Strona 1 z 1

[Orange] zakupy w sklepie internetowym

Post:21 lis 2012, 13:17
autor: wera921
W czwartek złożyłam zamówienie w sklepie internatowym orange, na stronie cały czas widniał status NOWE, więc wczoraj zadzwoniłam do sklepu internetowego gdzie dowiedziałam się że moje zamówienie zostało anulowane z 'powodów technicznych' i żebym po anulowaniu zamówienia spróbowała złożyć nowe... Czy ktoś był w podobnej sytuacji? I ile to może trwać to anulowanie zamówienia? Pani na infolinii nie umiała mi odpowiedzieć na to pytanie, a zamówienie jak wisiało jako nowe tak dalej wisi przez co mam zablokowany pesel i nie mogę złożyć nowego zamówienia :roll:

Post:25 lis 2012, 11:46
autor: Espi
Niestety raczej nikt precyzyjnie nie określi Ci jakie to przyczyny techniczne zaistniały, najlepiej konsultować się na infolinie sklepu internetowego 510 700 700.