(plus) Błędny sms aktywujący internet- wysoki rachunek.
Post:29 maja 2013, 11:08
Mój ojciec poszedł do biura obsługi (przebywał w innym mieście), ponieważ chciał aktywować pakiet internetowy, gdzie po przekroczeniu transferu się nie płaci.
Pani z obsługi napisała na kartce treść sms jaki ma wysłać oraz numer.
Ojciec wysłał sms-a o wymaganej treści pod określony numer.
Po jakimś czasie przyszedł rachunek, na około 300zł za internet.
Napisałem reklamacje.
Przyszła odpowiedź że sms powinien mieć treść "AKT 9", a został wysłany "AKT-9".
W związku z powyższym pakiet nie został uruchomiony i transfer danych liczono normalnie.
Plus reklamacji nie uznał.
Zastanawia mnie forma uruchomienia usługi:
1.Powinni dać jakąś pisemną informację. Zasady usługi, forma aktywacji, dezaktywacji.
Pani napisała na karteczce treść i nr telefonu. Karteczka gdzieś została wyrzucona.
2.Skoro dostali błędnego sms-a powinni dać informację iż treść jest błędna.
Dopisali że zgodnie z paragraf 7 ust.2 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana i przysułguie prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym a w przypadku Konsumentów dodatkowo prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu mediacyjnym lub polubownym.
Macie jakiś pomysł co dalej robić?
Miejski Rzecznik Konsumenta?
Pani z obsługi napisała na kartce treść sms jaki ma wysłać oraz numer.
Ojciec wysłał sms-a o wymaganej treści pod określony numer.
Po jakimś czasie przyszedł rachunek, na około 300zł za internet.
Napisałem reklamacje.
Przyszła odpowiedź że sms powinien mieć treść "AKT 9", a został wysłany "AKT-9".
W związku z powyższym pakiet nie został uruchomiony i transfer danych liczono normalnie.
Plus reklamacji nie uznał.
Zastanawia mnie forma uruchomienia usługi:
1.Powinni dać jakąś pisemną informację. Zasady usługi, forma aktywacji, dezaktywacji.
Pani napisała na karteczce treść i nr telefonu. Karteczka gdzieś została wyrzucona.
2.Skoro dostali błędnego sms-a powinni dać informację iż treść jest błędna.
Dopisali że zgodnie z paragraf 7 ust.2 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury, droga postępowania reklamacyjnego została wyczerpana i przysułguie prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym a w przypadku Konsumentów dodatkowo prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu mediacyjnym lub polubownym.
Macie jakiś pomysł co dalej robić?
Miejski Rzecznik Konsumenta?