Strona 1 z 1
Przeniesienie numeru z Plusa do Play.
Post:16 sie 2012, 17:54
autor: zielony71
Witam.
Chciałbym w najbliższych dniach przenieść numer firmowy. Jest to numer na który dzwoni sporo klientów dlatego interesuje mnie niski abonament z możliwością włączenia usługi "zbieraj minuty". Od biedy mogłaby być też oferta na kartę ale jednak abonament byłby wygodniejszy.
Coś słyszałem, że był/jest jakiś abonament za złotówkę na czas nieokreślony, nawet z możliwością włączenia stanu darmowego na którym można poczekać aż będą jakieś fajne telefony w promocji. Nie bardzo mogę znaleźć szczegóły. Dlatego proszę o pomoc jak to załatwić, a najlepiej bez potrzeby wizyty w salonie:-)
Z góry dziękuję:-)
Post:16 sie 2012, 18:09
autor: KR2615
Jeśli planujesz na nim więcej odbierac niż dzwonić, to przenieś do Fresha. Doładujesz raz, otrzymasz roczną ważność konta i za kilka złotych miesięcznie możesz zbierać minuty. Nie ponosisz kosztów, nie masz stałego zobowiązania a i nie musisz się martwić o częste doładowania bo masz roczną wazność.
A o abonamenice za złotówke to jeszcze nie słyszałem. Na pewno przechodząc z Fresha na Abo można zyskać liczne bonusy, łącznie ze stanem darmowym na cały okres umowy jeśli dobrze pamiętam.
Post:16 sie 2012, 18:25
autor: zielony71
Ten abo za złotówkę to coś takiego:
http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz- ... m-numerze/
Tylko, że oczywiście zakładki ze szczegółami nie działają;-)
No właśnie, ten fresh w sumie mógłby być, tylko trzeba pamiętać o doładowaniach. No i po umowie abonamentowej może byłyby lepsze propozycje na przedłużenie?
Post:16 sie 2012, 18:38
autor: pakierhakierxd
Ten abo jest dostępny dla przenoszących numer od innego operatora,wybierasz sobie czy chcesz 60 minut czy darmowe połączenia w play i masz to co miesiąc przez 6 miesięcy,umowa jest na czas nie określony

Post:16 sie 2012, 19:40
autor: zielony71
A da sie w tej taryfie wlaczyc "zbieraj minuty"?
A jak ceny uslug dodatkowych - roaming itp? Gdzie mozna znalezc cennik?
Post:16 sie 2012, 20:15
autor: pakierhakierxd
Nie da się włączyć podobno żadnych usług dodatkowych.
Post:18 sie 2012, 00:49
autor: ciekawy
na abonamencie za 1 zł jeśli jeszcze jest w ofercie chyba można włączyć zbieranie minut za chyba 2 zł miesięcznie,dobrze o to jeszcze zapytać na infolini albo w salonie albo przeczytać regulamin,aktywacja tej oferty przy pierwszym rachunku 29 zł, stan darmowy albo 60 min przysługuje tylko przez pierwsze sześć miesięcy,potem płacisz normalnie,zastanów się nad kartą Play Fresh bo masz zbieranie minut chyba za 1 zł miesięcznie czyli 3 zł na 3 miesiące u dodatkowo pakiety,których nie ma w abonamencie za 1 zł,doladowanie na rok już od 5 zł i wiecej jeśli potrzebujesz doladować za więcej.
Post:18 sie 2012, 08:29
autor: zielony71
Z doświadczenia wiem, że na infolinii to oni zwykle wiedzą jeszcze mniej niż ja, a nawet jak coś wiedzą to niekoniecznie dobrze;-) Jedyny regulamin, który znalazłem to jeszcze z 2010 roku, w dodatku dla klientów indywidualnych - w nim pisze, że aktywacja jest bezpłatna. Ze "zbieraj minuty" to nie wiadomo, bo w jednym miejscu pisze, że pozostałe usługi wg cennika Long Play a w innym, że dodatkowe usługi nie są dostępne. Licze, że znajdzie się ktoś, kto używał tej taryfy i wie z doświadczenia.
A skąd masz info o tym 29 zł?
Post:18 sie 2012, 13:28
autor: ciekawy
z regulaminu,tylko czytałem to jakiś czas temu to dokładnie nie wiem już czy były tam jakieś daty,chyba do odwołania,ta opłata jest bo możliwe,że ludzie wykorzystywali ten abonament 1 zł i przez 6 miesięcy korzystali z bonusów,sieć chyba uznała,że za dobre warunki daje bez kosztu tego na początku,to może nie być aktywacja tylko pakiet który kosztuje 29 zł czy jakoś tak bo za to masz chyba 3GB do wykorzystania, zbieraj minuty jest za 2 zł miesięcznie w tym złotówkowym abonamencie,to wyszedłby abonament 3 zł 1 zł abonament + 2 zł za zbieraj minuty,poza tym nie ma już innych usług,ten abonament jest dobry na odbieranie połączeń,na dzwonienie takie sobie.
Post:22 sie 2012, 13:45
autor: play4you2
Post:06 wrz 2012, 08:26
autor: zielony71
Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak, że "zaczepiłem" 2 konsultantów. Po tym jak dowiedzieli się o co chodzi przestali się odzywać;-) Na kartę też nie udało mi się przenieść z powodu "chwilowego braku starterów"
Jak to czyta ktoś decyzyjny to niech się zastanowi czy nie warto czasem zmienić polityki wynagradzania konsultantów a jak by się trafił jakiś konsultant, który lubi pracować społecznie to niech się odezwie na priv:-)