DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 611 z 675
  • 1
  • 609
  • 610
  • 611
  • 612
  • 613
  • 675
 #973353  autor: Revanthor
 22 sty 2018, 10:55
lukaszsz3 pisze:
lukaszsz3 pisze:
WebSter pisze: Kiedy wspomnialem o rabacie 40%, dostalem info, ze fakt, jest, ale dla osob, ktore biora swiatlowod i ze osoba, ktore telefonowala nie moze takiego rabatu udzielic.
Wczoraj też coś takiego usłyszałem, a dziś już dostałem ofertę 40%, ale tylko na pierwszy z 3 numerów. Na kolejne Pani powiedziała, że rabat przekroczyłby wartość abonamentu i może mi dać tylko 20%. Więc czekam...
Doczekałem się. W sobotę zadzwoniła Pani, która jako pierwsza zaproponowała mi 40% i powiedziała... "Widzę w systemie, że złożył Pan wniosek na przeniesienie wszystkich numerów, to teraz mogę zaproponować rabat 40% na wszystkie"
Więc mam za 20zł 3 numery ze wszystkim i 10GB neta na każdy. Dodatkowo 5zł obniżona rata na telefon i 3 miesiące gratis. Potwierdzam, że coś takiego jest możliwe.
Łukasz, jak długo czekałeś po złożeniu dyspozycji na taki telefon i z jakiego numeru do Ciebie zadzwonili? Chciałbym zrobić to samo. Przy okazji - czy umowę przedłużoną masz "od dziś?" czyli anulowali parę miesięcy starej?
 #973356  autor: zielony71
 22 sty 2018, 11:32
Do sierpnia 2017 było tak, że nowa umowa była przedłużana o okres jaki pozostał ze starej. Jeśli konsultant powiedział inaczej, to się pomylił. Można najwyżej złożyć reklamację, choć nie wiem czy odsłuchanie rozmowy będzie jeszcze możliwe po 2 latach.
Od września 2017 to się zmieniło i nowa umowa jest zawsze na 24 miesiące.
 #973359  autor: Vercuz
 22 sty 2018, 11:38
Jestem przekonany na 100% że rozmawiając z konsultantem w którejś z rozmów na 100% upewniałem się co będzie z pozostałymi miesiącami gdyż sam pracowałem 2 lata na słuchawce w Orange przy przeniesieniach numeru i wiedziałem na co zwracać uwagę i odnośnie czego się upewniać

Jeżeli konsultant powiedział inaczej to ewidentnie skłamał bo chciał sfinalizować ze mną przedłużenie umowy

W żadnym wypadku nie podpisałbym aneksu parę miesięcy wcześniej jeśli te miesiące i tak musiałbym spłacić na końcu (tracąc przy tym na nie rabat -30% który miałem z grupona)

Pani na czacie złożyła w moim imieniu reklamacje - mówi że przesłuchają rozmowy

A co w momencie gdy teraz DUK wydzwania z 20% rabatem a mam teraz do 18 lutego -30% na wspólnym a potem do 30 kwietnia mam te pełne 115. Jak teraz będzie wyglądało przedłużenie mojej umowy ?

Będzie ona teraz od lutego na planie komórkowym 24 miesiące i zostaną anulowane pozostałe miesiące? Co z tymi brakującymi dwoma i pełną kwotą 115~?
 #973391  autor: perdos1
 22 sty 2018, 13:42
Na umowie masz napisane na ile czasu jest rabat i do kiedy aneks jest ważny. Teraz, o ile nie masz nagranej rozmowy, nic nie ugrasz.

Moja rada - złóż wniosek o przeniesienie numeru do innej sieci na kartę, po otrzymaniu wniosku przez Orange (zazwyczaj max 24h) dzwoń pod *220 i staraj się o przedłużenie umowy na plan standardowy z rabatem -40% + 3 miesiące gratis. Całkowity koszt umowy na 2 lata od momentu podpisania (pozostałe miesiące z poprzedniej się kasują na 100%) wyniesie 420 zł. Licząc, że w obecnej umowie do zapłaty pozostało około 300 zł (w zależności od okresu rozliczeniowego), podpisując aneks dostaniesz no limit+10GB na 2 lata za 120 zł, czyli 5 zł miesięcznie.
 #973392  autor: lukaszsz3
 22 sty 2018, 14:32
Revanthor pisze: Łukasz, jak długo czekałeś po złożeniu dyspozycji na taki telefon i z jakiego numeru do Ciebie zadzwonili? Chciałbym zrobić to samo. Przy okazji - czy umowę przedłużoną masz "od dziś?" czyli anulowali parę miesięcy starej?
Najpierw ja do nich dzwoniłem na numer *220 kilka razy (tego samego dnia, w którym złożyłem wniosek o przeniesienie do T-mobile). Po kilku rozmowach jedna Pani powiedziała, że może mi dać 40% na numer, który ma złożone przeniesienie, więc złożyłem wniosek na wszystkie numery. Następnego dnia rano telefon z numeru 225922700, że widać moje wnioski o przeniesienie i teraz może mi dać wspomnianą ofertę.
 #973420  autor: GRZECH
 22 sty 2018, 17:03
Panowie, orientujecie się jaki jest koszt rozmowy z *220 przy Smart Planie Wspólnym (tym, który bez zniżek kosztuje 115 zł)? 29gr za minutę czy darmowe?
 #973490  autor: okti51
 22 sty 2018, 21:57
Aby uzyskać rabat 40% wystarczy złożenie dyspozycji przeniesienia numeru do oferty pre-paid do dowolnego operatora, czy musi być to dyspozycja na ofertę abonamentową?
 #973498  autor: perdos1
 22 sty 2018, 22:15
Może być prepaid. Pamiętaj tylko, że uzyskanie rabatu 40% mimo to może być trudno i zając trochę czasu.
 #973501  autor: okti51
 22 sty 2018, 22:24
Jestem dobrej myśli ;)
A wiadomo o wymaganym jakimś konkretnym okresie pozostałym do zakończenia umowy?
 #973516  autor: Leo
 22 sty 2018, 23:09
lukaszsz3 pisze:
Więc mam za 20zł 3 numery ze wszystkim i 10GB neta na każdy. Dodatkowo 5zł obniżona rata na telefon i 3 miesiące gratis. Potwierdzam, że coś takiego jest możliwe.
Dobrze czytam: 20 zł za 3 numery z 10 GB każdy ? Czyli po 6,66 zł za każdy numer :shock:
 #973521  autor: Przecin
 23 sty 2018, 00:14
Mam abonament wspólny, ten za 165 bez zniżek. Problem powstał teraz po 4 miesiącach, gdy zaczęły przychodzić sms-y na główny numer o wyłączeniu darmowych stacjonarnych. Teraz w 5 miesiącu wystawili mi fakturę o 10 zł większą na której pisze, że to za numery stacjonarne.
Jeśli dobrze pamiętam to nie powinno być w tym abonamencie darmowych stacjonarnych na całą umowę?
 #973525  autor: lukaszsz3
 23 sty 2018, 01:55
Leo pisze:
lukaszsz3 pisze:
Więc mam za 20zł 3 numery ze wszystkim i 10GB neta na każdy. Dodatkowo 5zł obniżona rata na telefon i 3 miesiące gratis. Potwierdzam, że coś takiego jest możliwe.
Dobrze czytam: 20 zł za 3 numery z 10 GB każdy ? Czyli po 6,66 zł za każdy numer :shock:
Właśnie tyle wychodzi, ale czekam jeszcze na umowę, wtedy będzie potwierdzenie, bo z doświadczenia znajomych wiem, że czasem w Orange różnie bywa...
 #973528  autor: zielony71
 23 sty 2018, 06:47
Przecin pisze:Mam abonament wspólny, ten za 165 bez zniżek. Problem powstał teraz po 4 miesiącach, gdy zaczęły przychodzić sms-y na główny numer o wyłączeniu darmowych stacjonarnych. Teraz w 5 miesiącu wystawili mi fakturę o 10 zł większą na której pisze, że to za numery stacjonarne.
Jeśli dobrze pamiętam to nie powinno być w tym abonamencie darmowych stacjonarnych na całą umowę?
W tym abonamencie z całą pewnością stacjonarne są wliczone przez cały okres umowy.
Pisz reklamację.
 #973529  autor: zielony71
 23 sty 2018, 06:52
okti51 pisze:Aby uzyskać rabat 40% wystarczy złożenie dyspozycji przeniesienia numeru do oferty pre-paid do dowolnego operatora, czy musi być to dyspozycja na ofertę abonamentową?
Musi być do prepaida!!! Jak podpiszesz umowę na abonament u innego operatora, to jak się z tego wycofasz po otrzymaniu rabatu 40% w Orange? Zapłacisz karę umowną?
 #973530  autor: lary504
 23 sty 2018, 07:11
Czyli muszę podejść zlecić przeniesienie numeru i odebrać nowe karty sim? Ile przed zakończeniem umowy?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 #973531  autor: MikiQQ
 23 sty 2018, 07:41
zielony71 pisze:
okti51 pisze:Aby uzyskać rabat 40% wystarczy złożenie dyspozycji przeniesienia numeru do oferty pre-paid do dowolnego operatora, czy musi być to dyspozycja na ofertę abonamentową?
Musi być do prepaida!!! Jak podpiszesz umowę na abonament u innego operatora, to jak się z tego wycofasz po otrzymaniu rabatu 40% w Orange? Zapłacisz karę umowną?
Możesz złożyć sam wniosek a umowy podpisać później jak zostało jeszcze trochę czasu do przeniesienia.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
 #973532  autor: kemot82
 23 sty 2018, 08:02
MikiQQ pisze:Możesz złożyć sam wniosek a umowy podpisać później jak zostało jeszcze trochę czasu do przeniesienia.
Czy na pewno? Czytam regulamin przeniesienia numeru do A2mobile i tam jest napisane, że A2 występuje do dotychczasowego operatora po Twój numer dopiero po otrzymaniu podpisanych w obecności kuriera dokumentów (umów) o przeniesienie.
Jak Orange ma zobaczyć, że chcesz uciec tylko po wypełnieniu wniosku o przeniesienie na stronie u jakiegoś opa X?
No chyba, że u innych opów jest inaczej niż w A2, chociaż nie sądzę...
 #973535  autor: zielony71
 23 sty 2018, 08:27
U wszystkich jest tak samo. Trzeba podpisać pełnomocnictwo do przeniesienia numeru, bez tego nie kiwną palcem.
 #973536  autor: light7
 23 sty 2018, 08:27
okti51 pisze:Aby uzyskać rabat 40% wystarczy złożenie dyspozycji przeniesienia numeru do oferty pre-paid do dowolnego operatora, czy musi być to dyspozycja na ofertę abonamentową?
Jeżeli przeniesiesz numer do innego operatora na abonament w salonie to z takiej umowy nie możesz zrezygnować nawet jeżeli potem Orange zaproponuje bardzo dobre warunki (no chyba, że zapłacisz karę umowną). Jeżeli przeniesiesz go przez stronę internetową to masz 14 dni na odstąpienie umowy (ja tak zrobiłem i T-Mobile naliczył mi tylko koszt aktywacji 10 zł).
Dlatego najlepiej jest przenieść numer do prepaida bo jak później Orange zaproponuje lepsze warunki i się na nie zgodzisz to numer się nie przeniesie.
  • Strona 611 z 675
  • 1
  • 609
  • 610
  • 611
  • 612
  • 613
  • 675
  • 1
  • 609
  • 610
  • 611
  • 612
  • 613
  • 675