Strona 1 z 1
Play - przeniesienie numerów + podpięcie obecnego
Post:01 cze 2012, 10:48
autor: ~raq
Witam.
W ciągu tego miesiąca chcę przenieść 3 numery z T-Mobile <zły> do Play.
Obecnie mam jeden numer w Play od ponad 3 lat - drugą umowę od 11 miesięcy.
Nowe numery będą w ofercie dla firm i chcę podpiąć pod to obecny numer(jest na osobę prywatną) i moje pytanie jest takie, czy po podpisaniu aneksu do umowy na następne 2 lata - czyli po 12 miesiącach znowu przedłużam o 24 miesiące, to czy mogę otrzymać nowy telefon ?
Pozdrawiam
Re: Play - przeniesienie numerów + podpięcie obecnego
Post:01 cze 2012, 19:37
autor: banderas
~raq pisze:Witam.
W ciągu tego miesiąca chcę przenieść 3 numery z T-Mobile <zły> do Play.
Obecnie mam jeden numer w Play od ponad 3 lat - drugą umowę od 11 miesięcy.
Nowe numery będą w ofercie dla firm i chcę podpiąć pod to obecny numer(jest na osobę prywatną) i moje pytanie jest takie, czy po podpisaniu aneksu do umowy na następne 2 lata - czyli po 12 miesiącach znowu przedłużam o 24 miesiące, to czy mogę otrzymać nowy telefon ?
Pozdrawiam
co znaczy podpięcie , czy chcesz mieć wszystkienumery na 1 rachunku(koncie abonenckim? wysłalem do ciebie zapytanie na prv
Post:01 cze 2012, 23:36
autor: ~raq
Tak, chcę mieć wszystkie numery na jednym rachunku.
Post:02 cze 2012, 13:47
autor: bledos
Nie bardzo widzę taką możliwość. Dlaczego? Bo w bazie będziesz widniał jako dwa zupełnie inne podmioty: firma i osoba prywatna. Żeby wszystko było na jednym wszystkie muszą być na firmę albo na osobę prywatną. Poza tym jak wtedy chcesz rozliczać wydatki w firmie - jeśli na fakturze masz jeszcze coś ponad (prywatny numer)?
Post:03 cze 2012, 14:00
autor: ~raq
Tak, obecny numer, który mam na osobę prywatną chcę przenieść także na firmę, czyli w sumie 4 numery na jedną fakturę.
Post:03 cze 2012, 18:06
autor: banderas
a jeśli tak to jest taka możliwośc przy podpisywaniu umowy poprostu prosisz o zespolneie kont abo w jedno
Post:05 cze 2012, 00:21
autor: ~raq
To wiem, ale chcę przedłużyć o kolejne 24miesiące umowę na ten numer, który mam już w PLAY - umowa jest od 11 miesięcy, i pytanie brzmi, czy po przedłużając mogę otrzymać nowy telefon ?
Post:05 cze 2012, 02:03
autor: T-mati1
Jesli ten numer co jest juz w play ma umowe na 24miesiace a minelo dopiero 11 to nie zmienisz abonamentu. Bedzie tylko przeniesiony z osoby prywatnej na firme. Dopiero po uplywie danej umowy bedziesz mogl ja zmienic na firmowa i wtedy dopiero dostaniesz nowy tel. Ja tak mialem w dawnej erze i raczej w play tez tak jest
Post:05 cze 2012, 05:59
autor: thonka
~raq, a niby z jakiej racji operator mialby Ci dac nowy telefon, skoro stara umowa jeszcze sie nie skonczyla?
to jakie kombinacje sobie zrobisz na koncie abonenckim to jedno, ale bieg umowy jest caly czas taki sam.
Post:05 cze 2012, 11:19
autor: ~raq
Brat ma umowę podpisaną trochę wcześniej niż ja, bo w maju tamtego roku i dzwonili do niego z BOK i proponowali przedłużenie umowy o kolejne 24miesiące + zmiana taryfy na FORMUŁA 4 z nowym telefonem.
Post:05 cze 2012, 11:23
autor: bledos
Możemy gdybać, czy brat przedłużał z telefonem i czy proponują mu przedłużenie czy nową umowę - co często jest mylone przez klientów, bo myśleli o przedłużeniu, a konsultant mówił o czymś innym, mniej lub bardziej świadomie wprowadzając w błąd - jeśli uważasz, że powinieneś mieć taką możliwość to dzwoń lub pytaj w salonach. Osobiście popieram przedmówcę - na tę chwilę nie otrzymasz żadnej oferty.
Post:05 cze 2012, 11:42
autor: ~raq
Dzięki panowie za zainteresowanie.
Jutro albo w piątek podjadę do Play i zobaczę co mają ciekawego.
Post:05 cze 2012, 14:18
autor: play4you1
Zadzwoń pod *500, bądź 790 500 500
Jeśli oferta bedzie dostępna konsultant Ci ją przedstawi.