Strona 1 z 1

[T-Mobile] Przejście z abonamentu na kartę po wygaśnięciu um

Post:30 cze 2012, 18:33
autor: Oiir
Witam,

Za trochę ponad miesiąc kończy mi się umowa z T-Mobile. Nie chcę przedłużać umowy, a numer chciałbym zostawić jako usługę na kartę.

Jest jakiś prosty jednoznaczny szablon pisma by to wypełnić i mieć pewność, że jest ok i do niczego się nie przyczepią?

Post:30 cze 2012, 18:38
autor: KC-KARLOS
Wystarczy pismo z prośbą o rozwiązanie umowy wraz z prośbą o przeniesienie numeru do Tak Tak T-Mobile na kartę.
Podajesz numer umowy, którą rozwiązujesz, swój numer telefonu i dane teleadresowe.
Możesz też przenieść numer do innej sieci. W każdym przypadku rozwiązujesz umowę i okres wypowiedzenia wyniesie 30 dni.

Post:30 cze 2012, 21:41
autor: st.konsultant
Karlos20 pisze:Wystarczy pismo z prośbą o rozwiązanie umowy wraz z prośbą o przeniesienie numeru do Tak Tak T-Mobile na kartę.
Podajesz numer umowy, którą rozwiązujesz, swój numer telefonu i dane teleadresowe.
Możesz też przenieść numer do innej sieci. W każdym przypadku rozwiązujesz umowę i okres wypowiedzenia wyniesie 30 dni.

Konieczny jest podpis zgodny z podpisem na umowie.

Post:30 cze 2012, 21:49
autor: KC-KARLOS
st.konsultant pisze:Konieczny jest podpis zgodny z podpisem na umowie.
To chyba logiczne, że trzeba się podpisać :)

Post:01 lip 2012, 01:27
autor: st.konsultant
Karlos20 pisze:
st.konsultant pisze:Konieczny jest podpis zgodny z podpisem na umowie.
To chyba logiczne, że trzeba się podpisać :)

Z praktyki wiem, że wcale nie takie oczywiste :D

Post:01 lip 2012, 08:27
autor: Ruben
st.konsultant, proszę o pewną informację. Wiem, że od Ciebie mogę na taką liczyć :) Jest numer do przeniesienia z abonamentu Plus do abonamentu T-Mobile. Umowa wygasła już a okres rozliczeniowy kolejny jest do 5 lipca. Pytanie: czy jest możliwość przeniesienia szybkiego np. w ciągu kilku dni, czy trzeba mimo wszystko czekać kolejny miesiąc rozliczeniowy? Mogę nawet zapłacić za ten jeden okres, który zgodnie z regulaminem jest wymagany. Spotkałem się z rożnymi opiniami i przyznaję, że trochę zgłupiałem.

Post:01 lip 2012, 13:33
autor: Oiir
Karlos20 pisze: Podajesz numer umowy, którą rozwiązujesz
Nie mogę znaleźć tej umowy a na stronie i-boa nie widzę takiej informacji...

Post:01 lip 2012, 13:38
autor: KC-KARLOS
Oiir, to we wniosku podaj numer telefonu i ew. nazwę taryfy abonamentowej, na którym masz dotychczas aktywny abonament.
W razie pytań, dzwoń pod 602900

Post:01 lip 2012, 13:51
autor: Ruben
Oiir, odbierz wiadomość PW
Karlos20, jak wg Ciebie jest w opisanym wyżej przeze mnie przypadku?

Post:01 lip 2012, 13:59
autor: KC-KARLOS
Ruben, są dwie opcje:
> przeniesienie numeru z 30-dniowym okresem wypowiedzenia
> natychmiastowe przeniesienie numeru w ciągu 1 dnia roboczego.
Warto się popytać konsultanta, czy dałoby radę, żeby numer z abo Plusa został przeniesiony do abo T-Mobile w ciągu 1 lub 2 dni.
Podejrzewam, że to będzie możliwe.

Post:01 lip 2012, 14:04
autor: Ruben
Karlos20, wiesz jak jest z osobami w salonach :) Często odnoszę wrażenie, że wiedzą mniej niż my na forum. Może to trochę nieskromnie brzmi ale naprawdę tak jest. Dlatego zobaczę co jeszcze st.konsultant napisze. Za informacje oczywiście dziękuje.

Post:01 lip 2012, 14:15
autor: KC-KARLOS
Ruben, musi być taka opcja, skoro poprzez przeniesienie numeru w ciągu 1 dnia roboczego, można w krótkim czasie zakończyć współpracę z poprzednim operatorem.
Ruben pisze:Często odnoszę wrażenie, że wiedzą mniej niż my na forum. Może to trochę nieskromnie brzmi ale naprawdę tak jest.
Bo tak w większości przypadków jest, Ruben

Post:04 lip 2012, 11:40
autor: ManiacGSM
Oiir- po rezygnacji pisemnej z abo Pani z callcenter sama do mnie dzwoniła ,czy niechcę zachować numeru w Tak-Taku.