Strona 1 z 3
[Play] Internet w telefonie - problem
Post:10 lip 2012, 22:29
autor: charmss
Witam,
pragnę poinformować Was drodzy użytkownicy o problemach jakie napotkałam po aktywacji usługi "Internet w telefonie 500MB" za 35zł.
Usługę aktywowałam kilka dni przed końcem okresu rozliczeniowego. Byłam święcie przekonana, że do mojej dyspozycji jest pełny pakiet 500MB.
Ku mojemu zdziwieniu zostało to podzielone proporcjonalnie do ilości dni do końca okresu rozliczeniowego.
Podczas aktywacji na stronie możemy przeczytać:
[]...
Otrzymujesz 500 MB na transfer danych za 35 zł (z VAT) miesięcznie.
Pakiet będzie odnawiany z początkiem Okresu Rozliczeniowego. Po wykorzystaniu MB z pakietu, stawka za transfer danych jest zgodna z cennikiem Twojej taryfy...[]
Dla mnie jest to jawne oszustwo i wprowadzanie klienta w błąd. Ponieważ okazało się, że do końca okresu rozliczeniowego nie mam pełnego pakietu!!!!!!!!!!!!!!!
Dlatego złożyłam reklamacje. Pierwsza została odrzucona ponieważ operator Play odniósł się do regulaminu, który rzekomo akceptuje podczas aktywacji usługi - co nie jest prawdą bo nic tam takiego nie ma!!!
Złożyłam drugą reklamację wskazując błędy w opisie i brak potwierdzenia akceptacji regulaminu. O dziwo została uznana, ale połowicznie. Zaproponowano mi -20zł przy trzech kolejnych abonamentach!!! Ale i tak muszę zapłacić za internet jak przy standardowej stawce ponieważ z pakietu zostało mi ściągnięte tylko 6zł
Złożyłam trzecią reklamację z pytaniem dlaczego mam płacić za błędy na stronie i za wprowadzanie klienta w błąd co zostało potwierdzone w drugiej reklamacji.
Jeżeli ta reklamacja zostanie odrzucona i nienależycie wyjaśniona kierujemy sprawę na drogę sądową.
Dodam, że do dnia dzisiejszego nie usunięto mylnego opisu podczas aktywacji usługi.
Na życzenie udostępnię całą korespondencję z operatorem Play (bardzo ciekawa). Na jej podstawie można również zgłosić do Play swoje zażalenia.
Proszę o informacje i posty kto z Państwa jeszcze czuje się poszkodowany.
Post:10 lip 2012, 22:35
autor: joasia_23
Również mam abo w Play i w tym miesiącu wykupiłam pakiet internet, ale było to dla mnie oczywiste, że nie dostanę całej "paczki", lecz proporcjonalnie do końca okresu rozliczeniowego, a z pierwszym dniem okresu rozliczeniowego już całość.
Nie sprawdzałaś krótkim kodem ile masz przyznanego MB?
Post:10 lip 2012, 22:37
autor: KC-KARLOS
charmss, jest dla Ciebie rozwiązanie - ZMIEŃ OFERTĘ na taryfy z rodziny LONGPLAY II - czyli Stan Darmowy, All Inclusive z 250 MB z lejkiem do 32 kbit/s w ramach abonamentu lub All Inclusive MAX z 1 GB z lejkiem do 32 kbit/s w ramach abonamentu.
W starych taryfach net jest płatny poza pakietami.
charmss pisze:Dla mnie jest to jawne oszustwo i wprowadzanie klienta w błąd. Ponieważ okazało się, że do końca okresu rozliczeniowego nie mam pełnego pakietu!!!!!!!!!!!!!!!
Pisali, że po przekroczeniu pakietu opłata za neta jest zgodna z cennikiem.
Pakiet niepełny jest aktywowany, jeśli uaktywniłaś go w trakcie bieżącego okresu rozliczeniowego (opłata za pakiet również jest proporcjonalna, czyli niepełna). W kolejnym, pełnym okresie rozliczeniowym pakiet jest już pełny.
Post:10 lip 2012, 22:39
autor: joasia_23
Cytat z regulaminu:
Jeżeli aktywacja nastąpiła w trakcie Okresu Rozliczeniowego liczba jednostek w pakiecie jest
przyznawana w ilości proporcjonalnej do liczby dni pozostałych do końca tego Okresu
Rozliczeniowego.
Post:10 lip 2012, 22:42
autor: charmss
Fajnie. A przy aktywacji pisze co innego i tu jest pies pogrzebany.
Nie znam, krótkich kodów czy innych sztuczek. Jestem osobą, która chciał uczciwie zapłacić za 500MB 35zł tak jak to zostało opisane w ofercie.
Cyt. ze strony
[]...
Otrzymujesz 500 MB na transfer danych za 35 zł (z VAT) miesięcznie.
Pakiet będzie odnawiany z początkiem Okresu Rozliczeniowego. Po wykorzystaniu MB z pakietu, stawka za transfer danych jest zgodna z cennikiem Twojej taryfy...[]
Pakiet będzie odnawiany a nie cześć proporcjonalna!!!
P.S Przywitajmy wszyscy Panią joasia_23 z Play
Post:10 lip 2012, 22:44
autor: KC-KARLOS
joasia_23, dokładnie tak jest.
Rada: polecam aktywację jakiegokolwiek pakietu na początku okresu rozliczeniowego (zależnie, kiedy rozpoczynasz/kończysz okres za ostatnią fakturę).
[ Dodano: 2012-07-10, 22:45 ]
charmss, a nie lepiej zmienić ofertę? Tam paczki internetu są TAŃSZE. 500 MB jest za 15 zł miesięcznie.
Post:10 lip 2012, 22:52
autor: joasia_23
charmss, nie jestem z Play, jestem po prostu świadomą abonentką Play. Najpierw czytam regulamin a potem kupuję.
Post:10 lip 2012, 22:55
autor: charmss
[quote="Karlos20"]
Rada: polecam aktywację jakiegokolwiek pakietu na początku okresu rozliczeniowego (zależnie, kiedy rozpoczynasz/kończysz okres za ostatnią fakturę).
A moja rada to składanie reklamacji i wskazywanie gdzie klient jest wprowadzany w błąd!
Post:10 lip 2012, 22:57
autor: joasia_23
Oto regulamin, punkt 12 - nikt cię w błąd nie wprowadził
http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 3-2011.pdf
Post:10 lip 2012, 22:58
autor: charmss
joasia_23 pisze:charmss, nie jestem z Play, jestem po prostu świadomą abonentką Play. Najpierw czytam regulamin a potem kupuję.
Nie skupiasz się na tym co jest zawarte podczas przebiegu aktywacji usługi, a posługujesz się jedynie regulaminem (tak jak Play). W drugiej reklamacji zaznaczyłam, że usługa oferowana na stronie nijak ma się do regulaminu i dlatego została uznana!! Post ten ma na celu ochronę ludzi, którzy nacieli się w ten sam sposób. 'joasia_23' nie pomagasz swoimi postami. Dlatego zakładam, że jesteś z Play.
Post:10 lip 2012, 23:00
autor: KC-KARLOS
charmss pisze:A moja rada to składanie reklamacji i wskazywanie gdzie klient jest wprowadzany w błąd!
W reklamacjach nie przyznają Tobie racji, bo powiedzą, że wszystko jest zgodne z regulaminem i opłaty zostały naliczone prawidłowo.
Proponują zmianę oferty na te nowsze, które wyżej wymieniłem. Wtedy kwota reklamowana będzie częściowo umorzona.
Napisz do Play4You ze swoją sytuacją. Powinien znaleźć dla Ciebie dogodne rozwiązanie.
Post:10 lip 2012, 23:00
autor: charmss
Jak to mnie nie wprowadził w bląd (druga reklamacja została uznana)? A opis usługi (załączam po raz trzeci)? W dalszym ciąg odwracasz kota ogonem.
[]...
Otrzymujesz 500 MB na transfer danych za 35 zł (z VAT) miesięcznie.
Pakiet będzie odnawiany z początkiem Okresu Rozliczeniowego. Po wykorzystaniu MB z pakietu, stawka za transfer danych jest zgodna z cennikiem Twojej taryfy...[]
Post:10 lip 2012, 23:01
autor: joasia_23
Punkt 12 mówi:
"Jeżeli aktywacja nastąpiła w trakcie Okresu Rozliczeniowego liczba jednostek w Pakiecie jest
przyznawana w ilości proporcjonalnej do liczby dni pozostałych do końca tego Okresu
Rozliczeniowego."
Post:10 lip 2012, 23:02
autor: KC-KARLOS
joasia_23, powtarzasz się. Już o tym napisałem w poprzednich postach.
Post:10 lip 2012, 23:03
autor: charmss
Karlos20 pisze:charmss pisze:A moja rada to składanie reklamacji i wskazywanie gdzie klient jest wprowadzany w błąd!
W reklamacjach nie przyznają Tobie racji, bo powiedzą, że wszystko jest zgodne z regulaminem i opłaty zostały naliczone prawidłowo.
Proponują zmianę oferty na te nowsze, które wyżej wymieniłem. Wtedy kwota reklamowana będzie częściowo umorzona.
Napisz do Play4You ze swoją sytuacją. Powinien znaleźć dla Ciebie dogodne rozwiązanie.
Już pisałam. Uznali reklamację, ale zaproponowali krakowski targ. Dla zainteresowanych mogę wysłać korespondencję.
Panie Karol nic Pan nie wnosi do forum, a jedynie zaciemnia całą sprawę. Zaraz zaproszę do innego forum
Post:10 lip 2012, 23:03
autor: joasia_23
Powtarzam się, bo koleżanka nadal nie rozumie.
Post:10 lip 2012, 23:06
autor: charmss
Karlos20 pisze:joasia_23, powtarzasz się. Już o tym napisałem w poprzednich postach.
Nie podpisywałam regulaminu podczas aktywacji usługi haaa.
A to jest druga kwestia... przez, która reklamacja została uznana.!!!
Post:10 lip 2012, 23:09
autor: KC-KARLOS
charmss, jeśli aktywujesz pakiet promocyjnych jednostek, zgadzasz się jednocześnie z regulaminem tego pakietu.
Droga koleżanko - jeśli masz jakieś obiekcje, zgłoś to do Play4You, a nie atakujesz w joasia_23 i mnie jadem. Ataki i frustracje wywalaj gdzie indziej, a nie na forum. Ja tylko staram pomóc w tejże sytuacji.
Post:10 lip 2012, 23:11
autor: charmss
joasia_23, Karlos20 jeżeli nie jesteście z Play to bardzo proszę o nie dopisywanie ciągle tych samych informacji. Nie pomagacie mi. Chcę zebrać jak najwięcej informacji o osobach, które również uważają ten opis usługi na stronie za błednie skonstruowany.
joasia_23, Karlos20 - fajnie, macie swoje zdanie i dzięki. Proszę więcej nie pisać bo jesteście ewidentnie z Play. Komu by się chciało siedzieć o 23 i odpisywać

co 15 sec.
joasia_23, Karlos20 cisza!
[ Dodano: 2012-07-10, 23:14 ]
Karlos20 pisze:charmss, jeśli aktywujesz pakiet promocyjnych jednostek, zgadzasz się jednocześnie z regulaminem tego pakietu.
Droga koleżanko - jeśli masz jakieś obiekcje, zgłoś to do Play4You, a nie atakujesz w joasia_23 i mnie jadem. Ataki i frustracje wywalaj gdzie indziej, a nie na forum. Ja tylko staram pomóc w tejże sytuacji.
No i właśnie tej informacji brakuje na stronie, że się zgadzam. Niech mi to ktoś pokaże na piśmie! Play nie potrafił, więc był zmuszony uznać reklamację. Ale mnie krakowski targ nie interesuje.
Post:10 lip 2012, 23:30
autor: MADMAX
charmss pisze:Otrzymujesz 500 MB na transfer danych za 35 zł (z VAT) miesięcznie.
Pakiet będzie odnawiany z początkiem Okresu Rozliczeniowego. Po wykorzystaniu MB z pakietu, stawka za transfer danych jest zgodna z cennikiem Twojej taryfy...
Dla mnie akurat zacytowany fragment jest dość jasny, choć wcale nie twierdzę, że nie można było go odczytać inaczej. Skoro stoi, że otrzymujesz 500mb miesięcznie (miesiąc ma 30 dni) to wg mnie oczywiste jest, że aktywując pakiet przykładowo w połowie miesiąca otrzymasz połowę tego. Dlatego uważam, że jest to kwestia zrozumienia zapisu a nie jak to nazwałaś - "oszustwo".
Regulamin jest dokumentem nadrzędnym i tam masz szczegóły.
Tak samo jest na przykład z nową umową zawartą w środku miesiąca - również dostajesz niepełny pakiet złotówek ale i odpowiednio, proporcjonalnie obniżony rachunek.
Mimo wszystko z tego co czytam powyżej, operator poszedł Ci na rękę i w ramach postawy proklienckiej przyznał jakiś bonus a wcale nie musiał.
charmss pisze:jesteście ewidentnie z Play. Komu by się chciało siedzieć o 23 i odpisywać

co 15 sec.
Na takiej samej zasadzie mogę stwierdzić, że wynajęła Cie konkurencja sieci Play do siania na forum czarnego PR