[ORANGE]Zakupy w sklepie orange.pl z kodem rabatowym-PORAŻKA
Post:04 gru 2012, 21:56
Dnia 15 listopada złożyłem zamówienie na przeniesienie numeru z Playa do Orange. Do zakupu telefonu użyłem kodu rabatowego dającego 200 zł zniżki na zakup telefonu. Do dzisiaj, tj. 4 grudnia zamówienie widnieje w systemie, jako "nowe". Choć Orange ma 10 dni na zrealizowania zamówienie, to nie uczynili tego.
W między czasie zmieniłem zdanie i stwierdziłem, iż chciałbym zakupić wyższą ofertę z innym telefonem. Składając nowe zamówienie dowiedziałem się, że mój PESEL jest zablokowany i mogę na niego złożyć nowe zamówienie dopiero 40 dni po zamknięciu poprzedniego zamówienia. Wiedząc, że poprzednie zamówienie wciąż posiada status nowego zatelefonowałem pod numer 510 700 700 w celu uzyskania pomocy. Na infolinii dowiedziałem się, że zamówienie zostanie zamknięte, a moje dane zostaną odblokowane w ciągu 72h. Ponadto Pani poinformowała mnie, iż orange.pl ma błąd systemy i zamówienia z kodem rabatowym nie są realizowane (dlatego moje wisiało w próżni). Okazało się, że sprawa została zgłoszona do Działu Technicznego, ale nie wiadomo kiedy zostanie naprawiona - jak widać już od 3 tygodni jest usterka i oni nie potrafią sobie z nią poradzić.
Posiadam kolejny kod rabatowy i chciałbym wykorzystać go przy nowym zamówieniu, ale w takiej sytuacji, więc że zamówienie znów nie zostanie zrealizowane. Jakież to jest traktowanie klienta przez Orange? Jak można udostępniać klientom rabaty, które w rzeczywistości są niemożliwe do zrealizowania?
Uciekam z Playa, bo nie jestem zadowolony z ich usług, T-Mobile ma drogie oferty, Plusa nie lubię, a Orange gwiżdże sobie na klientów. I jak żyć, Panie Premierze?
W między czasie zmieniłem zdanie i stwierdziłem, iż chciałbym zakupić wyższą ofertę z innym telefonem. Składając nowe zamówienie dowiedziałem się, że mój PESEL jest zablokowany i mogę na niego złożyć nowe zamówienie dopiero 40 dni po zamknięciu poprzedniego zamówienia. Wiedząc, że poprzednie zamówienie wciąż posiada status nowego zatelefonowałem pod numer 510 700 700 w celu uzyskania pomocy. Na infolinii dowiedziałem się, że zamówienie zostanie zamknięte, a moje dane zostaną odblokowane w ciągu 72h. Ponadto Pani poinformowała mnie, iż orange.pl ma błąd systemy i zamówienia z kodem rabatowym nie są realizowane (dlatego moje wisiało w próżni). Okazało się, że sprawa została zgłoszona do Działu Technicznego, ale nie wiadomo kiedy zostanie naprawiona - jak widać już od 3 tygodni jest usterka i oni nie potrafią sobie z nią poradzić.
Posiadam kolejny kod rabatowy i chciałbym wykorzystać go przy nowym zamówieniu, ale w takiej sytuacji, więc że zamówienie znów nie zostanie zrealizowane. Jakież to jest traktowanie klienta przez Orange? Jak można udostępniać klientom rabaty, które w rzeczywistości są niemożliwe do zrealizowania?
Uciekam z Playa, bo nie jestem zadowolony z ich usług, T-Mobile ma drogie oferty, Plusa nie lubię, a Orange gwiżdże sobie na klientów. I jak żyć, Panie Premierze?