Strona 1 z 1

[PLAY] odrzucona reklamacja usługi

Post:09 mar 2013, 12:54
autor: Rafii_81
Witam.
Mam problem z siecią PLAY.
Nie dawno zmieniłem ofertę przechodząc z PREPAID na abonament (z zachowaniem dotychczasowego nr.tel.)
Kilka dni po przejściu spojrzałem na rozliczenie i co widzę - sieć naliczyła mi opłatę za sms premium który został podobno został wysłany z mojego tel.2-go dnia po przejściu na abonament. Zgłosiłem się do usługodawcy do którego był wysyłany taki sms.W odpowiedzi dostałem,że treść sms-a jaki otrzymali jest nierozpoznawalna przez system tym samym nie może być przydzielony do żadnej usługi.
Problem jest teraz taki,że ja żadnego takiego sms'a nie wysyłałem a sieć PLAY na podstawie przekazanej do nich odpowiedzi od usługodawcy premium nie widzą podstaw do anulowania opłaty za taki sms. Koszt sms-a to blisko 30zł.a dla mnie to nie jest mało.
Jedynie co to tego dnia którego to rzekomo był wysłany sms wprowadziłem kod do wyłączenia usługi "granie na czekanie".

Jak walczyć z siecią w tej sprawie? Gdzie i jak się odwołać od tej odrzuconej reklamacji?

proszę o pomoc.
Dziękuje

Post:09 mar 2013, 13:29
autor: yacan
Ja kiedyś też miałem podobny problem - tyle, że robiłem zgłoszenie reklamacyjne przez stronę Play24.
Równocześnie umieściłem opis problemu (z prośbą o pomoc) na Forum Play w dziale Pomoc:
http://forumplay.pl/forumdisplay.php/2-Pomoc-Play

Miało to pozytywny skutek i - dzieki pomocy Play4You z w/w forum - reklamacja została rozpatrzona pozytywnie :)

Polecałbym ci więc podobne działanie.

Post:09 mar 2013, 13:33
autor: zygikuleczka
Rafii_81 pisze:Gdzie i jak się odwołać od tej odrzuconej reklamacji?
Przez nowe zgłoszenie na play24. Plus ewentualnie przesłanie go zgodnie z sugestią przedmówcy na forum play24. Powołaj się na te argumenty co tu napisałeś.

Post:09 mar 2013, 14:05
autor: Rafii_81
ja całą reklamację zgłosiłem do BOK PLAY drogą mailową i właśnie od nich po tych kilku dniach otrzymałem negatywną odpowiedź, gdzie zasłaniają się cennikiem a kwota blisko 30zł.(tyle kosztował taki sms) to dla mnie nie jest mało bo i z jakiej racji ja mam płacić za coś czego nie wysłałem

Post:09 mar 2013, 14:16
autor: zygikuleczka
Rafii_81 pisze:zgłosiłem do BOK PLAY drogą mailową i właśnie od nich po tych kilku dniach otrzymałem negatywną odpowiedź
Ok. Nie zmienia to jednak faktu, że powyższe wypowiedzi są rozwiązaniem, które powinieneś zastosować. Nie ma znaczenia kanał przez jaki zgłaszasz.

Post:09 mar 2013, 14:55
autor: yacan
Chodzi o to, żebyś - czy emailem, czy przez Play24, czy przez telefon - zrobił ponowne zgłoszenie reklamacyjne.

A następnie podał na Forum Play do wiadomości Play4You NUMER tego zgłoszenia i opis sprawy z prośbą o pomoc.

Post:09 mar 2013, 20:23
autor: Rafii_81
Tak zrobiłem jak radzicie.

Poczekam teraz na odpowiedź z PLAY.
Powiadomię czy będzie ona pozytywna czy negatywna.

Na chwilę obecną dziękuje za pomoc