Strona 1 z 1

[nju mobile] Umowa podpisana , brak karty

Post:25 maja 2013, 13:50
autor: ibefree
Witam,

Sytuacja :

Zamowilem oferte abonamentową nju mobile na stronie internetowej. Okolo 8 maja zadzwonil do mnie kurier DPD o której zastanie mnie pod wskazanym adresem (Zadzwonil uwaga ! o 7:12 !) Jako że jestem studentem , mieszkającym w akademiku , powiedziałem że będę dosŧepny po godzinie 14:00. Kurier już się więcej do mnie nie odezwał , za to okolo 22:00 zadzwonil "znajomy" kuriera że zostawił dla mnie przesyłkę z umową. Jako że mam trochę wyrozumiałości dla ludzi "pracy" mówię ok, nie ma problemy. I jak zwykle jak się ma dobre serce trzeba mieć "twarde 4 litery". Nie wiadomo dlaczego , zazadano ode mnie skanu dowodu osobistego ! (ktory nie jest po rozmowie z BOK wymagany) , po podpisaniu umowy zapytalem co z kartą , gdyż okazało się że nie ma jej w przesyłce. Po rozmowie telefonicznej kurier stwierdzil iż wysylana jest ona pocztą. Po dwoch tygodniach oczekiwania na kartę drogą pocztową zadzwonilem do boku nju mobile , kazano mi opisać sytuacje na mail [email protected] , ale do dzisiaj nie dostalem zadnej odpowiedzi.

Wnioski :

Kontakt z bokiem njumobile i kompetencje w zalatwianiu spraw wygladają tragicznie , nie dostalem odpowiedzi nawet na maila ktory pisalem 7 maja ! Druga sprawa , rozumiem koszty ale jak można wybrać najgorszą firmę kurierską na rynku , gdzie pracują ludzie którzy stawiają klienta przed faktem dokonanym , zapewniają im pobudkę o 7 rano ! I mimo wyraznej prosby o kontakt i dostarczenie po 14 umowę z danymi osobymi bez mojej wiedzy dostają osoby trzecie.

Pytania :

Co zrobić z tym fantem ? Czy jedynym sposobem zalatwienia czegokolwiek jest po prostu wymowienie umowy ? Szczerze nie mam zamiaru ponosić kosztów ze względu na to iż kurier nie dopelnil formalnosci zwiazanych z dostarczeniem i spisaniem protokolu. Wychodzę z zalozenia iż to siec njumobile i firma DPD są odpowiedzialni żeby mi jako klientowi cala aktywacja przeszla gladko i pomyślnie ....

Post:25 maja 2013, 14:39
autor: tycior
Przechodziłeś z innej sieci ,czy to nowy numer ?
Ja przeniosłem się z Orange do NJU i karta została ta sama ,po prostu po podpisaniu umowy zdezaktywowali mi ofertę Orange i włączyli Nju na starej karcie. Ja pokazywałem tylko dowód ,nie chcieli ode mnie skanu ,ale słyszałem o takich sytuacjach ,bo kurierzy mają dziwny zapis ,aby sprawdzić dokument dodatkowy i Ci bardziej formaliści wymagają tego .

Dzwoń do nich do skutku ,lubisz napisz na fanpag`u nju mobile na FB. Tam dostaniesz szybko odpowiedź.

Post:25 maja 2013, 15:01
autor: orson_dzi
ibefree pisze:kazano mi opisać sytuacje na mail [email protected]
Co to w ogóle za adres? Pierwszy raz na oczy widzę.

Tutaj podstawowe pytanie, czy karty ktoś zwyczajnie nie włożył do przesyłki, czy odjechała razem z kurierem.

Post:25 maja 2013, 18:17
autor: ibefree
Nowy numer zamowilem.

Wiesz ja nawet do reki nie dostalem tej wysylki ... Zapytałem "znajomego kuriera" o karte , ten kuriera i stwierdzili że nie ma bo przychodzi pozniej pocztą.

Jeżeli ktoś jest zobowiązany do podpisania ze mną umowy w imieniu nju mobile powinien znać całą procedurę , tym bardziej że nie odbywa się to na zasadzie że ja swobodnie przeszukuje paczke tylko dostaje dokumenty do podpisania , kopie i regulamin dla mnie i nara.

A tak już od 3 tygodni powinienem mieć tą oferte a wydaje na prepaidy u konkurencji.

A taki mail dostalem podczas rozmowy ze sklepem nju do ktorego skierowal mnie BOK.

Post:26 maja 2013, 15:36
autor: orson_dzi
Poważnie, pierwszy raz widzę adres. BOK niestety musi Cię odesłać do sklepu w sprawie zamówień, bo nie ma do nich dostępu. Jeśli chodzi o szczegóły, czy modyfikację złożonego zamówienia, to nie ma do niego wglądu.

W sumie dobrze, że tylko karta, bo zdarzały się sytuacje, że kurier zostawiał umowę i mówił, że telefon przyjdzie pocztą ;) .

Re: [nju mobile] Umowa podpisana , brak karty

Post:27 maja 2013, 13:35
autor: nju mobile
ibefree pisze:Witam,

Sytuacja :

Zamowilem oferte abonamentową nju mobile na stronie internetowej. Okolo 8 maja zadzwonil do mnie kurier DPD o której zastanie mnie pod wskazanym adresem (Zadzwonil uwaga ! o 7:12 !) Jako że jestem studentem , mieszkającym w akademiku , powiedziałem że będę dosŧepny po godzinie 14:00. Kurier już się więcej do mnie nie odezwał , za to okolo 22:00 zadzwonil "znajomy" kuriera że zostawił dla mnie przesyłkę z umową. Jako że mam trochę wyrozumiałości dla ludzi "pracy" mówię ok, nie ma problemy. I jak zwykle jak się ma dobre serce trzeba mieć "twarde 4 litery". Nie wiadomo dlaczego , zazadano ode mnie skanu dowodu osobistego ! (ktory nie jest po rozmowie z BOK wymagany) , po podpisaniu umowy zapytalem co z kartą , gdyż okazało się że nie ma jej w przesyłce. Po rozmowie telefonicznej kurier stwierdzil iż wysylana jest ona pocztą. Po dwoch tygodniach oczekiwania na kartę drogą pocztową zadzwonilem do boku nju mobile , kazano mi opisać sytuacje na mail [email protected] , ale do dzisiaj nie dostalem zadnej odpowiedzi.

Wnioski :

Kontakt z bokiem njumobile i kompetencje w zalatwianiu spraw wygladają tragicznie , nie dostalem odpowiedzi nawet na maila ktory pisalem 7 maja ! Druga sprawa , rozumiem koszty ale jak można wybrać najgorszą firmę kurierską na rynku , gdzie pracują ludzie którzy stawiają klienta przed faktem dokonanym , zapewniają im pobudkę o 7 rano ! I mimo wyraznej prosby o kontakt i dostarczenie po 14 umowę z danymi osobymi bez mojej wiedzy dostają osoby trzecie.

Pytania :

Co zrobić z tym fantem ? Czy jedynym sposobem zalatwienia czegokolwiek jest po prostu wymowienie umowy ? Szczerze nie mam zamiaru ponosić kosztów ze względu na to iż kurier nie dopelnil formalnosci zwiazanych z dostarczeniem i spisaniem protokolu. Wychodzę z zalozenia iż to siec njumobile i firma DPD są odpowiedzialni żeby mi jako klientowi cala aktywacja przeszla gladko i pomyślnie ....
Jeśli sprawa nie została wyjaśniona to zachęcam Cię do kontaktu ze sklepem internetowym pod numerem telefonu 690 300 400. Tam będziesz mógł uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat złożonego zamówienia.

Daj znać czy udało się rozwiązać problem.


Pozdrawiam
Tomek
nju mobile

Post:27 maja 2013, 18:38
autor: ibefree
Jak już pisałem wcześniej zostałem skierowany przez BOK do sklepu internetowego pod numer który podałeś. Tam kazano mi napisać maila do [email protected], mija tydzień i nie dostałem odpowiedzi , minął miesiąc od zamówienia , 3 tygodnie od podpisania umowy , a ja dalej jestem zmuszony do korzystania z prepaidu innego operatora który kupiłem ze względu na przedłużającą się sytuacje z njumobile.

Próbowałem się kontaktować z kurierem który miał dostarczyć umowę. Bez skutku , olał sprawe.

Ogólnie zaraz dostanę 1 fakturę z njumobile nie mając możliwości korzystania z oferty... Jeżeli tak to ma wyglądać to będzie ostatnia faktura którą zapłacę ... I tak już jestem stratny na prepaidzie.

Post:27 maja 2013, 18:59
autor: orson_dzi
Na moje wygląda to tak:
- kartę ma prawie na pewno kurier lub ktoś nie włożył jej do paczki; na swoim koncie możesz przecież sprawdzić czy były wykonywane połączenia;
- po raz trzeci, co to jest z adres? Na moje ktoś podał Ci go na odczepnego, trzeba by ew. zadzwonić do sklepu i spróbować wyjaśnić;

A najlepiej podeślij mi na PW numeru telefonu o który chodzi, postaram się w ciągu dwóch dni coś znaleźć w tej sprawie i jakoś pomóc.

Post:27 maja 2013, 19:22
autor: ibefree
Sprawdzałem , brak bylo jakichkolwiek polączeń.


Nie wiem 3x juz dzwonilem do przedstawicieli nju mobile , za 1 kazano mi placic 25zl za duplikat , za 2 skierowano do boku , 3 raz po kosuntacjach Pani ze sklepu z inną osobą kazano mi opisać sytuacje na ten adres email.

Kurier nie odbiera telefonow / nie kontaktuje się po wyslaniu smsow w ktorych opisuje sprawe.

Post:27 maja 2013, 20:25
autor: orson_dzi
To jak pisałem, możesz mi podrzucić numer na PW, a ja postaram się żeby do tego była napisana ładna reklamacja, o ile nie znajdzie się prostszy sposób na rozwiązanie sytuacji.

Post:27 maja 2013, 21:32
autor: efazeti
ja tylko napiszę, że też się kontaktowałem z nimi na ten email w sprawie przeniesienia numeru
więc adres jest pewny

Post:27 maja 2013, 22:40
autor: ibefree
orson_dzi dzięki za chęć pomocy poczekam do jutra , dam sznase wypowiedzenia się uzytkownikowi nju mobile

Post:29 maja 2013, 18:45
autor: galtom
Ja tylko dlugo czekalem na potwierdzenie, ze dostali wniosek I sprawa jest w toku. Karty juz mam, kurier byl. Mam nadzieje, ze prszeniesienie numeru bedzie bez problemu.

Post:04 cze 2013, 08:29
autor: nju mobile
ibefree pisze:orson_dzi dzięki za chęć pomocy poczekam do jutra , dam sznase wypowiedzenia się uzytkownikowi nju mobile
Czy udało się rozwiązać problem, o którym piszesz? W przypadku pytań lub dalszych utrudnień napisz do nas korzystając z zakładki „Obsługa” na profilu nju mobile na Facebooku https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458 Postaramy się pomóc.

Pozdrawiam
Tomek
nju mobile

Post:27 wrz 2013, 15:14
autor: zygikuleczka
Miałem ten sam problem. Nie było karty a debeściaki z bok nie umiały dobrze zrobić zgłoszenia. Chyba tylko Play ma gorszą obsługę.