Strona 1 z 1

Orange - W jaki sposób mogę zmienić swój "wybrany numer

Post:29 kwie 2012, 11:34
autor: njczyziu
Witam,
facet w salonie Orange, mówił, że w łatwy sposób będę mógł zmienić swój "wybrany numer", jednak w opcjach dostępnych na moim koncie na stronie Orange nic takiego nie widzę (chyba, że coś słabo szukałem). Mam tylko jeden "wybrany numer" do wyboru, za kilka dni będzie zaczynał się u mnie kolejny okres rozliczeniowy i nie chciałbym czekać do czerwca, by móc wybrać inny ten numerek.

Pozdrawiam

Post:29 kwie 2012, 11:40
autor: Kaczy
Wejdź w zakładkę Plan taryfowy. Na dole powinieneś mieć możliwość zmiany numeru.

Post:29 kwie 2012, 11:50
autor: njczyziu
Obrazek

Mam pierw nacisnąć przycisk "Usuń", czy po prostu wpisać nowy numer w miejsce starego i zatwierdzić?
Trochę boję się tam obsługiwać na stronie :P Ostatnio usunąłem jakąś usługę i musieli mi przywracać.
O co chodzi z tym dostępnym prezentem po lewej stronie?
Mam to wybrać?
Przecież "wybrany numer" już mam..

Post:29 kwie 2012, 11:52
autor: Kaczy
W niektórych taryfach można wybierać różne prezenty. W Twojej nie ma takiej opcji. Ja bym wpisał od razu nowy i to zatwierdził.

Post:29 kwie 2012, 11:58
autor: njczyziu
Aha, czyli mam nie naciskać na przycisk "wybieram" (obok prezentu) bo to i tak nic u mnie nie da?

Babka z BOK napisała mi tak w sprawie zmiany "wybranego numeru":
Witam.

Dziękuję za zgłoszenie.

W celu wyłączenia bądź modyfikacji usługi proszę o ponowne przysłanie zlecenia wraz z kodem abonenckim dla konta oraz numerem telefonu, który ma być wybranym numerem. W przypadku braku kodu abonenckiego proszę o przysłanie pisemnej dyspozycji wraz z danymi do weryfikacji, np. NIP, Regon, PESEL, numer i seria dowodu oraz czytelnym podpisem Reprezentanta. Zlecenie proszę przesłać mailem na adres [email protected] bądź pismo na nr faxu 22 5887883.
:shock: a miało to być takie proste i przyjemne (obsługa bezpośrednio z konta na stronie Orange), czyżby sama nie wiedziała o co chodzi? :)

Hmm, chyba jednak ta kobieta miała rację, bo zmieniam ten numer na inny, zatwierdzam i dalej widnieje stary. Usuwam stary numer, naciskam dodaj prezent i widnieje stary, usuwam stary, wpisuję nowy i dalej pokazany jest stary po zatwierdzeniu.

Post:29 kwie 2012, 13:50
autor: panda
może po prostu *100 i po kłopocie?:P

Post:30 kwie 2012, 15:57
autor: njczyziu
panda pisze:może po prostu *100 i po kłopocie?:P
A tak się da, czy ściemniasz ;>

Post:04 maja 2012, 09:05
autor: panda
no jasne, ze w boku taki numer można zmienić od ręki i będziesz miał pewnośc, że wszystko jest w porządku :)

Post:04 maja 2012, 22:32
autor: sosen
to że widnieje to tak będzie. Wystarczy wpisać i zatwierdzić i dopiero od nowego okresu wejdzie w życie i wtedy też tutaj na stronie się zmieni. Bez obaw.

Post:05 maja 2012, 20:06
autor: njczyziu
sosen pisze:to że widnieje to tak będzie. Wystarczy wpisać i zatwierdzić i dopiero od nowego okresu wejdzie w życie i wtedy też tutaj na stronie się zmieni. Bez obaw.
Wysłałem też maila w tej sprawie do BOK i mają zmienić.
Chyba rzeczywiście dopiero od nowego miesiąca abonamentowego pokaże się ten nowy numer na stronie.

Post:07 lip 2012, 23:32
autor: pic
*600

Post:07 wrz 2012, 19:48
autor: njczyziu
*600 jest to numer bezpłatny?

Jeszcze mam takie pytanie odnośnie tematu, czy jeżeli przekroczę limit 1200min z moim wybranym numerem to wtedy będą odciągane minuty z mojego pakietu? Czy po przekroczeniu tego limitu otrzymam jakąś informację, że został on wyczerpany?

Post:10 wrz 2012, 18:05
autor: KC-KARLOS
njczyziu, *600 to numer płatny.
Jeśli przekroczysz pakiet, płacisz wówczas zgodnie z taryfą, z której korzystasz.

Post:10 wrz 2012, 19:55
autor: njczyziu
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=7548
Tu ktoś podał, że to bezpłatny numer :>

Post:11 wrz 2012, 16:14
autor: KC-KARLOS
njczyziu, błąd: teraz Orange Biuro Obsługi Klienta Biznesowego NIE JEST bezpłatne.
Połączenie kosztuje 1,22 PLN netto (1,50 PLN brutto).
źródło: http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary ... 463925.pdf (strona 15 dokumentu).