[PLAY] Pytanie o "stracony" numer
Post:05 lip 2012, 15:34
Witam.
Mój kumpel ma problem niedawno przyszedł mu list i fakturka z ostatnim terminem zaległych wpłat pod "groźbą" wypowiedzenia umowy na 255zł! (Nie wnikam czemu nie płacił) numer już był oczywiście nieaktywny w sensie że nie logował się do sieci ale karta była ważna, dopiero w ostatnim dniu zobowiązania wpłacił to przez internet... I tu już było ciężej ponieważ sprawdzał kiedy aktywują ten numer ale po trzech dniach na telefonie ukazał mu się napis "rejestracja karty sim nie powiodła się" więc zadzwonił do BOK i spytał czemu tak się stało a Pani powiedziała mu że karta została wywalona z rejestru i trzeba się zgłosić do najbliższego punktu w celu odebrania nowej karty sim. I tu rodzi się pytanie czy może zabiegać o dotychczasowy numer? Bo powiedziała mu że dostanie całkiem inny numer, czy tak można? Moim zdaniem albo Pani z BOK nie była rozgarnięta albo tak rzeczywiście zrobią ale to byłoby wtedy niedorzeczne moim zdaniem...
Z góry dzięki za pomoc
Mój kumpel ma problem niedawno przyszedł mu list i fakturka z ostatnim terminem zaległych wpłat pod "groźbą" wypowiedzenia umowy na 255zł! (Nie wnikam czemu nie płacił) numer już był oczywiście nieaktywny w sensie że nie logował się do sieci ale karta była ważna, dopiero w ostatnim dniu zobowiązania wpłacił to przez internet... I tu już było ciężej ponieważ sprawdzał kiedy aktywują ten numer ale po trzech dniach na telefonie ukazał mu się napis "rejestracja karty sim nie powiodła się" więc zadzwonił do BOK i spytał czemu tak się stało a Pani powiedziała mu że karta została wywalona z rejestru i trzeba się zgłosić do najbliższego punktu w celu odebrania nowej karty sim. I tu rodzi się pytanie czy może zabiegać o dotychczasowy numer? Bo powiedziała mu że dostanie całkiem inny numer, czy tak można? Moim zdaniem albo Pani z BOK nie była rozgarnięta albo tak rzeczywiście zrobią ale to byłoby wtedy niedorzeczne moim zdaniem...
Z góry dzięki za pomoc
