Strona 1 z 1

[Play] Reklama Formuła 4.0 - pier(w)si z taryfą no limit

Post:12 kwie 2012, 23:09
autor: hainasz
Nowa reklama PLAY
http://www.youtube.com/watch?v=pWi9VW-eQKY


Pani we filetowym ewidentnie wyróżnia się na tle konkurencji większym biustem. Lubie reklamy, które nie pokazują wszystkiego kawa na ławę, a przekaz jest trochę ukryty choć tu nie wiem czy to dobre określenie. Jestem ciekaw opinii innych userów. Ja jestem nieco rozdarty - jednocześnie uważam to za nieco ryzykowne dla sieci która pretenduje do miana W4 bo pozycjonuje firmę w sposób nieco skandalizujący od którego Play zaczęło trochę odchodzić z drugiej strony to ciekawy pomysł, który dodaje kolorytu szaro białym polskim reklamom np z Hajzerem ;-). Ja oddaje głos na tak - (dla reklamy)

Post:12 kwie 2012, 23:35
autor: słoneczny
Nic nowego nie odkryłeś. Normalne praktyki, których pełno w reklamach.
Tu masz reklamę simplusa sprzed czasów fioletowego operatora.

http://www.youtube.com/watch?v=rrzVVG1OKCg

Post:12 kwie 2012, 23:44
autor: drcox
Świetne :mrgreen:

Post:13 kwie 2012, 15:30
autor: Spioszek
Wiadomo nie od dziś. że nic się lepiej nie sprzedaje od seksownych kobiet z dużym biustem :).

Post:13 kwie 2012, 23:37
autor: Filip
Toż to pani z biura Malanowskiego :mrgreen:

Post:14 kwie 2012, 10:02
autor: bledos
Nie sądzę, żeby taki był zamysł twórców reklamy. Ja oglądając ją pierwszy raz nie zwróciłem na to uwagi.

Post:14 kwie 2012, 10:20
autor: SACZI
Jak każda reklama i ta jest beznadziejna ...
Kto płaci za takie kretyńskie teksty - "nie musisz mieć 4 telefonów, żeby do 4 sieci dzwonić ...??

Post:14 kwie 2012, 10:46
autor: Sig
Mogliby naprawdę wyjść z piaskownicy i przeżywać to swoje "pierwszeństwo", które tak naprawdę klientów nie obchodzi, skoro prawie wszystkie oferty weszły w tym samym czasie... Co do użycie kobiecego ciała w reklamie... Dawno przestały mnie takie tanie chwyty "ekscytować", powiem więcej, w czasach w jakich żyjemy takie uprzedmiotowianie kobiet może przynieść więcej szkody dla wizerunku, niż pożytku. Odbiorcami Play nie są sami napaleni gimnazjaliści i chyba ktoś o tym zapomina...

Post:16 kwie 2012, 17:46
autor: thonka
nie doszukiwalbym sie tutaj jakichs ukrytych podtekstow. ot idzie sobie kobieta i zachwala oferte. nawet nie zwrocilem uwagi na jej wyglad, bo oferte znam i nie uwazam za warta reklamowania, gdy inni maja to samo...

zostalo udowodnione, ze takie cos moze dzialac, tylko obawiam sie, ze celem reklamy bylo dotarcie do dlugo gadajacych kobiet, a na nie raczej seksistowskie reklamy nie nie wplyna tak jak na facetow.
nie kazdemu kobieta hojnie obdarzona kojarzy sie odrazu z atrakcyjna oferta tym bardziej, ze oferta jest taka sama jak innych operatorow.
rownie dobrze moglby to reklamowac zenek spod budki z piwem, byle aby mial dobra dykcje i go umyli.
Sig pisze:Odbiorcami Play nie są sami napaleni gimnazjaliści i chyba ktoś o tym zapomina...
tym bardziej, ze oferta raczej do nich nie jest skierowana...

Post:16 kwie 2012, 17:47
autor: Wiola_K
Anna Lucińska gra w Malanowskim i Partnerzy, a w wersji z mężczyzną jest Marek Krupski z tego samego serialu ;)

Post:16 kwie 2012, 21:03
autor: BigDill
oj tam trochę chcieli dorobić :)
chodź dla mnie oferta też niezbyt ciekawa ^^

Post:17 kwie 2012, 08:22
autor: hainasz
Przyznaje, że jako autor tematu jestem jednocześnie reklamożercą. Nie smakują mi rzecz jasna wszystkie reklamy, bo porównawcze proszków wywołują u mnie odruch wymiotny. Choć materiał socjologiczny w postaci ankiety jeszcze słaby, ale obok reklamy - mimo deklaracji niektórych przedmówców - trudno przejść obojętnie.

thonka - rzeczywiście możesz mieć rację, że "gatunek kobiety" może inaczej na tą reklamę patrzeć i zwracać uwagę na co innego. Uproszczenie w postaci mowy o noszeniu 4 telefonów kierowane jest raczej do mniej świadomych użytkowników.

Po przeczytaniu Waszych odpowiedzi zgadzam się że Play Ameryki nie odkryło, wykorzystując mniej lub bardziej świadomie kobiece atuty. Uważam jednak, że wykonanie jest na tyle delikatne i niewulgarne, że mieści się w granicach dobrego smaku.

Co do oferty to 100% zgody wszyscy operatorzy dali prawie to samo i osobiscie ze względu na jakość sieci skieruje się z fioletu na zielone ;-)

Dziękuje za odpowiedzi

Post:17 kwie 2012, 08:51
autor: maniek
W tym naszym kraju przepis na sukces to albo naga kobieta w filmie(czyt. sceny łóżkowe) albo duży biust. Szczerze? To to jest dobre dla małolatów. Dorosły facet na to nie poleci(no chyba że nigdy nie macał :D .

Post:17 kwie 2012, 11:26
autor: DanielR
słoneczny pisze:Tu masz reklamę simplusa sprzed czasów fioletowego operatora.

http://www.youtube.com/watch?v=rrzVVG1OKCg


A propos, odpowiedź Heyah też była niezła

http://www.youtube.com/watch?v=iaSICwf5 ... re=related :wink:

PS Powiem Wam szczerze, że ja w pewnym momencie zwróciłem uwagę na jej biust. Dlaczego? A właśnie, dlatego, że wg. mnie jest on "odrobinę" za duży, zbyt wydatny, w stosunku do całej sylwetki tej Pani. Ale podobno o gustach się nie dyskutuje. :wink:

Post:17 kwie 2012, 12:43
autor: Kryniczanin
Świetne były te reklamy! Jak miło że je przypomniano!

Post:17 kwie 2012, 16:57
autor: thonka
hainasz, co do ankiety - brakuje mi tam odpowiedz totalnie neutralnej - jest albo pozytyw, albo negatyw.

Post:18 kwie 2012, 21:49
autor: BigDill
tutaj się zgodzę z powyższą wypowiedzią neutralna jakas odpowiedź też by się przydała;)

Post:13 cze 2012, 15:43
autor: auvi
Reklama na granicy dobrego smaku, chociaż u mnie raz czy dwa wywołała niesmak. W danej chwili nie miałem ochoty obserwować pani, która obnosi się ze swoimi atutami. Ktoś może powiedzieć: nie chcesz, nie patrz. Ale to tak jak ze zbyt wyzywająco ubranymi kobietami na codzień. Co prawda postępuje pewne rozluźnienie obyczajów, ale są pewne granice, poza którymi istnieje już tylko negatywna etykietka.
A biust jako chwyt reklamowy? To chyba działa tylko na niewyżytych nastolatków... Innymi słowy reklama jest po prostu nietrafiona.