DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 664 z 692
  • 1
  • 662
  • 663
  • 664
  • 665
  • 666
  • 692
 #1024607  autor: antonio7
 08 paź 2018, 18:56
Nikita_Bennet pisze:https://www.play.pl/telefony/nokia/noki ... 4001297899

Jak myślicie - brandowany soft?? Bo nie ukrywam że się nad tym telefonem zastanawiam. W media coś tam jest w tej samej cenie. Pracować ma w PLAY na BTSach era/plus/play.
Pytanie tylko czy te raty dałoby się dopiąć np do faktury z play?
Bo przedłużać umowy nie mam chęci - abo za 19,50 na bezterminówce styka w zupełności.
Telefon muszę zmienić bo obecna nokia po prostu się zużyła (zakupiona w play daaawno temu) i niby chodzi na 900/1800 a ten nowsze może będą miały lepszy zasięg.
Nie da się dopiąć do faktury z play, bo umowa jest zawierana z bankiem BGŻ BNP, a Play jest jedynie pośrednikiem w sprzedaży.

Klawiszowych telefonów Play chyba nie branduje, ale głowy uciąć sobie nie dam.

Maciej Loret pisze:Podobnie jak wsrod samochodów sa zwykle osiągające 250km/h i lepsze bo szybsze... Czy ten ktory osiąga 300km/h pozwoli na 20% szybsze dotarcie do roboty?
 #1024647  autor: Karlos20
 09 paź 2018, 00:39
konik1977: Postępuj, jakbyś znów walczył o swoją ofertę. Formularz lub 730300300. Strasz Plusem, ofertą Multimedia Mobile lub ofertą rodziny na kartę w Play. I tyle. Kolejna próba powinna się powieść.
Wgl na Twoim miejscu złożyłbym reklamację za nieprawidłowo wykonane przedłużenie umowy, lecz to dłużej zajmie. Kombinuj.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1024923  autor: lukx95
 10 paź 2018, 09:38
Witajcie :)
Udało mi się po złożonej rezygnacji przedłużyć 5 października umowę na ofertę promocyjną "RePlay SOLO 18 m-cy z rabatem na abonament I +", w której abonament miesięczny będzie wynosił 25 zł. Dziwi mnie jednak, czemu w regulaminie promocji piszą Limit GB w UE 2,2 GB, jak wprawdzie jest 1,57 GB podawane w Play24 i dzwoniłem i tyle powinno być zgodnie z kwotą 25 zł na miesiąc.
Oczywiście przedłużałem umowę z działem dla klientów ze złożoną rezygnacją, który do mnie dzwonił.
Link do regulaminu promocji:
http://www.play.pl/dokumenty/2018/10232 ... -07-27.pdf
 #1024981  autor: ajtech
 10 paź 2018, 12:38
Witam, mam dwa nr-y na bezterminówce jeden w play drugi w t-mob. Chciałbym przenieść z t-mob do play i podpisać umowę na na jakieś duo (pakiet rodzinny, jak zwaL tak zwał). Interesuje mnie nolimit połączenie kom i stacjonarki, sms, mms i 10gb za neta per numer (jak da radę z lejkiem to będzie jeszcze lepiej). Dodatkowe usługi typu tidal, showmax itp. są mi nie potrzebne. Za granicę też na razie nie jeżdżę. Wyczytałem wcześniej u jakiegoś użytkownika, że dostał po wypowiedzeniu
ofertę duo z nolimitem na wszystko ale nie napisał za ile. Pytanie czy w duo będzie taniej i czy brać dwa razy solo?
 #1025036  autor: gepard
 10 paź 2018, 18:31
lukx95 pisze:Dziwi mnie jednak, czemu w regulaminie promocji piszą Limit GB w UE 2,2 GB, jak wprawdzie jest 1,57 GB podawane w Play24 i dzwoniłem i tyle powinno być zgodnie z kwotą 25 zł na miesiąc.
W papierach masz policzone kwoty bez rabatów za eFAKtury i zgody marketingowe stąd więcej netu. Po rabatach masz 10PLN mniej i co za tym idzie mniej netu w UE.
 #1025051  autor: Karlos20
 10 paź 2018, 21:19
Wycofanie zgód marketingowych być może nie wyłączy rabatu 5 zł w tejże umowie/aneksie, trzeba to sprawdzić.
ajtech pisze:Witam, mam dwa nr-y na bezterminówce jeden w play drugi w t-mob. Chciałbym przenieść z t-mob do play i podpisać umowę na na jakieś duo
Nie polecam, wyjdzie drogo, jeśli to oferta bez telefonu. Jeśli jesteś Abonentem Play możesz zgłosić się do salonu po specjalną ofertę dla Abonentów Play, jeśli przeniosą swój drugi numer z innej sieci do abonamentu w Play. Jest tylko haczyk - o tym poniżej:
Klienci sieci Play, którzy przeniosą numer z innej sieci (prepaid, postpaid lub MIX), mogą skorzystać z oferty SOLO S, płacąc za nią 20 zł miesięcznie. W jej ramach otrzymają:

nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci,
5 GB Internetu w smartfonie,
nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w roamingu UE, pod warunkiem częstszego korzystania z usług i przebywania w Polsce niż w innym państwie unijnym w ciągu 30 dni,
1,89 GB Internetu w roamingu UE: 1 GB jest bezpłatny, pozostała część rozliczana jest po stawce 1,2327 gr/MB,
opłata aktywacyjna 0 zł.
Powyższa oferta przeznaczona jest dla klientów sieci Play, którzy posiadają na swoim koncie dowolną usługę abonamentową, a poza tym nie mają numerów, dla których do końca okresu zastrzeżonego pozostało mniej niż 6 miesięcy. W przypadku, gdy w ciągu 6 miesięcy od podpisania umowy nie nastąpi przeniesienie numeru, abonament od kolejnego okresu rozliczeniowego wzrośnie z 20 do 35 zł.

Źródło: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... sieci-play
Informuje, że to nie jest oferta dla przedłużających umowę, tylko dla obecnych Abonentów.

Przypominam, że w tym wątku rozmawiamy tylko o przedłużeniu umowy z zachowaniem numeru i z zamiarem pozostania z siecią Play. Wszelkie opcje dotyczące promocji przeniesienia numeru (MNP) lub innych ofert, kierujcie w dedykowanych wątkach.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1025080  autor: lukx95
 11 paź 2018, 05:04
@Karlos20
Jak niby w tej specjalnej ofercie dla Abonentów Play, przy przeniesieniu swojego drugiego numeru, w tej ofercie SOLO S za 20 zł miesięcznie jest 1,89 GB do wykorzystania w UE co miesiąc?
 #1025181  autor: dylon
 11 paź 2018, 13:11
lukx95 pisze:Witajcie :)
Udało mi się po złożonej rezygnacji przedłużyć 5 października umowę na ofertę promocyjną "RePlay SOLO 18 m-cy z rabatem na abonament I +",

Tylko po co? Też myślałem o tej ofercie na czas nieokreślony, ale prosić się nie będę, bo w plushu jest lepsza oferta i też na czas nieokr.

Miałem w play złożone wypowiedzenie, ale nie odzywali się, a że czasu już mało mi zostało więc je cofnąłem i dzisiaj zamówiłem przeniesienie do plusha :)

Pozdrawiam,
--
Dylon
 #1025782  autor: Karlos20
 14 paź 2018, 12:41
lukx95 pisze:Jak niby w tej specjalnej ofercie dla Abonentów Play, przy przeniesieniu swojego drugiego numeru, w tej ofercie SOLO S za 20 zł miesięcznie jest 1,89 GB do wykorzystania w UE co miesiąc?
Podany limit nie uwzględnia 10 zł rabatu za eFakturę, terminowe płatności oraz marketing. Rabat powoduje zmniejszenie limitu do 1,29 GB (1 GB wolne od dopłat).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1025808  autor: patrix-83
 14 paź 2018, 13:32
Karlos20
Masz może aktualny regulamin oferty DLA KLIENTÓW REZYGNUJĄCYCH za 25zł na czas nieokreślony z TIDAL I PLAY NOW?
Karlos20 pisze:Piter20020: jest w tym wątku regulamin oferty: https://www.play.pl/dokumenty/2017/9801 ... -07-21.pdf
Podstrona m.in: 864.
W tym regulaminie nie ma nic o TIDAL na 24 m-ce i SHOWMAX na 3 m-ce więc jak wy go otrzymujecie w tej ofercie i na jakiej podstawie???
 #1025814  autor: Karlos20
 14 paź 2018, 13:36
patrix-83 pisze:W tym regulaminie nie ma nic o TIDAL na 24 m-ce i SHOWMAX na 3 m-ce więc jak wy go otrzymujecie w tej ofercie i na jakiej podstawie???
To promocyjne usługi OPCJONALNE - trzeba je aktywować samodzielnie.
Dlatego nie są one widoczne w regulaminach.
Usługą gwarantowaną w umowach jest PLAY NOW - pakiet podstawowy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1025817  autor: patrix-83
 14 paź 2018, 13:41
Karlos20 pisze:
patrix-83 pisze:W tym regulaminie nie ma nic o TIDAL na 24 m-ce i SHOWMAX na 3 m-ce więc jak wy go otrzymujecie w tej ofercie i na jakiej podstawie???
To promocyjne usługi OPCJONALNE - trzeba je aktywować samodzielnie.
Dlatego nie są one widoczne w regulaminach.
Usługą gwarantowaną w umowach jest PLAY NOW - pakiet podstawowy.
No tak Karlos ale pokaż mi podstawę regulaminową albo jakąkolwiek inną do darmowego TIDALA NA 24 MIESIĄCE i SHOWMAX NA 3 MIESIĄCE kiedy np. po zawarciu aneksu na ofertę za 25zł na czas nieokreślony i aktywacji w/w wymienionych komponentów naliczy mi opłatę za nie na fakturze. Jak to wtedy reklamować, na jakiej podstawie że mi się za darmo należało???
Nie znasz BOK Play, oni wszystko muszą mieć czarno na białym bo nie wygrasz z nimi.
 #1025822  autor: Karlos20
 14 paź 2018, 13:50
Przypomnę, to są promocje, okres darmowego korzystania z promocji regulują regulaminy promocji Showmax oraz TIDAL.
Regulamin TIDAL dla ofert przed 23.08.2018 > https://www.play.pl/resources/pdf/2017/ ... 062017.pdf
Jak byk na 1. miejscu jest wyszczególniona taryfa SOLO STAN NIELIMITOWANY (aneksy do umów są w ramach tej taryfy).
Regulamin SHOWMAX: https://www.play.pl/resources/pdf/2018/ ... 102018.pdf

Pragnę jeszcze poinformować, że kto już miał aktywne wcześniejsze promocyjne usługi w ramach starej oferty np FORMUŁA SMARTFON UNLIMITED, a są one aktywne na czas zawarcia aneksu aneksu do taryfy SOLO STAN NIELIMITOWANY lub ofert SOLO / GRUPA / POKOLENIA usługi pozostają aktywne do końca okresu promocyjnego, a żeby dostać nowy okres promocyjny dla TIDALa trzeba WYŁĄCZYĆ starą promocję przed naliczeniem opłaty 19,99 a następnie włączyć nową promocję adekwatną do oferty.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1025836  autor: patrix-83
 14 paź 2018, 14:17
Dziękuje Karlos za szczegółowe wyjaśnienie, to wiele tłumaczy i rozjaśnia sytuacje z tymi komponentami darmowymi (TIDAL, SHOWMAX).
 #1026046  autor: modessef1
 15 paź 2018, 12:16
Wiem, że to trochę głupie pytanie, ale..
Pod swoje skrzydła wrzuciłem numer rodzica. Chciałem dla tego numeru wynegocjować takie same warunki jakie mam dla swojego czyli 25zł brutto. Oczywiście kontakt z infolinią nic nie daje, więc skrobię właśnie wypowiedzenie. Problem w tym, że numer dla którego piszę wypowiedzenie od 3 lat nie miał przedłużanej umowy. Czy orientujecie się jaki jest domyślny okres wypowiedzenia w takiej sytuacji? (umowa gdzieś się zagubiła) Nie chciałbym by mi od razu wyłączyli usługi..
 #1026050  autor: daro33
 15 paź 2018, 12:29
Jeśli umowa jest na czas nieokreślony to okresem wypowiedzenia jest jeden pełny okres rozliczeniowy i po min dopiero umowa przechodzi na prepaid
 #1026065  autor: Karlos20
 15 paź 2018, 13:42
Zgadza się, wypowiedzenie trwa miesiąc rozliczeniowy. Przejście na prepaid nastąpi, gdy Abonent wyraźnie o to poprosi we wniosku, w innym wypadku wraz z końcem wypowiedzenia, numer jest dezaktywowany.
Może warto powalczyć o fajną ofertę. Formularz kontaktowy > https://www.play.pl/oferta/formularz-kontaktowy/
lub Obsługa Klienta 730300300 (bezpłatna) stoi otworem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1026087  autor: Karlos20
 15 paź 2018, 14:37
A jaką chcesz ofertę? Przy potwierdzeniu wypowiedzenia masz ofertę standardową - no limit + 10 GB z lejkiem za 30 zł/mies.
Pewnie chcesz na czas nieokreślony z abo za 25 zł. Powiem tak: do skutku strasz Plushem, Premium Mobile bo są tańsi. Ewentualnie zagroź odejściem do oferty na kartę. Im bardziej ich pociśniesz, to oferta się pojawi. Jak będą uparci, przeniesiesz numer do "zielonych stron mocy".
Powodzenia.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 664 z 692
  • 1
  • 662
  • 663
  • 664
  • 665
  • 666
  • 692
  • 1
  • 662
  • 663
  • 664
  • 665
  • 666
  • 692