Strona 1 z 1

[Play] z fresha do "rozmowy w firmie" - jak?

Post:05 maja 2012, 18:56
autor: bobi1326
Witam. Posiadam jeden numer w play dla firm oraz drugi jako play fresh (zarejestrowany na mnie). Chciałbym tego fresha przenieść do oferty abonamentowej dla firm. Dzwoniłem trzy razy do działu obsługi klienta i każdy powiedział mi co innego. Interesuje mnie na co mam patrzeć na stronie play (przenoszę numer, chcę nowy numer, przedłużam umowę), jeżeli chcę pozostawić stary numer tylko zmienić ofertę z fresh na abonament? Interesuje mnie to, bo w każdym okienku są inne ceny i inne rzeczy wchodzą w skład abonamentu.


Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Gorąco liczę na zdanie osób, które przechodziły przez podobny proces.


Pozdrawiam

Post:05 maja 2012, 20:50
autor: MADMAX
W indywidualu taka migracja traktowana jest na stronie jako dokupienie oferty. W biznesie wygląda na to, że będzie to nowa aktywacja więc zakładka "nowy numer" (bo nie przedłużasz i nie przenosisz numeru - tam są inne regulaminy nie mające wiele wspólnego ze zmianą taryfy z karty).

Post:05 maja 2012, 20:56
autor: bobi1326
No właśnie taką odpowiedź usłyszałem jako jedną z wersji. Oprócz tego powiedziano mi, że to będzie przedłużenie umowy oraz, że to będzie migracja i nie ma o tym nic w internecie.


Jeszcze jakieś opinie?

Pozdrawiam

Post:05 maja 2012, 21:07
autor: MADMAX
Tutaj użytkownik ppp1ppp pytał o podobną kwestię.

Post:07 maja 2012, 18:33
autor: play4you1
@bobi1326. Obowiązuję zakładka "nowy numer" w linku masz niektóre promocje:
http://dlafirm.play.pl/pl/promocja/play ... index.html

Migracja z Play Fresh może być dla indywidualnego klienta:
http://www.play.pl/pl/promocja/migracja ... index.html

Post:08 maja 2012, 10:19
autor: BeCkS
Cześć!
Pomogę ci, bo sam właśnie przenoszę numer z FRESHa do FIRMA 55.
U mnie to było jeszcze bardziej skomplikowane. Numery (3) miałem w Orange GO. W autoryzowanym salonie uaktualniłem swoje dane osobowe i tego samego dnia złożyłem wniosek o przeniesienie do PLAY FRESH.
Następnego dnia wziąłem ze sobą wujka - on ma firmę - i zrobiliśmy w salonie PLAY cesję na jego firmę. Po 24 godzinach numery był już w jego firmie. Mimo, że on ma już od dawna konto firmowe w PLAY, niestety za jedną wizytą nie dało się tego zrobić.
Po dwóch dniach poszliśmy do salonu i podpisaliśmy umowę - on podpisał - jako CHCĘ NOWY NUMER. Tak to wygląda i tego jestem pewny na 100% bo sam to przeszedłem.
Tyle :-)
Pomogłem?