Telekomunikacja jak na dłoni






[PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Wiadomość
Autor

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez jaki24 » 6 sty 2018, o 20:06

Witam.
Mam dwa numery. Jeden po okresie podstawowym a drugi kończy się za 2 miesiące. Kilka dni temu za pośrednictwem BOK przedłużyłem umowy na 2 lata. Taryfa solo za 30 brutto. Konsultant mówił że nie ma nic taniej. A potem poczytałem ten wątek i prawie szlag mnie trafił. Jestem tak zdeterminowany że chyba będzie odstąpienie od umowy i jeszcze bede raz negocjował warunki.
Co sądzicie o takim obrocie sprawy. Czy gra jest warta ewentualnych zysków.
Pozdrawiam
jaki24
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 6 sty 2018, o 19:45

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez hwx3.0 » 6 sty 2018, o 20:57

jaki24 napisał(a):Taryfa solo za 30 brutto. Konsultant mówił że nie ma nic taniej.

Znam to skądś. Mi proponowali to samo. Masz zgody marketingowe?
Podobno na nieokreślony nie mają ofert.
I am a patient boy. I wait, I wait, I wait, I wait :)
hwx3.0
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 18:29
Lokalizacja: Warszawa
Model telefonu: BlackBerry KEY2 + 9900
Sieć: Play - abo

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez Bartecki » 6 sty 2018, o 21:06

Witam. Czy gos mkze podac jaka w tej chwili jest oferta utrzymaniowa na internet w Play? Plus mi zwalnia do 0.7 Mbit w weekendy. Za 60GB z nolimitem place 25zl ale nie da sie korzystac z lte w miescie....
Bartecki
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 3 gru 2014, o 15:19

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez jaki24 » 6 sty 2018, o 21:22

Tak mam zgody i 30 złotych brutto miesięcznie.
Czy warto regenocjowac umowy czy dać sobie spokoj
jaki24
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 6 sty 2018, o 19:45

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez hwx3.0 » 6 sty 2018, o 21:29

Musisz sam ocenić. Ja aktualnie poprzestałem rozmowę na propozycji 25zł / msc brutto za no-limity ze zgodami na 24 miesiące. Ja nie chcę zgód, więc + 5zł. Na czas nieokreślony nie chcą mi nic dać.
I am a patient boy. I wait, I wait, I wait, I wait :)
hwx3.0
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 18:29
Lokalizacja: Warszawa
Model telefonu: BlackBerry KEY2 + 9900
Sieć: Play - abo

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez MrPhilipsss » 6 sty 2018, o 22:11

sql napisał(a):MrPhilipsss może w ten sposób, poproś o przekazanie numeru do działu ofert specjalnych (może on się nazywać grupa utrzymaniowa gdyż dawniej tak się nazywał, chyba nic się nie zmieniło viewtopic.php?f=23&t=64895&start=12510#p970013

Albo powiedz że taką ofertę Ci ktoś przedstawił ale zabrakło baterii i chcesz taką ofertę.
Oczywiście musi być wysłane wypowiedzenie i mniej niż 30 dni do końca umowy. Jak coś to daj znać czy udało Ci się.


Zapytałem właśnie podczas rozmowy czy może mnie przełączyć do działu utrzymania klienta to mi powiedziała, że własnie z nimi rozmawiam.

Spróbuję zadzwonić w poniedziałek i powiem właśnie, że ktoś mi taką ofertę zaproponował i że mnie rozłączyło. A wie ktoś może jak ta oferta się nazywa?
MrPhilipsss
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3 sty 2018, o 22:54

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez sql » 6 sty 2018, o 22:20

MrPhilipsss tutaj masz nawet regulamin
https://www.play.pl/dokumenty/2017/9801 ... -07-21.pdf
sql
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 317
Dołączył(a): 29 gru 2009, o 21:12
Lokalizacja: ja wiem
Pochwały: 2

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez Pasat01 » 7 sty 2018, o 01:10

@Karlos20: Pominę już fakt "ściemniania" BOK o braku dostępności danej oferty, bo wystarczy zadzwonić pod rząd do 2-3 konsultantów i jeden zaprzecza drugiemu. To mi osobiście w dzisiejszych czasach baaaardzo nie na rękę jest długoterminowa umowa, choćby dlatego że dziś dają 7-10GB a za dwa lata tyle to może będziemy ściągać w 1h. Tak technika idzie do przodu. ( już planują technologię 5G ).

SZCZERZE ?? To PLAY mogę podziękować za to że otworzyli mi oczy na konkurencje i porównanie ofert i tylko przez ich sposób podejścia do swojego klienta. Z drugiej strony szkoda ich bo kiedyś mieli jasne i proste zasady.
Pasat01
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 28 gru 2017, o 01:18

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez Burito » 8 sty 2018, o 14:08

gepard napisał(a):
Wiola_K napisał(a):Dzwoniąc z telefonu w Play płaci się dodatkowo złoty coś poza abonamentem a z innej sieci bierze z no limitu.

Zależy od taryfy, teraz w większości płaci się 29gr/min bez limitu kwotowego. Także i 5 i 10PLN można zapłacić po kilku rozmowach.


Burito napisał(a):Witam mam aktualnie abonament telefoniczny w PLAY, umowa kończy się 19.06.2018 r. jest to oferta: FORMUŁA SMARTFON UNLIMITED 99,99. Czy jest szansa na negocjowanie umowy tej za 25 zł?

Pewnie że jest, już w maju można atakować :)

Oby się udało przyatakuję w maju 2018 r. To już będzie moja druga umowa za 25 zł miesięcznie "no limit" na czas nieokreślony. Dzięki Wam udało się uzyskać: RePlay FORMUŁA SOLO Tylko SIM + z TV II

Ale trochę się obawiam, bo czytam wpisy że już bardzo nie chcą przyznawać oferty z umową na czas nieokreślony....
Burito
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 189
Dołączył(a): 9 lip 2017, o 21:16

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez MouManis » 8 sty 2018, o 14:55

Siemanko!

Dziś do mnie było dzwonione i mam SOLO RePlay SOLO z rabatem na abonament I +

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie za informację że takowa oferta istnieje :)
MouManis
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 maja 2017, o 21:44

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez MrPhilipsss » 8 sty 2018, o 16:51

MouManis napisał(a):Siemanko!

Dziś do mnie było dzwonione i mam SOLO RePlay SOLO z rabatem na abonament I +

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie za informację że takowa oferta istnieje :)


Super, że Ci się udało! Ile dni miałeś do końca umowy? Długo się z nimi patyczkowałeś? Jakich argumentów używałeś?
MrPhilipsss
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3 sty 2018, o 22:54

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez Heeisenberg » 8 sty 2018, o 17:08

Gratulacje. Ja mam do końca umowy 9 dni (wypowiedzenie złożone) i nie ma takiej oferty dla mnie. A rozmawiałem z "kumatym" konsultantem który nie zaprzeczał tym razem, że nie ma takiej oferty i szczerze sam się dziwił, że dla mnie nie jest dostępna. Postanowiłem, że już dzwonił nie będę. Człowiek płaci nie mały abonament i tu takie coś. Tak jak ktoś poprzednio napisał, że dopiero takie postępowanie operatora otwiera oczy na inne oferty. Jest teraz tyle tego i w takich cenach, że jest w czym wybierać. Jedyne czego będzie szkoda to zasięgu tych wszystkich sieci bo jak by nie patrzeć usługa voice działała praktycznie wszędzie w naszym kraju no i to systemowe wi-fi calling... Dużo osób narzekało, że wybrane modele tel, że brand operatora... Działa bez brandu ale rzeczywiście na wybranych modelach... Miałem przyjemność korzystać i polecam Wam wszystkim. Akurat w pracy mam zasięg na pograniczu (budynek w budynku) i korzystałem z tej opcji codziennie.
Heeisenberg
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 18
Dołączył(a): 27 wrz 2017, o 15:35

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez sql » 8 sty 2018, o 19:33

Może tutaj niektórzy otrzymują ofertę a inni nie a wpływ na to ma...wysokość obecnego zobowiązania ?
sql
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
 
Posty: 317
Dołączył(a): 29 gru 2009, o 21:12
Lokalizacja: ja wiem
Pochwały: 2

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez pakierhakierxd » 8 sty 2018, o 19:37

Na pewno nie ;)
Pozdrawiam :)
pakierhakierxd
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 5870
Dołączył(a): 20 sty 2011, o 21:12
Lokalizacja: Supraśl
Pochwały: 60
Model telefonu: P1 lte ,S8,K10 2017 dual
Sieć: Play Aero2 Orange Nju Virgin

Re: [PLAY] Przedłużenie umowy - cd.

Postprzez MrPhilipsss » 8 sty 2018, o 19:37

Dzwoniłem po raz kolejny na *500. Rozmawiałem również z dosyć kumatym konsultantem. Dzisiaj zaproponowano mi już trochę lepszą ofertę, mianowicie wszystko no limit za 25 zł brutto, ale na 24 miesiące. W dalszym ciągu upierałem się, że interesuje mnie jedynie oferta na czas nieokreślony, podawałem argumenty, że inne sieci to już oferują. Mówił wtedy, że żadna nie może mi zagwarantować, że nie rozwiąże sama ze mną umowy itp. Mówił, że ta oferta była dostępna do końca roku, a u niektórych pojawiała się jeszcze do 3go stycznia. Powiedziałem że mój znajomy otrzymał taka ofertę w dniu dzisiejszym i że czuję się trochę nierówno traktowany. Wtedy mi powiedział tak: "Kolega jeździ Mercedresem, a pan jeździ Škodą". Ciekawe porównanie na zasadzie są równi i równiejsi. Powiedziałem, że niestety oferty nie przyjmę i się rozłączyłem. Jakieś sugestie co można im jeszcze nagadać? :D
MrPhilipsss
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 3 sty 2018, o 22:54

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Oferta abonamentowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości