[nju mobile] Przejście na warunki promocyjne przed migracją
Post:13 maja 2013, 22:13
Cześć,
Jak pewnie większość z osób interesujących się nowym brandem nju mobile wie, migrując numer na abonament, warunki promocyjne uzyskamy dopiero po zakończeniu procesu migracji numeru do nju mobile. Taki wymóg, odnośnie uzyskania warunków promocyjnych (limit 29/9/19 zł), potwierdzany jest też przez konsultantów na chacie.
W mojej jednak ocenie, jest to błędna interpretacja warunków umowy.
Punkt 2. Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych "nju mobile" mówi wyraźnie:
"2. Promocyjne warunki niniejszej Umowy wchodzą w życie niezwłocznie po przeniesieniu numeru lub w przypadku braku przeniesienia numeru po upływie 6 miesięcy. Ponadto, promocyjne warunki niniejszej Umowy mogą wejść w życie wcześniej, jeżeli Abonent złoży Operatorowi takie żądanie. (...)"
Oczywiście przeciwko takiej interpretacji przeciwstawiają się wszyscy nagabywani pracownicy obsługujący chat w nju mobile, nie potrafiąc jednak podać konkretnej podstawy z regulaminu czy umowy.
Problemem pozostaje tak naprawę forma skutecznego zgłoszenia takiego żądania do Operatora. Niestety, zgodnie z literą e) pkt. 3, do czasu wejścia w życie warunków promocyjnych, wyłączone jest stosowanie pkt. 6. umowy, mówiącego o zmianie warunków Umowy za pomocą środków porozumiewania się na odległość (telefon, mail, wiadomość SMS).
Tak więc, jedynym dostępnym i skutecznym środkiem wydaje się złożenie w formie tradycyjnej, na piśmie, żądania do Operatora wcześniejszego wejścia w życie warunków promocyjnych. Jest to mało praktyczne, ze względu na czas który zapewne upłynie pomiędzy wysłaniem pisma, jest przeanalizowaniem i ewentualnym zatwierdzeniem przez Operatora.
Ktoś miał już okazję przerabiać ten temat? Po stronie konsultantów nju mobile jest o najwyraźniej słabo rozpoznany...
Jak pewnie większość z osób interesujących się nowym brandem nju mobile wie, migrując numer na abonament, warunki promocyjne uzyskamy dopiero po zakończeniu procesu migracji numeru do nju mobile. Taki wymóg, odnośnie uzyskania warunków promocyjnych (limit 29/9/19 zł), potwierdzany jest też przez konsultantów na chacie.
W mojej jednak ocenie, jest to błędna interpretacja warunków umowy.
Punkt 2. Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych "nju mobile" mówi wyraźnie:
"2. Promocyjne warunki niniejszej Umowy wchodzą w życie niezwłocznie po przeniesieniu numeru lub w przypadku braku przeniesienia numeru po upływie 6 miesięcy. Ponadto, promocyjne warunki niniejszej Umowy mogą wejść w życie wcześniej, jeżeli Abonent złoży Operatorowi takie żądanie. (...)"
Oczywiście przeciwko takiej interpretacji przeciwstawiają się wszyscy nagabywani pracownicy obsługujący chat w nju mobile, nie potrafiąc jednak podać konkretnej podstawy z regulaminu czy umowy.
Problemem pozostaje tak naprawę forma skutecznego zgłoszenia takiego żądania do Operatora. Niestety, zgodnie z literą e) pkt. 3, do czasu wejścia w życie warunków promocyjnych, wyłączone jest stosowanie pkt. 6. umowy, mówiącego o zmianie warunków Umowy za pomocą środków porozumiewania się na odległość (telefon, mail, wiadomość SMS).
Tak więc, jedynym dostępnym i skutecznym środkiem wydaje się złożenie w formie tradycyjnej, na piśmie, żądania do Operatora wcześniejszego wejścia w życie warunków promocyjnych. Jest to mało praktyczne, ze względu na czas który zapewne upłynie pomiędzy wysłaniem pisma, jest przeanalizowaniem i ewentualnym zatwierdzeniem przez Operatora.
Ktoś miał już okazję przerabiać ten temat? Po stronie konsultantów nju mobile jest o najwyraźniej słabo rozpoznany...
