Strona 1 z 1

Orange Open

Post:12 cze 2012, 08:26
autor: Vieslav
Wszedłem przed chwilą na konto Orange Freedom i widzę usługę "Rabat za Orange Open" do aktywacji. Kilka dni temu przedłużałem umowę i nikt mi o czymś takim nie wspominał. Internet przychodzi na fakturze razem z telefonem komórkowym (ten sam właściciel). Abonament za komórkę 59zł (Delfin pierwsza wersja) a za internet 54zł (6mb/s). Mogę sobie to włączyć? Niczego nie zepsuje? :lol: Zadziała w ogóle? Za to jako aktywną usługę widzę "Orange Combo 2". Już nic z tego nie rozumiem. Na fakturze nie mam żadnego rabatu.

Post:12 cze 2012, 15:40
autor: kamil4862
Pojawił Ci się Orange Open, ponieważ jedna z umów musi być podpisana po bodajże 12 kwietnia ;)

Post:12 cze 2012, 17:29
autor: Vieslav
No dobra, a co z "Orange Combo 2"? W takim razie włączyć ten Open czy zostawić tak jak jest? Dodam, że jeszcze na żadnej fakturze nie widziałem tych 15zł zniżki.

Post:15 cze 2012, 18:58
autor: kamil4862
Tylko coś tu się nie zgadza. Masz 6mb/s za 54zł? W tej cenie jest 2mb/s, a 6mb/s kosztuje dokładnie 59,48zł.

Post:16 cze 2012, 08:31
autor: Vieslav
Nie. 6mb/s w umowie na 2 lata kosztuje dokładnie 54zł. Nie patrz na cennik neostrady tylko orange freedom.

Post:16 cze 2012, 08:48
autor: kamil1221
Orange Open tyczy się wyłącznie zestawu FunPack + mobilna usługa Orange (kom./mobilny net) - tu można uzyskać maksymalnie 30 zł rabatu.

W przypadku posiadania usług w Orange (BSA, WLR) można skorzystać z Orange Combo. Tutaj maksymalny rabat to 45 zł.

U ciebie powinno być 15 zł rabatu.

Orange Open Klient musi sam aktywować, Combo aktywuje się automatycznie. Zadzwoń sobie na *100 czy zaczyna się włączać Combo.

Post:16 cze 2012, 10:09
autor: Vieslav
Acha, czyli wychodzi na to, że po przedłużeniu freedoma tydzień temu combo samo mi się włączyło. Wiedziałem, że coś takiego istnieje ale mam jakieś stare umowy i być może mnie nie dotyczyło. Zobaczę za tydzień na najbliższej fakturze.

Post:16 cze 2012, 11:52
autor: kamil1221
Combo aktywuje się samoistnie w dwóch przypadkach:

1. Podczas aktywacji nowego produktu (np dokupujesz Abo,Mix/Free).
2. Przy przedłużeniu jednej z ofert uprawniającej do Combo.