i znów odpowiedź, że mam zadłużenie w Orange. Zostałem również poinformowany, że trzeba odczekać 72 godziny, aby zaktualizował się system z informacjami o zadłużeniach. Poczekałem nawet dłużej i złożyłem kolejny wniosek... To samo...
Post:12 cze 2013, 12:18
autor: bora1410
Wiele razy na forum było pisane że często się zdarzają problemy przy przeniesieniu numeru do Orange, który pierwotnie należał do pomarańczowych. Jakieś problemy w systemie wychodziły i byłą utrudniona migracja takiego numeru. Ale to było trochę czasu temu i myślałem że sobie z tym poradzili dawno.
Post:12 cze 2013, 15:40
autor: kamil4862
Niestety nie. Pierwszy problem jaki pojawił się przy chęci przeniesienia to wyskakujący komunikat o tym, że dla tego numeru oferta jest niedostępna. Po telefonie do BOKu problem rozwiązali po ok tygodniu, natomiast teraz pojawiła się kwestia już nieaktualnego zadłużenia... Mijają już prawie 2 tygodnie od zaksięgowania przelewu w Orange, a w systemie dalej ''wisi", że zadłużenie dalej jest... A przecież to też PTK Centertel...
Post:12 cze 2013, 18:49
autor: ha0s
Mam dokaldnie taka sama sytuacje.
Po kontakcie z obsluga:
- chat
- mail
[email protected]
dostalem ponownie informacje ze jest to blad systemowy i ze moge ponownie zlozyc wniosek.
oczywiscie przy nastepnej probie , okazalo sie ze znow wniosek odrzucony .....
Oczywiscie zadluzenia nie ma ....
Wszystkie dane sa poprawne ....
[ Dodano: 2013-06-13, 08:54 ]
sprawdzajac dzisiaj:
informacje na temat zamówienia
status mojego zamówienia
niezrealizowane
Status ten oznacza, że Twoje zamówienie nie zostanie zrealizowane.
Probujac zlozyc ponownie dyspozycje przeniesienia na stronie nju:
chcę przenieść numer od innego operatora
Opcja ta umożliwia przeniesienie Twojego numeru telefonu do nju mobile.
Wpisz swój numer telefonu, a następnie wpisz kod SMS, który otrzymasz na swój telefon.
zamówienie na ten numer już zostało złożone
rece opadaja ....
Post:13 cze 2013, 17:38
autor: kamil4862
Ku mojemu zdziwieniu po złożeniu wniosku status zmienił się na "weryfikacja ręczna"

Post:13 cze 2013, 19:04
autor: toledo
Ja to wam dziwię się, że chce się wam w to bawić. Ja bym brał play mini max i miał to wszystko z głowy
Post:13 cze 2013, 20:15
autor: ha0s
niestety sprawdzalem przed chwila, u mnie nadal odrzucone .....
chyba faktycznie przygladne sie ofercie play
[ Dodano: 2013-06-14, 07:13 ]
Dzis robie ostatnie podejscie
Przed chwilka wypelnilem zamowienie czekam na weryfikacje.
Kod: Zaznacz całyinformacje na temat zamówienia
status mojego zamówienia
nowe
Status ten oznacza, że Twoje zamówienie zostało poprawnie złożone.
faktycznie status zmieniony na:
Kod: Zaznacz całyInformacje na temat zamówienia
status mojego zamówienia
weryfikacja ręczna
Status ten oznacza, że obecnie trwa sprawdzanie danych jakie zostały podane w zamówieniu.
@kamil4862
czy u Ciebie po weryfikacji recznej zamowienie przeszlo ?
Post:14 cze 2013, 19:04
autor: kamil4862
ha0s, nadal wisi "weryfikacja ręczna".
Post:15 cze 2013, 08:45
autor: ha0s
U mnie narazie tak samo.
Konsultant twierdzi ze status zmieni sie 48h po zlozeniu zamowienia.
Zobaczymy

Post:15 cze 2013, 14:20
autor: Remy
W nju mają jeszcze bałagan. Zapewne trochę osób rzuciło się na ofertę i się nie wyrabiają.
Widziałem że trochę ludzi się z nimi przez facebooka kontaktuje.
Ja czekam jeszcze na odpowiedź z plusa czy coś lepszego mi zaproponują.
Jak nie, sprawdzę jak jest w NJU.
Post:16 cze 2013, 23:48
autor: Kamel
Mi również nie udało się przenieść jednego numeru do nju.mobile. Niestety, ale mają zamęt dość konkretny i wszystko trwa trochę czasu. W końcu udało mi się skutecznie przesłać rezygnację z umowy i za miesiąc wyłączą numer tymczasowy
Teraz zastanawiam się czy po urlopie spróbować jeszcze raz skutecznie przenieść numer do nju.mobile, tylko tak łudzę się że może Plus odświeży trochę ofertę...
Post:17 cze 2013, 07:09
autor: ha0s
SUKCES !!!
Kod: Zaznacz całyinformacje na temat zamówienia
status mojego zamówienia
przekazane
Status ten oznacza, że rozpoczęliśmy kompletowanie Twojego zamówienia do wysyłki.
@Kamel
tak probuj, ja podchodzilem chyba 4 razy.
Jak status wejdzie reczna weryfikacja - zamowienie przejdzie.
Pozatym wlasnie zlozylem kolejny numer do przeniesienia, zotanie jeszce jeden

Post:17 cze 2013, 18:34
autor: kamil4862
ha0s pisze:SUKCES !!!
Kod:
informacje na temat zamówienia
status mojego zamówienia
przekazane
Status ten oznacza, że rozpoczęliśmy kompletowanie Twojego zamówienia do wysyłki.
O ja! U mnie też

Post:18 cze 2013, 00:12
autor: Kamel
Hehe, nie chcę Was martwić, ale na przesyłkę z kurierem nie czekałem długo, bo na 3 dzień od wypełnienia formularzy kurier był u mnie z kartą sim.
Problemy zaczęły bliżej daty przeniesienia

Post:18 cze 2013, 07:12
autor: ha0s
Jakie konkretnie problemy ?
Mozesz napisac dokladniej na co zwrocic uwage przy przeniesieniu / dostawie od kuriera ?
Post:18 cze 2013, 09:44
autor: Kamel
Zleciłem przeniesienie numeru, a następnie zadzwonił do mnie konsultant że źle zaznaczyłem ofertę do przeniesienia. Zamiast prepaid zaznaczyłem ponoć omyłkowo postpaid abonament. Pamiętam, że bardzo skrupulatnie wypełniłem ten formularz i byłem na 100% pewny że zaznaczyłem dobrze. Przez cały okres kontaktu z nju.mobile konsultanci mówili mi że moja wina, bo źle zaznaczyłem, aż do momentu jak rozmawiałem z kolejnym konsultantem który powiedział że w ogóle nie przenoszą numerów z prepaid (było to jakoś na początku startu oferty nju.mobile), mieli jakiś błąd w systemie i przenosili tylko numery z abonamentów.
Teraz podobno jest wszystko w porządku, ale teraz powstaje pytanie - czy lepiej pójść do Play, gdzie obsługa jest w każdym salonie, w razie jakichkolwiek problemów mamy praktycznie dostęp do obsługi bezpośredniej, czy wybieramy nju.mobile gdzie z każdą pierdołą musimy dzwonić na infolinię - czekać na połączenie , płacić 5 zł za jedno połączenie, pisać maile i czekać czasami dość długo na odpowiedź.
Moim zdaniem jest to jedyny słuszny dylemat w przypadku wyboru oferty nju.mobile czy Play na kartę w ofercie bez limitowej.
Oczywiście mogę trochę wyolbrzymiać bo z reguły jest wszystko ok i konieczność kontaktu czy załatwienia jakiejś sprawy, problemu w sieci zdarza się raz na jakiś czas albo w ogóle, no ale świadomość psychiczna jakaś tam jest.
Nie mam nic przeciwko obsługi/sprzedaży tylko za pośrednictwem Internetu, bez punktów wirtualnych ponieważ jest to w współczesnych czasach normalna sprawa, która ma przyspieszyć, ułatwić, zautomatyzować niektóre czynności, sprawić aby obsługa była wygodniejsza, wydajniejsza a zarazem tańsza dla np. przedsiębiorstwa, ale czy na pewno jest to dobre dla klienta ?