Strona 1 z 1
[T-Mobile] Przejście z abonamentu na kartę po wygaśnięciu um
Post:30 cze 2012, 18:33
autor: Oiir
Witam,
Za trochę ponad miesiąc kończy mi się umowa z T-Mobile. Nie chcę przedłużać umowy, a numer chciałbym zostawić jako usługę na kartę.
Jest jakiś prosty jednoznaczny szablon pisma by to wypełnić i mieć pewność, że jest ok i do niczego się nie przyczepią?
Post:30 cze 2012, 18:38
autor: KC-KARLOS
Wystarczy pismo z prośbą o rozwiązanie umowy wraz z prośbą o przeniesienie numeru do Tak Tak T-Mobile na kartę.
Podajesz numer umowy, którą rozwiązujesz, swój numer telefonu i dane teleadresowe.
Możesz też przenieść numer do innej sieci. W każdym przypadku rozwiązujesz umowę i okres wypowiedzenia wyniesie 30 dni.
Post:30 cze 2012, 21:41
autor: st.konsultant
Karlos20 pisze:Wystarczy pismo z prośbą o rozwiązanie umowy wraz z prośbą o przeniesienie numeru do Tak Tak T-Mobile na kartę.
Podajesz numer umowy, którą rozwiązujesz, swój numer telefonu i dane teleadresowe.
Możesz też przenieść numer do innej sieci. W każdym przypadku rozwiązujesz umowę i okres wypowiedzenia wyniesie 30 dni.
Konieczny jest podpis zgodny z podpisem na umowie.
Post:30 cze 2012, 21:49
autor: KC-KARLOS
st.konsultant pisze:Konieczny jest podpis zgodny z podpisem na umowie.
To chyba logiczne, że trzeba się podpisać

Post:01 lip 2012, 01:27
autor: st.konsultant
Karlos20 pisze:st.konsultant pisze:Konieczny jest podpis zgodny z podpisem na umowie.
To chyba logiczne, że trzeba się podpisać

Z praktyki wiem, że wcale nie takie oczywiste

Post:01 lip 2012, 08:27
autor: Ruben
st.konsultant, proszę o pewną informację. Wiem, że od Ciebie mogę na taką liczyć

Jest numer do przeniesienia z abonamentu Plus do abonamentu T-Mobile. Umowa wygasła już a okres rozliczeniowy kolejny jest do 5 lipca. Pytanie: czy jest możliwość przeniesienia szybkiego np. w ciągu kilku dni, czy trzeba mimo wszystko czekać kolejny miesiąc rozliczeniowy? Mogę nawet zapłacić za ten jeden okres, który zgodnie z regulaminem jest wymagany. Spotkałem się z rożnymi opiniami i przyznaję, że trochę zgłupiałem.
Post:01 lip 2012, 13:33
autor: Oiir
Karlos20 pisze:
Podajesz numer umowy, którą rozwiązujesz
Nie mogę znaleźć tej umowy a na stronie i-boa nie widzę takiej informacji...
Post:01 lip 2012, 13:38
autor: KC-KARLOS
Oiir, to we wniosku podaj numer telefonu i ew. nazwę taryfy abonamentowej, na którym masz dotychczas aktywny abonament.
W razie pytań, dzwoń pod 602900
Post:01 lip 2012, 13:51
autor: Ruben
Oiir, odbierz wiadomość PW
Karlos20, jak wg Ciebie jest w opisanym wyżej przeze mnie przypadku?
Post:01 lip 2012, 13:59
autor: KC-KARLOS
Ruben, są dwie opcje:
> przeniesienie numeru z 30-dniowym okresem wypowiedzenia
> natychmiastowe przeniesienie numeru w ciągu 1 dnia roboczego.
Warto się popytać konsultanta, czy dałoby radę, żeby numer z abo Plusa został przeniesiony do abo T-Mobile w ciągu 1 lub 2 dni.
Podejrzewam, że to będzie możliwe.
Post:01 lip 2012, 14:04
autor: Ruben
Karlos20, wiesz jak jest z osobami w salonach

Często odnoszę wrażenie, że wiedzą mniej niż my na forum. Może to trochę nieskromnie brzmi ale naprawdę tak jest. Dlatego zobaczę co jeszcze
st.konsultant napisze. Za informacje oczywiście dziękuje.
Post:01 lip 2012, 14:15
autor: KC-KARLOS
Ruben, musi być taka opcja, skoro poprzez przeniesienie numeru w ciągu 1 dnia roboczego, można w krótkim czasie zakończyć współpracę z poprzednim operatorem.
Ruben pisze:Często odnoszę wrażenie, że wiedzą mniej niż my na forum. Może to trochę nieskromnie brzmi ale naprawdę tak jest.
Bo tak w większości przypadków jest,
Ruben
Post:04 lip 2012, 11:40
autor: ManiacGSM
Oiir- po rezygnacji pisemnej z abo Pani z callcenter sama do mnie dzwoniła ,czy niechcę zachować numeru w Tak-Taku.