Rozwiązanie umowy z t-mobile
Post:02 paź 2012, 22:12
Witam.
Złożyłem rezygnacje w salonie t-mobile na tel w abonamencie. Pan w salonie poinformował mnie że umowa zostanie zakończona, jak skończy się mój okres rozliczeniowy. Okres zawsze był miedzy 28 dnia miesiąca a 27 następnego czyli np od 28.08-27.09.
Zdziwienie przyszło gdy 27 dnia miesiąca przyszedł do mnie sms "witamy w tak taku..." Na koncie miałem jeszcze nie wykorzystane pieniądze około 100zł które zamierzałem ostatniego dnia okresu wykorzystać na usługi płatne sms
Od t-mobile dostałem taką wiadomość
Pragnę poinformować, iż zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, rozwiązanie umowy następuje w ostatnim dniu ostatniego cyklu rozliczeniowego, czyli w przypadku wspomnianego numeru dnia 27-09-2012 r.
Zgromadzone na koncie abonamentowym pakiety usług (minuty, kwota wartościowa) są do wykorzystania w okresie, na jaki był opłacony abonament, i nie ma możliwości przeniesienia ich na numer, który został zawieszony w systemie abonamentowym.
Użytkowany w opcji abonamentowej numer został przeniesiony do systemu Prepaid (na kartę)
Jestem klientem ery/t-mobile od 1998 roku i nie sądziłem że mnie tak przerobią, czyżby Panowie w salonie byli niedoinformowani i ja mam za to płacić ?
Wiec chciałbym się poradzić co z tym fantem zrobić ?
Złożyłem rezygnacje w salonie t-mobile na tel w abonamencie. Pan w salonie poinformował mnie że umowa zostanie zakończona, jak skończy się mój okres rozliczeniowy. Okres zawsze był miedzy 28 dnia miesiąca a 27 następnego czyli np od 28.08-27.09.
Zdziwienie przyszło gdy 27 dnia miesiąca przyszedł do mnie sms "witamy w tak taku..." Na koncie miałem jeszcze nie wykorzystane pieniądze około 100zł które zamierzałem ostatniego dnia okresu wykorzystać na usługi płatne sms
Od t-mobile dostałem taką wiadomość
Pragnę poinformować, iż zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, rozwiązanie umowy następuje w ostatnim dniu ostatniego cyklu rozliczeniowego, czyli w przypadku wspomnianego numeru dnia 27-09-2012 r.
Zgromadzone na koncie abonamentowym pakiety usług (minuty, kwota wartościowa) są do wykorzystania w okresie, na jaki był opłacony abonament, i nie ma możliwości przeniesienia ich na numer, który został zawieszony w systemie abonamentowym.
Użytkowany w opcji abonamentowej numer został przeniesiony do systemu Prepaid (na kartę)
Jestem klientem ery/t-mobile od 1998 roku i nie sądziłem że mnie tak przerobią, czyżby Panowie w salonie byli niedoinformowani i ja mam za to płacić ?
Wiec chciałbym się poradzić co z tym fantem zrobić ?