Strona 1 z 3

[Heyah non stop] czy ktoś już się przeniósł?

Post:17 maja 2013, 19:43
autor: weregus
pytam, bo właśnie złożyłem na stronie heyah wniosek o przeniesienie prepaida...

Post:20 maja 2013, 14:28
autor: Horacy
Z tego co wiem nie można przenieść z Prepaida... ale spróbować zawsze możesz, były problemy z czymś wcześniej i była możliwa migracja jedynie przez innego opka.

Post:22 maja 2013, 19:54
autor: weregus
można, złożyłem w piątek przez formularz na stronie chęć przeniesienia
i dziś przyjechał kurier z umową i kartą sim...
teraz czekam na deaktywacji karty u starego operatora

Post:22 maja 2013, 23:01
autor: Blank
weregus, Przenosisz się z oferty na kartę, ale nie z Heyah, prawda?
Jeśli mam rację, to po prostu Horacy cię źle zrozumiał ;)

Post:22 maja 2013, 23:57
autor: banderas
Oficjalnie nie ma mozliwosci przejscia z karty heyah na oferte non-stop , dziwna decyzja nie umiem powiedziec czym to jest podyktowane, takie procedury

Post:23 maja 2013, 10:17
autor: Horacy
No fakt, mogłem źle zrozumieć :) z innych sieci można się przenieść ale z Heyah niet :)

Post:23 maja 2013, 22:02
autor: weregus
do teraz nic się nie dzieje, żadnego maila ani sms...
karta u starego operatora jeszcze aktywna... czekam.

Post:24 maja 2013, 14:00
autor: Horacy
To już za długo... Na twoim miejscu napisałbym do nich @ z zapytaniem co jest grane.

Post:25 maja 2013, 16:27
autor: weregus
nawet nie odpowiadają na maila...
zaczynam żałować decyzji, a nie mogę znaleźć nikogo, kto już przeniósł numer do Heyah non stop.

Post:27 maja 2013, 10:39
autor: Horacy
FanPage Heyah, Telefon na BOK, to chyba jedyne co jeszcze można wymyślić w tej sprawie, może opisanie problemu na FB ruszyłoby tam ich?

Post:31 maja 2013, 13:56
autor: user_delete28
Heyah ma duzy poślizg w realizacji zamówien na Heyah Abonament Nonstop.
Brak mozliwości sprawdzenia statusu zamówienia.
Czy Heyah wogóle chce tą ofertę sprzedawać?

Wygląda na to, że produkt wprowadzony do sprzedaży można tylko teoretycznie kupić. To absurd, że na realizację zamówienia czeka się dwa tygodnie.

Post:02 cze 2013, 22:45
autor: ciekawy
może o to chodzi, żeby za dużo ludzi z tej oferty no limit nie skorzystało ?

Post:03 cze 2013, 20:59
autor: maniek89
pół biedy że nie wyłaczyli numeru w sieci macierzystej - numer zawisłby w prózni ;p a tak czekac tzreba ale nie jest sie odcietym od telefonu

Post:04 cze 2013, 14:27
autor: user_delete28
Wyglada na to, ze jest duzy poslizg z wysyłką umów.
Prawdopodobnie związane jest to ze zmiana nazwy spólki z PTC na T-Mobile z dnia 27 maja 2013. Umowa dotarła właśnie do mnie. Jest z dnia 27 maja 2013 a wysłano kurierem dopiero wczoraj. Co ciekawe mimo, że migruję z karty prepaid to termin włączenia do sieci wyznaczono na połowę czerwca. Dodatkowo usługa będzie świadczona jako abonament T-Mobile pod marką Heyah. Karta sim, która dotarła, jest z logiem T-mobile.
Zastanawiam się co będzie się wyświetlało w ramach nazwy operatora: Heyah czy T-Mobile?

Post:05 cze 2013, 10:29
autor: Horacy
Hmm to co się wyświetla chyba nie ma znaczenia, na starej nokii wyświetla mi T-Mobile, a na Sensation pokazuje Heyah :) ta sama karta sim :) to chyba od telefonu zależy a nie od karty :)

Post:11 cze 2013, 10:06
autor: Precelos
czekajcie cierpliwie albowiem przenosicie sie do najbardziej "prestiżowej" sieci w polsce

jam sam nie jestem gotow na az taka duzo zmiane :mrgreen:
banderas pisze:ficjalnie nie ma mozliwosci przejscia z karty heyah na oferte non-stop , dziwna decyzja nie umiem powiedziec czym to jest podyktowane, takie procedur
oferta jest tak skonstruowana aby utrudnic migracje, nie po to opy maja no limit za ok 70 zl zeby teraz kazdy bezkarnie wybieral oferte polowe tansza

Post:13 cze 2013, 10:45
autor: jujeahip
Raczej to ograniczenie platformy bilingowej albo systemu, jak wprowadzają oferty 30zł za 750 minut przy migracji z TT na abonament także na pewnie nie utrudnialiby migracji na ofertę, którą dość intensywnie promują.

Post:14 lip 2013, 22:53
autor: Handzol
Witam! Podbijam temat, czy ktoś ma już aktywny numer w Abo Heyah Non Stop? Chciałem zapytać czy wszystkie usługi działają jak należy oraz czy nie ma żadnych problemów z działaniem sieci? Ponadto, jak wygląda sprawa z kartą sim, faktycznie jest od T-Mobile? Jaka nazwa jest zaprogramowana na simce? Pozdrawiam

Post:15 lip 2013, 21:59
autor: user_delete28
Telefon mam w Abonamencie Heyah Non Stop od ponad miesiąca. Karta sim to plastik z logo T-mobile. Na wyświetlaczu telefonu napis T-mobile (ani razu nie pojawił się napis Heyah). Obsługa tego abonamentu przez stronę https://i-boa.t-mobile.pl/iboa3/auth2/auth.html. Działa tylko podgląd faktur i zestawienie historii połączeń. Inne opcje do konfiguracji są przez stronę www niedostępne. Żeby wyłączyć lub włączyć pozostałe opcje należy zadzwonić na BOA przez konsultantów z 602900.

Post:15 lip 2013, 22:43
autor: Handzol
A jakie usługi "śmieciowe" miałeś włączone na start? Typu Granie na Czekanie, Niusownia? Cokolwiek co jest dopisywane do faktury?