Strona 1 z 2
[Orange] Ujemny stan pakietu internetowego
Post:17 wrz 2012, 14:35
autor: Vieslav
Jakiś czas temu pisałem
TUTAJ o tajemniczym pakiecie DATA na moim koncie. W niedziele dzwoniłem do BOK w tej sprawie (zbliżałem się do 200MB, czyli tylu, ile mam w abonamencie). Konsultant nie potrafił powiedzieć skąd ten pakiet się wziął, jednak przyznał, że skoro on jest, to mogę z niego korzystać. Dzisiaj zaglądam na orange online i z przerażeniem widzę stan tego pakietu data na minusie. Załączam screen:
LINK. Co oznacza stan pakietu na minusie? Przecież jak mi podliczą te 70-pare MB po stawce 25gr/50kb to pójdę z torbami.
Post:17 wrz 2012, 16:17
autor: bartoszek534
Nic ci nie policza... A jeśli nawet to daj numer konta to cię trochę wspomogę
ale wydaje mi się że to po prostu błąd orange. U nich jest mega zamieszanie. Więc nie masz czym się martwić. Jeśli jednak to daj numer. Nie żartuje. Ps kiedy przyślą ci rachunek?
Post:17 wrz 2012, 17:05
autor: Vieslav
26 kończy mi się okres rozliczeniowy. Także faktura do 28 powinna już być. Nie sądziłem, że sieć komórkowa może człowieka zaprowadzić na skraj nerwicy. Przecież to jakaś paranoja jest. Od kilku miesięcy nie mam pojęcia ile mam internetu do wykorzystania!
Post:17 wrz 2012, 19:18
autor: bartoszek534
Nie martw się. To jest bałagan, nic ci nie wezmą. Dla bezpieczeństwa nie korzystaj z internetu. A tak poza tym to cię wspomogę w razie czego, to nie jest żart. No orange naprawdę potrafi do szału doprowadzić. Poza tym fajna sieć. To tylko ich bałagan, nic więcej.
Koniec stresu !

Post:17 wrz 2012, 19:36
autor: Orange Ekspert
Viesla, faktycznie mogą występować incydentalne przypadki błędnie wyświetlanych informacji o stanie pakietów internetowych na kontach Orange On-line.
Aby mógł to w pełni to potwierdzić oraz usunąć nieprawidłowości będę potrzebował twoich danych (nr. usługi lub Klienta) w tej sprawie. Prześlij do mnie na PW niezbędne informacje, pomogę to wyjaśnić.
Post:20 wrz 2012, 01:15
autor: arizona88
To i tak nic. Kilkanaście dni temu nagle zrobiło mi się z pakietu 300MB jakieś -1700MB. Ale po moim zgłoszeniu dość szybko to naprawili i w ramach rekompensaty aktywowali mi dodatkowo pakiet 500MB.
Post:20 wrz 2012, 08:33
autor: Vieslav
Niestety u mnie sprawa ani drgnie. Nadal mam ujemny stan pakietu.
Post:20 wrz 2012, 14:59
autor: Orange Ekspert
Vieslav, proszę jeszcze o chwilę cierpliwości w tej sprawie. Zgłosiłem Twój przypadek do działu technicznego celem poprawienia wyświetlania informacji na Orange On-line jak poprzez dostępne kanały SMS.
Jeżeli otrzymam informacje zwrotną w tej sprawie, skontaktuję się z Tobą i przekaże wyjaśnienia.
Pozdrawiam.
Post:21 wrz 2012, 22:04
autor: ahilless
Ja również w zeszłym miesiącu miałem podobny przypadek - ujemną ilość danych w jednym z pakietów internetowych (mam dwa, Pantera za 89,90). Żadne opłaty się nie naliczyły za ujemne MB, jednak włączył się lejek i musiałem go ściągać przez telefoniczne BOK ( w drugim pakiecie wciąż na orange - online było dostępne ponad 500MB).
Niby żadnego problemu nie ma, jednak w tym miesiącu znowu dane są ściągane z obu pakietów... Ciekawe czy znowu będę musiał dzwonić, a połączenia z BOK bezpłatne nie są.
Post:22 wrz 2012, 00:15
autor: Edmund
ahilless, jeżeli masz konto w Orange On-line to możesz złożyć reklamację do BOK właśnie przez tę stronę.
Post:22 wrz 2012, 09:45
autor: Orange Ekspert
ahilless, tak jak pisałem wcześniej przypadki z problemami taryfikacji oraz prawidłowości wyświetlania informacji o stanie pakietów internetowych mogą jeszcze występować. Z przekazanych informacji z działu technicznego utrudnienia te mogą potrwać jeszcze do końca miesiąca. Aktualnie trwają prace naprawcze.
Jeżeli jednak zostanie założone ograniczenie prędkości pomimo braku wykorzystania pakietu, to połączenia z BOKiem są zasadne i możesz prosić o zwrot poniesionych kosztów za połączenie. Ewentualnie proszę o kontakt w tej sprawie poprzez PW, również będę mógł pomóc.
Post:22 wrz 2012, 14:18
autor: Vieslav
Już dostałem smsa z informacją o weryfikowaniu problemu. Podejrzewam, że szybciej dostanę fakturę niż dział techniczny poprawi mi wyświetlanie stanu pakietów. Zastanawia mnie tylko, co będzie na moim koncie od nowego okresu rozliczeniowego, teraz już nic nie włączałem, mam nadzieję, że nie pojawi się znowu jakiś tajemniczy pakiet.
Post:22 wrz 2012, 14:36
autor: Orange Ekspert
Vieslav, dodatkowe pakiety nie zostaną Tobie samoistnie aktywowane chyba, że zlecisz ich włączenie indywidualnie.
Na chwilę obecną sprawa wyświetlania informacji w serwisie Orange On-line jest w toku i oczekujemy na potwierdzenie usunięcia usterki.
Jeżeli stwierdzisz nieprawidłowości w działaniu usług w nowym okresie rozliczeniowym proszę o kontakt, pomogę w tej sprawie.
Post:26 wrz 2012, 09:01
autor: Vieslav
Chciałem podziękować użytkownikowi
Orange Ekspert za zaangażowanie w sprawę. Niestety jest dokładnie tak, jak podejrzewałem - zanim dział techniczny uwinął się ze zgłoszeniem w "ustawowe" 30 dni mam już nowy okres rozliczeniowy. W tej chwili wszystko jest w porządku. Nie mam jeszcze wystawionej faktury, saldo konta nadal wynosi 0zł, lecz jeśli dostanę jakąkolwiek opłatę za transmisje danych to na pewno tak sprawy nie zostawię.
Orange Ekspert pisze:dodatkowe pakiety nie zostaną Tobie samoistnie aktywowane chyba, że zlecisz ich włączenie indywidualnie
Właśnie cała sprawa rozchodzi się o to, że "Pakiet Data" o wielkości 2GB został mi samoistnie włączony. Niczego takiego nie włączałem a pojawił się na koncie, w dodatku na minusie. Kontaktowałem się w tej sprawie z BOK, nikt nie wiedział skąd on się wziął, nikt nie widział zlecenia jego włączenia (więc nie włączyłem go przypadkiem ani nikt za mnie tego nie zrobił), ale skoro jest to mam korzystać i się cieszyć, że operator pomylił się na moją korzyść. Teraz właśnie widać jak się cieszę

.
Post:26 wrz 2012, 18:52
autor: S108
Witam, mam podobny problem, a właściwie nawet 2, po pierwsze na moim koncie widnieją nigdy nie aktywowane przeze mnie pakiety czyli "Pakiet Data 25.10.2012 (29 dni) 28750,06 MB" oraz "Pakiet sms OF 25.10.2012 (29 dni) 30 SMS" Nie mam pojęcia co te pakiety dają oraz jak je wykorzystać

Po drugie kilka dni temu wyczerpałem swój limit transferu danych, postanowiłem więc dokupić dodatkowe 2GB które również wykorzystałem na dzień przed odnowieniem limitu transferu danych, który wypada na dzisiaj 26.09, z moich wcześniejszych doświadczeń wiem że odnawianie limitów następuje zazwyczaj do godziny po północy w dniu jego odnowienia czyli z nocy z 25 na 26 między 00:00 - 01:00 tak więc dzisiaj w nocy zostawiłem kompa włączonego i poszedłem wziąść przysznic gdy wróciłem tak jak się spodziewałem prędkość mojego internetu wróciła do normy, niestety po około 15 minutach ponownie zmalała do 64kb/s czy ile to jest przy wyczerpanym limicie, jest teraz godzina 19 i zaczynam się niepokoić bo wciąż mam prędkość nie pozwalającą na normalne używanie internetu, wiecie może jak ten problem rozwiązać?
Post:27 wrz 2012, 09:59
autor: Orange Ekspert
S108, chętnie sprawdzę dla Ciebie zaistniałą sytuacje, jednak w tym przypadku będę potrzebował numeru telefonu którego dotyczy opisany problem.
Skorzystaj z PW i prześlij do mnie niezbędne dane. Pomogę w wyjaśnieniu tej sprawy.
Post:27 wrz 2012, 10:51
autor: S108
Orange Ekspert pisze:S108, chętnie sprawdzę dla Ciebie zaistniałą sytuacje, jednak w tym przypadku będę potrzebował numeru telefonu którego dotyczy opisany problem.
Skorzystaj z PW i prześlij do mnie niezbędne dane. Pomogę w wyjaśnieniu tej sprawy.
Dziękuje, ale telefon pod *100 rozwiązał mój problem, konsultantka zleciła zdjęcie ograniczenia prędkości i po kilku minutach wszystko wróciło do normy

Post:28 wrz 2012, 18:40
autor: Vieslav
Dostałem odpowiedź na maila wysłanego 29 sierpnia (sic!). Konsultantka odpisała, że tajemniczy pakiet DATA został mi przyznany w wyniku błędu w systemie. Napisała również, że widzi aktywną transmisję danych więc włącza mi pakiet 300MB z lejkiem (niestety po standardowej stawce). Mam nadzieję, że wreszcie mogę normalnie korzystać z internetu w telefonie.
Faktura została wystawiona na prawidłową kwotę, także temat został wyczerpany.
[ Dodano: 2012-09-29, 10:41 ]
Niestety, ale problem nadal nie został rozwiązany. W tym momencie znowu mam na minusie pozycje PAKIET DATA o wielkości -1700MB.
Post:29 wrz 2012, 11:00
autor: Orange Ekspert
Vieslav, będę mógł sprawdzić to dla Ciebie, ale najwcześniej po weekendzie. W poniedziałek przyjże się sprawie i odezwę się, jeżeli uda mi się wszystko ustalić.
Post:29 wrz 2012, 11:16
autor: Vieslav
Dziękuję za zainteresowanie, niestety potrzebuje internetu, więc skontaktowałem się z BOK. Konsultantka nie widziała nic złego, stwierdziła, że pakiet 300MB jest rozliczany w odwrotnej kolejności, tzn nie od 300MB w dół, tylko stan -1700MB oznacza, że pozostało mi jeszcze 300MB

. Niemniej jednak zrobiła zgłoszenie do działu technicznego, gdyż nie widziała stanu pakietu 2GB, który podobno jest aktywny na moim koncie! Więc podsumowując łopatologicznie, powinienem mieć na koncie:

200MB z abonamentu (pantera pierwsza wersja)

300MB z lejkiem włączone w ramach reklamacji
Niestety widnieje jedynie PAKIET DATA -1756MB oraz aktywny pakiet danych 2GB
którego nigdy nie zamawiałem a powinien zostać wyłączony po poprzednim zgłoszeniu.
Gdybyś miał chwilę to zerknij, jak to wygląda.