[Play] Nowa umowa - brak minut a telefonowanie
Post:29 wrz 2012, 22:07
Dziś doknałem zakupu nowego abonametu w Play (firma)
Musiałem zadzwonić w parę miejsc.
Na play 24 mam info ,, 31 dnia każdego miesiąca (zostało 1 dni) ,,Wszelkie pakiety, Minuty do Play i na stacjonarne 00:00 min. (ważne do 30.09.2012)
Minuty do wszystkich 00:00 min. (ważne do 30.09.2012)
Niby ma w poniedziałek ruszyć wszytko(tak sprzedawca powiedział)
To co wydzwonię do tego czasu zostanie doliczone do rachunku? Czy jakiś cudem odejmie się od minut z abo?
Musiałem zadzwonić w parę miejsc.
Na play 24 mam info ,, 31 dnia każdego miesiąca (zostało 1 dni) ,,Wszelkie pakiety, Minuty do Play i na stacjonarne 00:00 min. (ważne do 30.09.2012)
Minuty do wszystkich 00:00 min. (ważne do 30.09.2012)
Niby ma w poniedziałek ruszyć wszytko(tak sprzedawca powiedział)
To co wydzwonię do tego czasu zostanie doliczone do rachunku? Czy jakiś cudem odejmie się od minut z abo?