Strona 1 z 1

[Orange] Dłuższa umowa niż widnieje na umowie

Post:04 sie 2012, 09:55
autor: Kaspar
Witam,
Od 3 miesięcy walczę z Orange ponieważ 13 miesiecy temu podpisałem umowę na 24 miesiące o świadczenie usług i ktoś wprowadzając do systemu wpisał ze na 30 miesięcy i do tej pory nikt mi nie jest w stanie wyjaśnić dlaczego tak się stało w piśmie reklamacyjnym jakie wysłałem po dokładnych 30 dniach dostałem odpowiedz że posiadają umowę podpisaną przezemnie na 30 miesięcy i załączyli nawet skan tej umowy gdzie jest jak byk napisane że umowa zawarta na okres 24 miesięcy, tak sie zastanawiam czy zatrudniają tam ludzi umiących czytać chociaż w podstawowym stopniu liczne telefony do BOK też nie odnoszą skutku.
Teraz takie moje pytanie czy mogę zerwać umowę z winy operatora powód niedotrzymanie warunków umowy???
proszę o pomoc!!!

Post:04 sie 2012, 11:17
autor: Vieslav
Niestety, ale muszę cię zmartwić - nie umieją czytać. Podpisałeś umowę na 24 miesiące, skoro na skanie to widnieje a ty podpisałeś to tak jest. Na 30 miesięcy się nie zgadzałeś. Czy próbowałeś załatwić sprawę w salonie? Szczerze mówiąc to daj sobie spokój z wysyłaniem kolejnych reklamacji - BOK zapewne i tak tego nie czyta (wiem po sobie) i na wszystko mają gotowy szablon. Trzeba uderzyć gdzieś wyżej, tylko nie wiem czy do rzecznika praw konsumenta czy to uke.

Post:04 sie 2012, 14:14
autor: Kaspar
Byłem w salonie i nic ogólnie telefon był brany przez przedstawiciela przyjechał do mnie do firmy i głupi dałem się namówić ale człowiek się uczy całe życie i w salonie teraz mówią że oni nic nie mogą zrobić żebym sprawę załatwiał przez BOK a tam każda moja odpowiedz to kolejne 30 dni na rozpatrzenie hehehe i sprawa będzie się toczyła z miesiąca na miesiąc.

Post:04 sie 2012, 14:49
autor: Orfi
Musisz udac się do Salonu Firmowego Orange, nie do punktu i tam odkręcisz sprawę.

Post:04 sie 2012, 17:05
autor: Marens
Calm7 pisze:PS. A to, że BOK traktuje Nas jak debilów, to już inna, smutna historia...
Ostatnio jak dzwoniłem coś załatwić do Orange to babka szeptem do drugiej "skąd ja o tym mam wiedzieć", załamałem się. Nie wiem nawet czy przypadkiem BOK Play nie ewoluowało nad BOK Orange.

Post:04 sie 2012, 18:43
autor: kamil1221
Orfi pisze:Musisz udac się do Salonu Firmowego Orange, nie do punktu i tam odkręcisz sprawę.
Jaki ma związek w którym to salonie będziesz zgłaszać reklamacje ? Podpowiem - nie ma żadnego. W salonie partnerskim i "firmowym" możesz zgłosić reklamacje - nikt od ręki ci tego nie załatwi (nie te kompetencje).

Salonów firmowych PTK jest kilka, może maksymalnie z 20. Reszta "firmówek" to franczyzy.

Post:04 sie 2012, 20:03
autor: Orange Ekspert
@Kaspar: Chętnie pomogę w wyjaśnieniu opisanej przez Ciebie sprawy. W tym celu zachęcam do kontaktu przez formularz, który znajdziesz na naszym profilu na Facebooku https://www.facebook.com/orangepolska/a ... 9028851067 Prześlij w załączniku kopię umowy, którą posiadasz. Postaram Ci się pomóc. W treści zgłoszenia podaj również link do tego wątku.

Pozdrawiam
Tomek

Post:04 sie 2012, 20:04
autor: ManiacGSM
Jeździj od salonu do salonu ,może trafisz na kogoś rozgarniętego -choć to niestety chore ,próbuj też może złożyć jakieś pismo do rzecznika Orange.

Re: Orange wypowiedzenie umowy Pomocy!!!

Post:04 sie 2012, 20:09
autor: ciekawy
Kaspar pisze:Witam,
Od 3 miesięcy walczę z Orange ponieważ 13 miesiecy temu podpisałem umowę na 24 miesiące o świadczenie usług i ktoś wprowadzając do systemu wpisał ze na 30 miesięcy i do tej pory nikt mi nie jest w stanie wyjaśnić dlaczego tak się stało w piśmie reklamacyjnym jakie wysłałem po dokładnych 30 dniach dostałem odpowiedz że posiadają umowę podpisaną przezemnie na 30 miesięcy i załączyli nawet skan tej umowy gdzie jest jak byk napisane że umowa zawarta na okres 24 miesięcy, tak sie zastanawiam czy zatrudniają tam ludzi umiących czytać chociaż w podstawowym stopniu liczne telefony do BOK też nie odnoszą skutku.
Teraz takie moje pytanie czy mogę zerwać umowę z winy operatora powód niedotrzymanie warunków umowy???
proszę o pomoc!!!
Jeśli masz dowód w postaci umowy na której masz 24 miesiące to zrób kopie i wyślij np. skan do Rzecznika sieci Orange jeśli gdzieś jest mail podany.

Rzecznik Praw Konsumenta może pomóc.

UKE.

Jeśli do końca umowy masz dużo czasu to poczekaj co odpowie każda Instytucja zaczynając od Rzecznika Orange, odpowiedź nie powinna trwać dłużej niż miesiąc.

Jeśli chcesz, żeby było szybciej to zgłoś to do tych trzech instytucji dając każdej instytucji kopie umowy z poświadczeniem przez ciebie, że poświadczasz zgodność z oryginałem albo kopie notarialną, jest traktowana tak jak oryginał, tylko musiałbyś zrobić 3 takie kopie, u każdego notariusza od ręki, opłata za jedną kopie to kilkanaście złotych, chyba, że notariusz ceni się wyżej.

Jak sprawa się wyjaśni proponuje napisać skargę na Pracownika/Pracownice punktu Orange prosto do Rzecznika sieci Orange wysyłając skan skargi na maila i na adres sieci Orange poleconym za potwierdzeniem odbioru - zwrotnym.