Strona 1 z 1
[T-Mobile] Rozwiązanie umowy - pytania
Post:25 lut 2013, 12:58
autor: chwileulotne85
Witam serdecznie.
Postanowiłem ostatecznie odejść z T-mobile . Zażenowała mnie oferta dla starych abonentów w porównaniu do nowych + tragiczne ceny telefonów dla starych klientów. Zabieram ze sobą pozostałych 4 członków rodziny najprawdopodobniej do Orange, jednak mniejsza z tym.
Dopiero na miesiąc przed końcem umowy mogę złożyć wniosek o przeniesieniu numeru? Jak wygląda płatność za ten ostatni miesiąc? Mój okres rozliczeniowy kończy się 12 każdego miesiąca.
Czy można przenieść numer wcześniej niż na miesiąc przed końcem umowy?
Kolejna sprawa. Dziś logując się na IBOA znów zaskoczenie. Być może wynika to z mojego przeoczenia, ale wydawało mi się, że aneksy do umów podpisywało się na 24 lub 36 miesięcy. Natomiast ja podpisałem aneks 16-06-2011, a na stronie IBOA Data wygaśnięcia umowy to 08-08-2013. Czemu to aż 26 miesięcy?
Czyli sumując kiedy najwcześniej mogę przenieść numer do innej sieci bez karencji.
Post:25 lut 2013, 13:13
autor: sratanik
Witam,
W Orange istnieje możliwość dostania 6 miesięcy za darmo przy abonamentach powyżej 59zł , tylko w tym wypadku przez te 6 miesięcy(do końca umowy) dostaje się numer zastępczy, i z dniem końca umowy numer zostaje przeniesiony,a numer zastępczy usunięty. Ale w tym wypadku lepiej poczekać 3/4 miesiące i wtedy przenieść numer bez zrywania umowy
Post:25 lut 2013, 13:37
autor: Kryniczanin
chwileulotne85 pisze:. Być może wynika to z mojego przeoczenia, ale wydawało mi się, że aneksy do umów podpisywało się na 24 lub 36 miesięcy. Natomiast ja podpisałem aneks 16-06-2011, a na stronie IBOA Data wygaśnięcia umowy to 08-08-2013. Czemu to aż 26 miesięcy?
Dwa miesiące z poprzedniej/nich umów
Wniosek o przeniesienie najlepiej jakieś 2 miechy przed końcem składać.
Post:25 lut 2013, 13:46
autor: chwileulotne85
Kryniczanin pisze:chwileulotne85 pisze:. Być może wynika to z mojego przeoczenia, ale wydawało mi się, że aneksy do umów podpisywało się na 24 lub 36 miesięcy. Natomiast ja podpisałem aneks 16-06-2011, a na stronie IBOA Data wygaśnięcia umowy to 08-08-2013. Czemu to aż 26 miesięcy?
Dwa miesiące z poprzedniej/nich umów
Wniosek o przeniesienie najlepiej jakieś 2 miechy przed końcem składać.
Dzięki, teraz by pasowało mniej więcej. Poprzednie podpisywałem też trochę przed końcem...
czyli reasumując najwcześniej teoretycznie mogę udać sie do nowego operatora w celu wypełnienia wniosku koło 8 czerwca?
Post:25 lut 2013, 13:52
autor: Kryniczanin
Dwa miechy przed końcem są optymalne - wiesz na czym stoisz.
Post:25 lut 2013, 17:46
autor: thonka
chwileulotne85 pisze:Natomiast ja podpisałem aneks 16-06-2011, a na stronie IBOA Data wygaśnięcia umowy to 08-08-2013. Czemu to aż 26 miesięcy?
ile razy przedluzales umowe?
czy masz/miales na tym koncie inne numery?
Post:25 lut 2013, 17:58
autor: Kaisersaze
chwileulotne85 pisze:czyli reasumując najwcześniej teoretycznie mogę udać sie do nowego operatora w celu wypełnienia wniosku koło 8 czerwca?
moje umowy w T. kończą się 16.04. i 02.08.. Od 12.02. mam podpisane nowe w O. Do czasu rozwiązania umów w T. w O. mam numery tymczasowe, które z ww. terminami automatycznie "przekształcą się" w numery przenoszone. De facto więc w chwili obecnej mam 4 numery. Tyle, że skorzystałem z promocji i przez 6 m-cy w O. mam abonament za free. Do tego zdjąłem simloc'ki w nowych słuchawkach i korzystam z nich używając "starych" numerów. Część połączeń wykonuję w O. korzystając z darmowych abonamentów. Plus jeszcze kilka różnych innych opcji, które można sobie samemu "poustawiać".
Generalnie sam musisz sprawdzić i odpowiedzieć sobie, co i kiedy jest dla ciebie najbardziej korzystne.
Post:25 lut 2013, 21:34
autor: chwileulotne85
thonka pisze:chwileulotne85 pisze:Natomiast ja podpisałem aneks 16-06-2011, a na stronie IBOA Data wygaśnięcia umowy to 08-08-2013. Czemu to aż 26 miesięcy?
ile razy przedluzales umowe?
czy masz/miales na tym koncie inne numery?
Umowę przedluzalem 3 razy, albo nawet 4 razy.
Numer od początku mam ten sam.
Post:25 lut 2013, 22:13
autor: thonka
no i mogles przedluzac umowy przed terminem dlatego tez wydaje sie Tobie, ze umowy byly na 26 miesiecy.
nikt w prezencie umowy Tobie nie skroci. jak zostalo Tobie przy np. 2 przedluzeniu 1 miesiac to ten miesiac caly czas jest wliczany w dlugosc umowy mimo przedluzen na kolejne miesiace.
kiedy masz okres rozliczeniowy na tym numerze? wtedy mozna powiedziec kiedy ew. go zwolnia.
Post:26 lut 2013, 09:22
autor: chwileulotne85
thonka pisze:no i mogles przedluzac umowy przed terminem dlatego tez wydaje sie Tobie, ze umowy byly na 26 miesiecy.
nikt w prezencie umowy Tobie nie skroci. jak zostalo Tobie przy np. 2 przedluzeniu 1 miesiac to ten miesiac caly czas jest wliczany w dlugosc umowy mimo przedluzen na kolejne miesiace.
kiedy masz okres rozliczeniowy na tym numerze? wtedy mozna powiedziec kiedy ew. go zwolnia.
Okres rozliczeniowy mam 12/13 każdego miesiąca.
Post:26 lut 2013, 23:01
autor: thonka
czyli numer zostanie zwolniony w ostatni dzien okresu rozliczeniowego po dniu na jaki zostala zawarta umowa. w tym wypadku - 12/13.08
Rozwązanie umowy z T-Mobile
Post:23 sty 2014, 17:11
autor: pecik
Witam!
Posiadam umowę z T-Mobile na internet z tabletem Samsung 7cali.
Internet 4GB.Miesięczna opłata zdaniem T-Mobile to 59.90 z ratą 21zł za tablet(miało być 38.90 z ratą-tak uzgodnione było w czasie rozmowy z konsultantem w punkcie w C.H Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie-Koźlu)
24x21zł=504+48.90x12+99=1189.9 za sam tablet.
Wielokrotnie pisałem,że wielkość miesięcznego abonamentu jest wyższa od kwoty jaką podał mi konsultant(zdaniem operatora miała być to kwota 38,90+21 zł za ratę=59,90)
Okazuje się,że co innego mówi konsultant w punkcie a co innego w iboa.
Czy ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu(za darmo operatorowi nie daje się 500zł) lub czy ktoś wie jak rozwiązać umowę z operatorem np. za porozumieniem stron,gdyż rozwiązanie z mojej winy(zdaniem T-Mobile kosztuje 5000zł) mimo,ze zostałem jawnie wprowadzony w błąd-OSZUKANY przez pracowników T-Mobile?
Proszę o pomoc!!!!
Post:23 sty 2014, 17:19
autor: marcin1980
Gadałeś z konsultantem w C.H. było nagrać albo poprosić aby dał ci na papierze tak on wszystkiego się wyprze i w sumie T-Mobile ma racje że rozwiązujesz sam i musisz ponieść koszta, nikogo nie interesuje to że dałeś sie nabrać na kłamstwa.
Podpisałeś umowe już po fakcie albo płacisz tyle ile masz na umowie albo musisz zapłacić kare, ewentualnie iść i z nimi się sądzić innej drogi nie ma
Post:18 lut 2014, 09:56
autor: wlodar1
Właśnie zdziwiłem się, że mam jakąś nieopłaconą fakturę w T. Dzwonię do BOA a dziewczę mi mówi, że skoro przenoszę numer przed datą wygaśnięcia kontraktu to płacę karę umowną (z czego zdawałem sobie sprawę). Na moje pytanie czy T poinformuje mnie o tej opłacie na najbliższej fakturze albo listem odpowiedziała, że nie i opłata wygenerowana została 13 lutego z terminem płatności 20 lutego. No żesz k... j.... T!
Jak to, cholera, mogą nie informować o należnych opłatach? Skąd mam wiedzieć ile i do kiedy mam zapłacić?
Post:19 lut 2014, 19:29
autor: Adisken
Witam, witam mam do Was pytanie czy warto ugrać coś i czy jest to wgl możliwe do spelnienia: ok zacznijmy w T Mobile mam Rodzina 80, zaczynają dzwonić konsultanci i namawiają o przedłużenie umowy (w czerwcu koniec).. i za abonament 89 zł oferują mi na chwile obecną iPhone S4 z 369 zł opuścił na 169 zł (trochę się wkurzył jak go wyśmiałem z tą ofertą i nie zgadzając się pow że oferta nie aktualna, te dał zniżke od siebie 200 zł chyba więcej nie mógł) ale chodzi mi bardziej o iPhone 5C ale życzą sobie za niego około 1500 zł przy abonamencie takim ablo nawet 1400 nie pamiętam dobrze.. interesowała by mnie jeszcze może Z1 XPERIA ale Waszym zdaniem czy da się coś ugrać więcej ? bo nawet z tych 1400 zł te 400 czy 600 zł to takie minimum żebym to wziął.. patrząc jakbym przeszedł do Play daliby mi ten telefon za 500 zł przy takim abonamencie.. da się coś takiego ugrać czy raczej za dużo oczekuje ? w koncu ten iPhone 5C na rynku jest warty z 300 zł więcej niż 4S nowy
Post:20 lut 2014, 09:36
autor: jujeahip
Od przedłużeń jest oddzielny wątek. Z1 mają w ogóle w play? SUK już dzwonił? Jeśli nie, warto poczekać na utrzymaniówkę mogą zaproponować najwięcej przy przedłużeniu umowy.