Strona 1 z 1
[T - Mobile] Błąd konsultanta z SUK
Post:16 mar 2013, 18:44
autor: chopin1984
Witam
W tym tygodniu przedłużałem 2 umowy na R20. Ofertę miałem przygotowaną na koncie. Dogadany byłem z konsultantem z SUK, że za 19,90 zł brutto będzie 200min,. R20 w standardzie ma 150, a Pan mi nie zaznaczył ptaszka +50min. Umowa na 18 m-cy. Jestem załamany obsługą. Co mogę zrobić bo przez 18m-cy mam co miesiąc o 100 minut mniej?
Poprosiłem w BOA o info do Pana z SUK, w sprawie wyjaśnienia sprawy.
Umowa przedłużona przez telefon 14.03.13. Myślicie, że może dodać jeszcze te minuty? Pisać reklamację i skargę na konsultanta? Wszystko mają nagrane...
Masakra
Post:16 mar 2013, 18:47
autor: darek638
Do 10 dni masz prawo odstąpić od umowy. Możesz jej nie podpisać u kuriera. Napewno się odezwą:)
Post:16 mar 2013, 18:48
autor: zygikuleczka
Ale jesteś przekonany, że on tego nie zaznaczył-potwierdził to ktoś z tmobile? Czy nie było tego pakietu extra podanego w aneksie? Brak zapisu jest prawidłowy...
chopin1984 pisze:Poprosiłem w BOA o info do Pana z SUK, w sprawie wyjaśnienia sprawy.
Oddzwoni i Ci wstawi pakiet. Spij spokojnie.
Post:16 mar 2013, 22:50
autor: chopin1984
Generalnie ten Pan był jakiś brzydko mówiąc "podjarany" by przedłużyć ze mną umowy. Nie powiedział o dodatkowych kosztach za faktury szczegółowe co mnie wnerwiło.
Dobrze, że udało się to wycofać u innego pracownika. Jestem sparzony TM ze względu na ich obsługę i sprawy, które kończyły się w UKE.
Mam nadzieję, że w poniedziałek się to wyjaśni bo nie chcę kolejnych pół rocznych reklamacji i skarg.
A co z tymi 10 dniami? Jak nie uda się tego wprowadzić, a przedłużałem przez telefon to mogę zrezygnować? Co z numerami się wówczas dzieje? Dałem wypowiedzenie i do 22.03. jestem w TM, a później wolność ?
Dziękuję za pomoc i porady
Post:17 mar 2013, 10:05
autor: zygikuleczka
chopin1984 pisze:Nie powiedział o dodatkowych kosztach za faktury szczegółowe co mnie wnerwiło.
W sensie wykaz połączeń? Też to przerabiałem. Oni sami tego chyba nie rozumieją. Najlepsze jest to, że teraz mam faktury papierowe i minuty za efakturę, której nie zamawiałem:P
chopin1984 pisze:A co z tymi 10 dniami?
Możesz odstąpić od umowy, którą podpisałeś po dostarczeniu przez kuriera. Jak oferta była z telefonem to odsyłasz im telefon plus druk odstąpienia a jak bez telu to można druk odstąpienia zanieść do punktu.
chopin1984 pisze:a przedłużałem przez telefon to mogę zrezygnować?
w tym wypadku tylko zamówiłeś aneks przez tel.
chopin1984 pisze:Co z numerami się wówczas dzieje?
no ale co chcesz z nimi zrobić? zostać w tak tak czy przenieść? Trzeba im dać znać, jesli ma to byc oferta na kartę.
Post:19 mar 2013, 14:16
autor: chopin1984
Piszę dla przestrogi.
Sprawdzajcie dokładnie i proście o przeczytanie aneksu nawet 2-krotnie tak aby się wszystko nagrało. Dzwoniłem kilkukrotnie do iBOA prosząc o kontakt z Panem Piotrem, który zajmował się przedłużeniem umów. Pracownicy SUK i iBOA wysyłali maile do Pana aby się ze mną skontaktował celem wyjaśnienia sprawy, ale Pan nie ma chęci i jeśli dział techniczny nie uruchomi mi dodatkowych minut to piszę reklamację.
Jak chcą przedłużyć umowę to dzwonią po 100razy. Jak tylko coś "S" to od razu jak makiem zasiał. Dziadostwo totalne jeśli chodzi o obsługę.
Post:19 mar 2013, 14:59
autor: mikkel
Ja na Twoim miejscu nie walczyłbym z dziadami. Wystarczy że wycofujesz się z aneksu a najlepiej jeśli jeszcze nie podpisałeś to "pogoń" kuriera i następnie przejdź się do salonu albo zadzwoń do innej sieci i oni już będą wiedzieli jak pomóc.
Post:20 mar 2013, 10:19
autor: Horacy
Tak jak to już wyżej mówili, masz 10 dni na rezygnację z umowy zawieranej na odległość.
Post:20 mar 2013, 12:25
autor: chopin1984
A czy mam prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 10dni jeśli aneksy są na firmę?Jeśli tak to bym tak chciał zrobić ale co z numerami?Chce jeszcze zostać w TM bo mam przyznamy rabat na abo przez UKE i lepszej oferty nigdzie przez to nie dostane. Żenująca jest obsługa w TM.Od 2dni nawet na konto w iBOA nie mogę się zalogowac by sprawdzić czy wprowadzili już zmiany.
Post:20 mar 2013, 12:30
autor: zygikuleczka
chopin1984 pisze: w ciągu 10dni jeśli aneksy są na firmę?
Słusznie. Nie masz wtedy prawa odstąpienia. To trzeba zaczekać na wynik reklamacji. No ale jeśli ustaliłeś te 50 min dodatkowo to nie ma problemu-dostaniesz.
Post:20 mar 2013, 13:31
autor: chopin1984
Poczekam jeszcze 2 dni i sprawdzę czy dział techniczny aktywował dodatkowe minuty. Konsultant zapewniał mnie, że po jego interwencji zostanie to uruchomione w przeciągu 60h. Jeśli nie będzie to piszę reklamację i skargę. Myślałem, że w SUK pracują fachowcy jednak po tym co widzę wszędzie jedno dziadostwo.
Post:20 mar 2013, 13:39
autor: zygikuleczka
chopin1984 pisze:Myślałem, że w SUK pracują fachowcy jednak po tym co widzę wszędzie jedno dziadostwo.
Ja kiedyś zadzwoniłem aby przedłużyć pewien numer a aneks został wysłany na inny...Zgłosiłem-dzwoni sprawczyni zamieszania wielce zdziwiona, przeprasza i przywraca zaplanowaną wcześniej rezygnacje na błędnie przedłużonym numerze. Następnego dnia chce zadzwonić z rzeczonego numeru a tu lipa Panie-nie ma zasięgu...sprawdzam wszystko, przekładam karty, podmieniam telefony i nic. Okazało się ze rozwiązała numeru następnego dnia a nie z końcem umowy.