Strona 1 z 1

[Plus] duplikat karty sim

Post:07 maja 2012, 21:04
autor: jason22
Jak w temacie, ile powinna kosztowac wymiana karty sim? bo u mnie w salonie powiedzieli ze 60 zl wydaje mi sie ze to duzo :?

Post:07 maja 2012, 21:51
autor: thonka
zalezy gdzie masz aktywacje i w jakiej ofercie.

Post:07 maja 2012, 23:34
autor: kamil4862
Napisz jaka siec, i czy abo czy karta.

Post:08 maja 2012, 15:25
autor: Horacy
Na pewno wiem że Heyah ma za free wydanie duplikatu karty bo ostatnio tak musiałem zrobić.

Post:08 maja 2012, 15:52
autor: bp121
W Plusie:
- abo 50zł (bezplatna, w przypadku wymiany w ciagu 30dni od przedluzenia/podpisania umowy)
- mix, prepaid 12,50

Post:08 maja 2012, 18:19
autor: jason22
no wlasnie mam w plusie abonament i powiedzieli ze 60... karta sama przestala dzialac, pisze ze nieaktywna i nie moze polaczyc sie z siecia....

Post:08 maja 2012, 18:23
autor: KC-KARLOS
W PLAY duplikat karty SIM jest całkowicie bezpłatny, niezależnie, czy karta została zagubiona, zniszczona czy wadliwa (każda okoliczność).
Niektóre sieci oferują darmowy duplikat, ale w wyjątkowych przypadkach (np. wadliwe działanie karty), ale nie zawsze to robią za friko...

Post:08 maja 2012, 21:17
autor: Orfi
W przypadku, kiedy karta SIM jest wadliwa w Plusie wymienią ci ją bezpłatnie. Jeden mały warunek, trzeba udać się do Salonu Firmowego, bo tam mają tester a małe punkty nie zawsze dysponują tym urządzeniem i dlatego proponują odpłatną wymianę. Dla nich tak jest najłatwiej, tyle, że nie dla abonenta- dla abonamentowej karty SIM w Plusie to wydatek bodajże 61,50 zł. W przypadku zagubienia, kradzieży itp. zdarzeń wymiana abonamentowej karty SIM w sieci Plus jest zawsze odpłatna. Jest od tego małe odstępstwo; kartę SIM nieodpłatnie można wymienić przy podpisywaniu aneksu umowy abonamentowej. Co, do opłaty to ta przychodzi do uiszczenia na następnej fakturze, po okresie rozliczeniowym, w którym nastąpiła wymiana ( nie wnosimy jej na miejscu w punkcie czy salonie , w momencie wymiany). Nasuwa mi się jeszcze jedno małe spostrzeżenie; czy aby to operator nie zdeaktywował Tobie karty w trosce o swoje przychody z umowy? Mam nadzieję, że nie , bo wtedy wymiana karty niewiele pomoże.

Post:08 maja 2012, 21:32
autor: kamil4862
jason22 pisze:karta sama przestala dzialac, pisze ze nieaktywna i nie moze polaczyc sie z siecia....
Więc wymienią Ci za darmo. Idź do salonu formowego tak jak ktoś napisał wyżej.

Post:09 maja 2012, 10:49
autor: Reyes
Lepiej na wszelki wypadek nastawić się na opłatę i ewentualną reklamację tej kwoty po otrzymaniu faktury. Z doświadczenia wiem, że bezpłatna wymiana często "nie przechodzi w systemie", nawet jeśli pracownik punktu uzna, że się taka należy.

Post:10 maja 2012, 07:34
autor: Espi
Dokładnie w praktyce, wygląda to tak,że opłata będzie doliczona do faktury, natomiast możesz zawsze skierować reklamację o anulowanie opłaty, w wypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku zostanie wystawiona faktura korygująca, do czasu rozpatrywania wniosku masz prawo nie opłacac reklamowanej kwoty.

Post:14 paź 2012, 11:38
autor: ombrenos
Na jaki adres powinno się wysłać reklamację z niedziałającą kartą sim? Dla mnie będzie to łatwiejsze i szybsze niż jechanie do salonu firmowego.

Post:14 paź 2012, 15:18
autor: Espi
Jeżeli chcesz zgłośić problem z niedziałającą kartą sim po wymianie to najlepiej dzwoniąc na BOK 2601 lub 601102601 gdzie konsultant przyjmie zgłoszenie techniczne. Natomiast jeżeli dopiero zamieżasz wymienić kartę to tylko po przez dowolny punkt obsługi.

Post:21 paź 2012, 12:20
autor: myslak12
Bezpłatna wymiana karty SIM jest dokonywana od razu tylko w trzech przypadkach:
a) w ciągu 30 dni od zawarcia umowy PWA,
b) jeżeli karta SIM jest z 2000 roku lub starsza,
c) jeżeli nie minęło 7 dni od aktywacji, a karta nie nosi śladów uszkodzenia.

W każdym innym przypadku wymiana karty SIM jest płatna 50 zł netto.
Jak sprawdzić z którego roku produkcji jest karta sim?

Post:22 paź 2012, 21:14
autor: tetley
Najłatwiej po jej numerze. Numer seryjny karty masz albo na samej karcie sim albo na umowie powinien być albo na dużej karcie, z której wyłamywałeś kartę sim. Tak jest w przypadku sieci Plus. Numer karty wygląda tak: XX XXXXX XXXXXX (o ile pamiętam liczbę cyfr). X, które podkreśliłem oznaczają rok produkcji karty np.: 50 09876 123456 to oznacza, że rok produkcji to 2009 itd. Natomiast opłata jak wyżej. Jeżeli masz kartę gdzie 3 i 4 cyfra to 00 to powinna przysługiwać Ci bezpłatna wymiana. Oczywiście jeśli z karty nie odczytasz numeru a nie masz innej możliwości sprawdzenia, to proponuję BOK Plusa 2601, raz, że sprawdzą Ci numer seryjny karty, a dwa, że jeśli Twoja karta jest z 2000 to sprawdzą, czy przysługuje Ci bezpłatna wymiana (przynajmniej kiedyś możliwość sprawdzenia była).

Post:24 paź 2012, 12:02
autor: myslak12
U mnie jest w takiej formie na karcie nadrukowane:
X XX XXX XXX XXX

GDZIE XX TO 05

Post:24 paź 2012, 20:46
autor: tetley
Hm to chyba Ci wytarło jedną cyfrę (pewno 1) bo właśnie patrzę na kartę Plusa to powinno być XX XX XXX XXX XXX czyli 13 cyfr. Ale w takim razie masz pewno kartę z 2005 roku czyli bezpłatna nie przysługuje, jedynie 50 zł netto lub wymiana darmowa przy przedłużeniu umowy.

Post:05 lip 2013, 11:14
autor: Grzesio123
Regulamin Promocji "Wymiana karty SIM na kartę MicroSIM, NanoSIM, USIM" („Regulamin”)
1. Promocja "Wymiana karty SIM na kartę MicroSIM, NanoSIM, USIM" ("Promocja"), jest
organizowana przez Polkomtel Sp. z o.o.1
(„Operator”) z siedzibą w Warszawie i skierowana
jest do wszystkich Abonentów w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez Polkomtel Sp. z o.o. dla Abonentów („Abonenci”).
2. Promocja trwa od 28.01.2013 r. do odwołania. Informacja o odwołaniu Promocji zostanie
podana przez Polkomtel Sp. z o.o. do wiadomości na stronie internetowej pod adresem:
www.plus.pl.
3. W ramach Promocji Operator umożliwia Abonentom dokonanie wymiany karty SIM na
kartę MicroSIM, NanoSIM lub USIM.
4. Wymiana karty SIM na kartę MicroSIM, NanoSIM lub USIM jest bezpłatna w przypadku gdy:
a. posiadana karta SIM została wyprodukowana przed rokiem 2005;
b. następuje w okresie 90 dni od daty zawarcia aneksu do umowy o świadczenia usług
telekomunikacyjnych w ramach PWA lub ANZ(z wyłączeniem zmiany taryfy/promocyjnego
planu cenowego);
c. następuje w okresie 90 dni od daty zawarcia umowy o świadczenie usług
telekomunikacyjnych w przypadku konwersji z Mix lub Prepaid.
5. Z wyłączeniem przypadków opisanych w pkt 4, wymiana karty SIM na kartę MicroSIM,
NanoSIM lub USIM w ramach Promocji wynosi 25 zł brutto (20,32 zł netto).
6. Abonent zobowiązany jest usunąć wszystkie dane znajdujące się na wymienianej karcie
SIM, w szczególności dane osobowe.
7. W przypadku wymiany karty SIM dane zawarte na starej karcie nie są kopiowane na
wymienianą kartę SIM.
8. Dostępność poszczególnych kart MicroSIM,NanoSIM lubUSIM jest zależna od stanów magazynowych.
9. Karta SIM udostępniana w ramach Promocji jest własnością Operatora.
10. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem niniejszej Usługi zastosowanie mają
postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel Sp. z
o.o. dla Abonentów.

Post:05 lip 2013, 13:20
autor: Blank
Grzesio123,
I co w związku z tym? Bo nie widzę, żadnego związku z dyskusją...