Strona 1 z 1
przeniesienie play -> Orange
Post:29 kwie 2013, 22:48
autor: bartas19
witam,
mam problem z przeniesieniem numeru 22 kwietnia telefonicznie zostało przyjęte zgłoszenie przeniesienia 2 numerów
umowa została prędzej wypowiedziana na dwa numery pierwszym umowa zakończyła się 28 kwietnia pani powiedziała że niema żadnego problemu kurier przyjechał 26 kwietnia umowy o przeniesienie numeru podpisane i dzisiaj sms o tresci
że przeniesienie anulowane z powodu błędnej klasyfikacji oferty użytkownika prosimy o kontakt
dzwoniłem do bok nikt za bardzo nie wie co jest grane w 100 procentach dodam , że drugi numer przeszedł umowa się kończy na niego jutro,
ktoś wie co może być grane dodam ze dane zostały podane poprawnie
okazało się że pani w telesales zawaliła sprawę.
teraz pytanie do zorientowanych jak przenieść numer na kartę na abonament w Orange by mieć 6 miesięcy rabatu 100% czytałem podzielone opinie czas nagli bo przez ten błąd jestem bez telefonu
Post:30 kwie 2013, 19:38
autor: orson_dzi
Numer na kartę jest innego operatora? To standardowo telesales.
Błędna klasyfikacja kojarzy mi się tylko z przypadkiem, kiedy oferta biznesowa jest na klienta indywidualnego i odwrotnie.
Post:30 kwie 2013, 19:44
autor: bartas19
numer na kartę w play jest wysłałem na pw osobie na forum co siedzi w telesales ale nic nie odpisal

Post:01 maja 2013, 13:11
autor: sosen
W standardowy sposób kontaktują się z BOK przeniesienie numeru na kartę nie będzie możliwe. Dlatego masz taką a nie inną odpowiedź.
Post:01 maja 2013, 16:14
autor: bartas19
tylko, że użytkownik zekori pisze, że niema problemu z przeniesieniem numeru na karte z innej sieci do abonamentu przez telesales
Post:01 maja 2013, 16:41
autor: sosen
Może przez zekori tak ale nie dzwoniąc do BOK.
Post:01 maja 2013, 19:28
autor: miki4g
Numer na kartę można przenieść tylko i wyłącznie za pośrednictwem salonu
Post:01 maja 2013, 20:44
autor: bartas19
no dobrze miałem abo w play na wypowiedzenie i babka nic nie mówiła że to Orange musi zrobić wypowiedzenie (tak mi facet bok powiedział za pierwszym razem) i kazał zrobić reklamacje i wtedy dostane takie same warunki w salonie jak przez telesales do dzisiaj nie wiem jak to zrobic
na drugi dzien dzwonie jeszcze raz się spytać dlaczego odrzucili przeniesienie tym razem odebrała babka podałem numer sprawy jest w umowie o przeniesienie to ona powiedziała odrzucone z tego powodu że nie miałem numeru tymczasowego ale nikt mi nie oferował
ta pani kazała iść z numerem obecnie już na kartę do salonu podpisać umowe na przeniesienie
i na abo w salonie i złożyć reklamacje
przy czym fon w salonie kosztuje 146 zeta więcej i bez rabatu 6 mc
jest ktoś mądry i coś wykmini z tym burdelem :/
Post:05 maja 2013, 16:36
autor: Orange Ekspert
@bartas19 czy udało się wyjaśnić sytuację, o której piszesz?
Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert
Post:05 maja 2013, 20:50
autor: bartas19
nie, nadal jestem w kropce
[ Dodano: 2013-05-06, 16:54 ]
dzisiaj dzwoniła do mnie pani z telesales ta co u niej zamawiałem i się pytała czy przesyła była
a ja mówię, żę o przeniesienie tak wszystko podpisane i mówię że odrzucono jeden numer
powód w/w , a pani no pytam się bo dostała informacje, że anulowano realizacje myślałem że mnie rozniesie dwa numery anulowano! Pani mówi, że dowie sie co sie stało i zadzwoni jeszcze raz. pewnie znowu czekanie na dwa tygodnie.
paranoja
Post:06 maja 2013, 21:13
autor: Orange Ekspert
Mam nadzieję, że uda się to szybko wyjaśnić. W przypadku wątpliwości możesz się z nami kontaktować przez formularz Pomoc Orange dostępny na profilu Orange Polska na Facebooku
http://www.facebook.com/orangepolska/ap ... 5626162243
Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert
Post:06 maja 2013, 21:27
autor: bartas19
też mam taką nadzieje, zobaczymy jutro czy sie coś wyjaśni. a mogę prosić o wytłumaczenie jak to jest z przeniesieniem numeru na karte do abonamentu w orane jedni piszą że można przez internet a drudzy że nie.
Post:08 maja 2013, 15:39
autor: Orange Ekspert
Przeniesienie numeru na kartę nie jest możliwe przez BOK ani też przez stronę internetową. W przypadku chęci przeniesienia numeru na kartę zachęcam do udania się do najbliższego salonu Orange.
Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert
Post:08 maja 2013, 18:40
autor: orson_dzi
A z polskiego na nasze - tylko salon jest w stanie coś takiego zrobić.
Post:09 maja 2013, 20:20
autor: bartas19
wczoraj przeniosłem numery do orange abo w salonie do tego Lg l9 ostanie dwie sztuki,
złożona reklamacja w sprawie nie udanego przeniesienia przez telesales jak numery były jeszcze na abonament.
podziękowania dla Orange Expert za pomoc.
wiem, że z karty na abo tylko salon zostałem wprowadzony w błąd w innych wątkach, więc sorki za zamieszanie.
dam znać jak się sprawa skończy dla potomnych
a przeniesienie trwało 6 godzin więc szybciutko
