Strona 1 z 1
[Play] Naliczona stówa za internet -a pakiet podobno aktywny
Post:27 lis 2012, 09:23
autor: raktut
W dniu (poniedziałek)26.11.2012 o godzinie 17:28 naliczono mi opłatę w wysokości 117,48 zł za "Transmisja danych strefa Play". Potwierdzenia włączenia pakietu(przedłużenie umowy All Inclusive 65zł z opcją internetu 1gb)przyszło mailem (ten sam dzień)26.11.2012 o godzinie 13.02. Póki co napisałem do obsługi klienta i czekam na odpowiedź. Ale może ktoś miał podobnie?
Post:27 lis 2012, 14:13
autor: banderas
Pakiet internetowe (wszelkie pakiety ) w play włączają sie po północy od dnia aktywacji nowej umowy lub aneksu, jeśli to jest prepaid powinno się być aktywne do 48 godzin
w twoim przypadku nie mineło 24 godziny od dni aktywacji oferty , więc reklamacja nie zostanie ci uznana
Post:27 lis 2012, 17:46
autor: Spioszek
Dlatego dobrze jest sprawdzić czy dany pakiet został przyznany przed skorzystaniem z danej usługi.
Wiem że kiedyś Play szedł klientowi na ręke i jeśli klient zgadzał się przejść na oferte z Internetem to anulował dług za Net.
Tylko to chyba tyczyło się opcji Mix, ale spróbować można coś wywalczyć.
Post:28 lis 2012, 09:40
autor: raktut
Dzwoniła do mnie obsługa klienta - muszę czekać do pierwszej faktury(mieć dowód, że w tym dniu już była świadczona usługa) i wtedy składam reklamacje
no więc czekamy
btw. w ogóle we wcześniejszej umowie miałem zablokowany net, przy podpisaniu przedłużenia musieli mi wyłączyć tą usługę, a nie włączyli jeszcze interntu - zresztą napiszę jeszcze jak się potoczy reklamacja
Post:28 lis 2012, 09:56
autor: Precelos
ja mysle ze pozytywnie ja rozpatrza, wiec czekajmy

Post:28 lis 2012, 11:42
autor: pakierhakierxd
Z tym anulowaniem rachunku dotyczyło abonamentu,o mixie nikt nie wspominał,zresztą jak mix to dużo nie przepada bo to jest na doładowania,abonament jest praktycznie nie ograniczony.
Post:28 lis 2012, 13:17
autor: Spioszek
pakierhakierxd pisze:Z tym anulowaniem rachunku dotyczyło abonamentu
Mój błąd

, myślałem że to było w Mixie.
W każdym razie jest szansa że reklamacja zostanie uznana na korzyść klienta.
Post:28 lis 2012, 14:53
autor: Vieslav
Dziwna polityka w tym Playu. Ja mam teraz podobnie w Orange, z tym, że na moim koncie nie widać pakietu internetowego z abonamentu, widać pakiet 300MB (który jednak się nie wyłączył po zmianie planu taryfowego) lecz nic z niego nie ubywa, nie mam również naliczanych opłat za transfer. BOK stwierdził, że musi minąć kilka(naście) dni zanim wszystko będzie widoczne po zmianie, ale pakiet danych jest integralną częścią mojego abo (smart plan multi) i opłaty za transfer nie będą naliczane. W All Inclusive Max pakiet danych chyba również jest integralną częścią taryfy, dlatego reklamacje powinni uznać, niemniej jednak powstrzymaj się na razie od korzystania z internetu.
Post:28 lis 2012, 15:01
autor: pakierhakierxd
Potwierdzam że pakiet w all inclusive/all inclusive max jest integralną częścią tego planu taryfowego,nie da się tego pakietu wyłączyć.