Strona 1 z 1

[Play] Nowa umowa - brak minut a telefonowanie

Post:29 wrz 2012, 22:07
autor: aizo
Dziś doknałem zakupu nowego abonametu w Play (firma)

Musiałem zadzwonić w parę miejsc.
Na play 24 mam info ,, 31 dnia każdego miesiąca (zostało 1 dni) ,,Wszelkie pakiety, Minuty do Play i na stacjonarne 00:00 min. (ważne do 30.09.2012)
Minuty do wszystkich 00:00 min. (ważne do 30.09.2012)
Niby ma w poniedziałek ruszyć wszytko(tak sprzedawca powiedział)
To co wydzwonię do tego czasu zostanie doliczone do rachunku? Czy jakiś cudem odejmie się od minut z abo?

Post:29 wrz 2012, 22:18
autor: Orfi
Niestety, to co wydzwonisz przed rozpoczęciem pełnego okresu rozliczeniowego zapłacisz extra, bo w zasadzie Twój okres rozliczeniowy w Play zaczyna się w poniedziałek i wtedy zostanie zasilony Twój abonament o pakiet złotówek przeliczalnych na minuty SMS/MMS.

Post:29 wrz 2012, 22:18
autor: poziom
To co wydzwonisz dzisiaj doliczy się do rachunku.
Między 24 a 1 w nocy dostaniesz jakiś znikomy pakiet minut do końca okresu rozliczeniowego - czyli do 30.
1.10 dostaniesz pełną kwote wynikającą z abonamentu.

Post:29 wrz 2012, 22:23
autor: aizo
Dziadostwo ale cóż dzieki.
Do zamknięcia.

Post:30 wrz 2012, 21:17
autor: Kaczy
Jest tak w każdej sieci, że na początku dostaje się niepełen pakiet minut (środków).