Strona 1 z 1
(T-Mobile) MiBOA - Bieżące koszty...
Post:10 paź 2012, 22:20
autor: mls38
Witajcie
Od kilku dni mam abonament firmowy w Tmobile.
Nowa firma 410 - 72zł netto.
Gdy zaglądam do aplikacji MiBOA, mam następujące wartości:
Bieżące koszty: 4,71zł - o co chodzi? Przecież płacę 72netto i raczej nie ważne jakie mam koszty, no chyba że przekroczę abonament?
Nie wiem czemu pakiety ważne mam do 25 października - umowa podpisana 7 października...
W abonamencie 72netto miałem mieć:
1000 MINUT wszędzie
100 mb internet
oraz dodatkowo
1200smsów i
dodatkowo
1000smsów...
Nie mogę też nigdzie sprawdzić stanu zużytych megabajtów...
Objaśni mi ktoś jak na to patrzeć i primo jak to rozumieć, żeby nie naliczyło dodatkowych kosztów ?
Pozdrawiam
Post:11 paź 2012, 13:25
autor: Horacy
Z tego co kojarzę a nawet widzę w regulaminach to każdy pakiet internetowy w T-Mobile ma Lejek, więc dodatkowych kosztów nie będzie, internet będzie ale o baaaardzo wolnej prędkości (16kbps)
Post:11 paź 2012, 21:24
autor: banderas
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... onu_NF.pdf
megabajty sie tylko pojawiają w aplikacji miboa i stronie m.iboa.pl ponieważ masz lejek
takie dziwne dziwnoty w t-mobile
Post:11 paź 2012, 21:33
autor: zygikuleczka
mls38, to nie jest raczej błąd ta kwota tam. Odfiltruj sobie połączenia po koszcie i będzie wiadomo. Jeśli nie będzie żadnych to jest to kwota wynikająca z jakiejś korekty płatności.
A ważność pakietu(krótsza) najpewniej wynika z przejścia pomiędzy poprzednią promocją a obecną-normalna rzecz.
Post:12 paź 2012, 10:02
autor: Horacy
A jeszcze może być coś takiego że zacząłeś korzystać z internetu zanim się aktywował pakiet, też tak raz miałem i nabili mi ok 10 zł.
Post:12 paź 2012, 10:36
autor: st.konsultant
Przyczyny mogą być różne. Nikt nie ma szklanej kuli, żeby zajrzeć na Twoje konto....
Opłaty mogą np wynikać z smsów do sieci Heyah....Pakiet 1000 tej sieci nie obejmuje.
Post:12 paź 2012, 11:44
autor: mls38
Panowie już wszystko jest jasne, naliczony koszt to koszt internetu - przez to że jakiś nie do końca ogarnięty pracownik nie włączył mi 100mb który mam w abonamencie - stąd też nie widziałem pakietów internetowych w aplikacji MiBoa.
Inna sprawa - jak w Andoidzie 4.0 wlaczam Wifi gdy jestem w domu i zauwazam ze po jakims czasie przeskakuje mi na pakiet z danymi....Jak i gdzie to zmienić? Pakiety to ma być ostateczność jak jestem w trasie i ich zażądam a nie domyślnie...
Gdzie i co ustawić?
Post:13 paź 2012, 03:59
autor: thonka
mls38, wszelkie pakiety sa wlaczane do 24h po zmianie taryfy i jest to niezalezne do jakiekogokolwiek pracownika.
w tym przypadku po smsie o zmianie taryfy dla bezpieczenstwa przez przynajmniej 24h nie powinno sie korzystac z pakietowej transmisji danych. niestety sieci bardzo czesto w ten sposob zabezpieczaja sie przed tzw "bezwladnoscia" systemu billingowego.
zawsze mozesz sie odwolac choc pewnie w regulaminie pakietu internetowego jest zapis o 24h czasie wlaczenia.
Post:15 paź 2012, 12:48
autor: Horacy
Co do aplikacji na Androida możesz sobie ściągnąć jakieś cudo które umożliwi Ci dostęp do włączania i wyłączania użycia danych przez sieć, równie dobrze można to zrobić przez wchodzenie do ustawień i wyłączenie transferu danych poprzez sieć komórkową, automatycznie się przełącza jak nie masz wystarczającego zasięgu WiFi.