Strona 1 z 1

Wyłączenie usługi a opłaty.

Post:13 wrz 2012, 23:20
autor: njczyziu
Witam,
jeżeli w środku miesiąca rozliczeniowego wyłączę usługę np. - "niekończąca się minuta", to ta usługa zostanie błyskawicznie wyłączona czy będę musiał czekać na to do następnego miesiąca rozliczeniowego? Jak do tego mają się płatności za nią?
Bo nie wiem czy warto to robić teraz, bo być może stracę te całe 2zł, a usługa mogłaby być jeszcze za nie z pół miecha aktywna.

Post:16 wrz 2012, 01:27
autor: ciekawy
nie wiem ale skoro też nie wiesz to zleć wyłączenie od nowego miesiąca i po problemie tym bardziej, że opłata nie jest wysoka.

Post:16 wrz 2012, 01:39
autor: thonka
ciekawy pisze:nie wiem ale skoro też nie wiesz
nie wiem to sie wypowiem...

cyt. z regulaminu "7. Wyłączenie Usługi zostanie zrealizowane w ciągu 24h, od momentu zlecenia dezaktywacji."

oplata zostanie naliczona proporcjonalnie do wykorzystanego czasu.