Strona 1 z 1

[T-mobile] Rozwiązanie umowy

Post:06 cze 2013, 21:16
autor: piotr10
Mam problem,

W erze 3 lata temu była zawierana umowa na blueconnect 39+ Nowa Era Domowa 1zł.
Umowa ta była na okres 36 miesięcy. (Obecnie nie mogę znaleźć regulaminu tej promocji).

Jak się dowiadywałem w salonie T-mobile, umowę na internet można wypowiedzieć bez problemu.

Otóż dzisiaj T- mobile przysłał takie pismo:
    "Niestety w chwili obecnej nie możemy się do Pani prośby i rozwiązać umowy dla numeru telefonu zzzz.
    Pragniemy przypomnieć, że podpisując Załącznik do Umowy na świadczenie Usług Konwergentnych, zobowiązała się Pani do posiadania numeru mobilnego, do którego umowy załącznik został zawarty, przez cały okres posiadania numeru telefonu do usługi konwergentnej.
    W związku z powyższym numer zzzz zostanie bezpłatnie zawieszony z dn."
1) Co ma oznaczać bezpłatne zawieszenie?

2) Co należy zrobić, jeśli chce się całkowicie zrezygnować z internetu mobilnego?

3) Czy trzeba też rozwiązać umowę na telefon domowy?

Post:06 cze 2013, 22:13
autor: zygikuleczka
Miałem też tak ostatnio. Przy podpisaniu deklaruje, że bedzie się miało obie usługi przez cały czas bycia Abonentem Tmobile. Nie mogą zatem rozwiązać tylko jednej z nich a obie jednocześnie(może być w ramach jednego pisma). Bezpłatne zawieszenie będzie trwało do końca terminowej umowy na drugą usługę. Poproś ich o skan tego oświadczenia, które zostało wtedy podpisane i regulamin promocji to sobie sprawdzisz czy na pewno jest ok.

Re: [T-mobile] Rozwiązanie umowy

Post:06 cze 2013, 23:33
autor: st.konsultant
piotr10 pisze:Mam problem,

W erze 3 lata temu była zawierana umowa na blueconnect 39+ Nowa Era Domowa 1zł.
Umowa ta była na okres 36 miesięcy. (Obecnie nie mogę znaleźć regulaminu tej promocji).

Jak się dowiadywałem w salonie T-mobile, umowę na internet można wypowiedzieć bez problemu.

Otóż dzisiaj T- mobile przysłał takie pismo:
    "Niestety w chwili obecnej nie możemy się do Pani prośby i rozwiązać umowy dla numeru telefonu zzzz.
    Pragniemy przypomnieć, że podpisując Załącznik do Umowy na świadczenie Usług Konwergentnych, zobowiązała się Pani do posiadania numeru mobilnego, do którego umowy załącznik został zawarty, przez cały okres posiadania numeru telefonu do usługi konwergentnej.
    W związku z powyższym numer zzzz zostanie bezpłatnie zawieszony z dn."
1) Co ma oznaczać bezpłatne zawieszenie?

2) Co należy zrobić, jeśli chce się całkowicie zrezygnować z internetu mobilnego?

3) Czy trzeba też rozwiązać umowę na telefon domowy?
Bezpłatne zawieszenie oznacza to, że karta BC zamiast zostać dezaktywowana, zostanie zawieszona. Oczywiście kosztów żadnych z tego tytułu nie będzie. Taka sytuacja będzie trwała do momentu zakończenia umowy na telefonie stacjonarnym.
Cała sytuacja dla Ciebie większego znaczenia nie ma bo i tak za BC nic się nie płaci.