Strona 1 z 1

[T-mobile] Problem z zamówieniem

Post:10 kwie 2013, 11:03
autor: wrotekpoz
Wszystkich zainteresowanych przeniesieniem numeru do T-mobile pragnę poinformować że na stronie internetowej jest błąd .
Wybierając telefon z wyprzedaży nie zostaniemy poproszeni o numer przenoszony.

Oferta wybiera się jak dla nowego klienta.

Post:10 kwie 2013, 11:37
autor: mikkel
To nie błąd, wyprzedaż jest TYLKO dla nowych aktywacji. Nie można skorzystać przy przenoszeniu numeru lub przedłużaniu umowy.

Post:10 kwie 2013, 12:04
autor: zygikuleczka
mikkel pisze:To nie błąd,
Opisana przez wrotekpoz sytuacja to błąd ponieważ:
http://wyprzedaz.t-mobile.pl/ pisze: Wyprzedaż telefonów
Dostępna tylko na T-Mobile.pl
dla Klientów kupujących nową i kolejną umowę oraz przenoszących numer z innej sieci
mikkel pisze:przedłużaniu umowy.
Przy przedłużaniu nie działa ale nikt tak nie twierdzi.
wrotekpoz, jak rozumiem wysłałeś zgłoszenie do operatora w tej sprawie...daj znać co odpisali.

Post:10 kwie 2013, 22:02
autor: wrotekpoz
Przemiła konsultantka obiecała oddzwonić w piątek, także dam znać, ale podobno takie problemy mogą potrwać nawet do 5dni. Będę informował jak oddzwoni. I tak jak pisałeś, ta oferta powinna działać dla przenoszonych numerów, niestety nie działa.