Strona 1 z 1
[Orange] karencja przy przenoszeniu numerów
Post:17 lut 2013, 16:15
autor: michauu92
Czy 40 dniowa karencja obowiązuje tylko w sklepie internetowym Orange? Wydaje mi się to dość śmieszne, że nie mogę złożyć od razu dwóch numerów do przeniesienia do sieci Orange. Czy ta sama sytuacja ma miejsce w telesales i w salonie?
Post:18 lut 2013, 14:50
autor: Kaisersaze
Ja przenosiłem ostatnio przez telesales dwa numery. Obydwa tego samego dnia, z tym samym konsultantem, w tej samej rozmowie. Kurier dowiózł umowę, do której dopięte były dane do obydwu numerów (umów) przenoszonych.
Zastrzeżenie: mam taryfy biznesowe i do biznesu przenosiłem. Może to ma znaczenie?
Chociaż to z karencją to bez sensu jakiegokolwiek jest....
Post:18 lut 2013, 15:08
autor: sratanik
Witam,
Pracuje w telesales orange , (klient indywidualny , przenoszenie numerów) i też nie dotyczy nas żadna karencja,w telesales można przenosić więcej niż jeden numer
Pozdrawiam
Post:18 lut 2013, 19:14
autor: michauu92
No niestety, zadzwoniłem do Orange (*100) i Pan powiedział przez telefon, że jest możliwość przeniesienia pierwszego numeru teraz, a w przypadku przeniesienia kolejnego musi minąć 40 dni.
Post:18 lut 2013, 23:31
autor: pomaranczowy
sratanik pisze:Witam,
Pracuje w telesales orange , (klient indywidualny , przenoszenie numerów) i też nie dotyczy nas żadna karencja,w telesales można przenosić więcej niż jeden numer
Pozdrawiam
Taa.. Proponuję się dokładniej zorientować.. To, że czasami przechodzi to nie znaczy, że zawsze tak jest i że tak powinno być
Post:19 lut 2013, 14:10
autor: Orange Ekspert
michauu92 pisze:No niestety, zadzwoniłem do Orange (*100) i Pan powiedział przez telefon, że jest możliwość przeniesienia pierwszego numeru teraz, a w przypadku przeniesienia kolejnego musi minąć 40 dni.
W przypadku telesprzedaży możesz przenieść jednorazowo jeden numer. Przeniesienie kolejnego numeru od innego operatora może zostać zrealizowane po upływie 40 dni od daty aktywacji pierwszego numeru.
Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert