T-Mobile Fri a Play ZM -> Pisma od operatorów
Post:05 kwie 2012, 13:38
Witam,
Byłem jednym z pierwszych osób, które podpisały umowę z T-Mobile Frii na nielimitowane połączenia do wszystkich sieci. Oczywiście podpisałem umowę w celach zarobkowych (ładowanie minut w Play ZM kilku znajomym i odsprzedawanie ich).
Nie miałem jednak zamiaru wykorzystywać do tego żadnych maszyn.
Od drugiego dnia umowy intensywnie to wykorzystuję. Doładowałem już w sumie 13 godzin rozmów znajomym (jeszcze nie sprzedawałem na Allegro).
Niestety, dziś listonosz przyniósł mi niespodziankę - list od T-Mobile datowany 03.04.2012. Co więcej, moi znajomi listy od Playa także z dnia 03.04.2012 o podobnej treści, tak jakby operatorzy ci współpracowali...
Czy to co otrzymaliśmy to blef. Czy operatorzy mają jakieś podstawy prawne, oraz w jaki sposób tak szybko zorientowali się, że coś nie gra.
Ciekawi mnie, że te listy były wysłane tego samego dnia - nadane listem poleconym, a do jednego kolegi dzwonił konsultant i powiedział to samo (nie miał zarejestrowanego numeru).
Czy można coś z tym zrobić? Nie chcę zostać z abonamentem wynoszącym 89,00 złotych...
Byłem jednym z pierwszych osób, które podpisały umowę z T-Mobile Frii na nielimitowane połączenia do wszystkich sieci. Oczywiście podpisałem umowę w celach zarobkowych (ładowanie minut w Play ZM kilku znajomym i odsprzedawanie ich).
Nie miałem jednak zamiaru wykorzystywać do tego żadnych maszyn.
Od drugiego dnia umowy intensywnie to wykorzystuję. Doładowałem już w sumie 13 godzin rozmów znajomym (jeszcze nie sprzedawałem na Allegro).
Niestety, dziś listonosz przyniósł mi niespodziankę - list od T-Mobile datowany 03.04.2012. Co więcej, moi znajomi listy od Playa także z dnia 03.04.2012 o podobnej treści, tak jakby operatorzy ci współpracowali...
Mój kolega natomiast miał włączoną usługę "Zbieraj Minuty" na starych zasadach i otrzymał takie pismo:Z przykrością infromujemy, iż na Państwa koncie abonenckim stwierdzono nadużycia związane z generowaniem sztucznego ruchu do sieci P4, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej.
Wzywamy Państwa do natychmiastowego zaprzestania takiego procederu.
Kontynuowanie działań, o których mowa w tym piśmie skutkować będzie zerwaniem umowy z Państwa winy oraz skierowaniem sprawy na drogę sądową, zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.
Przyznam, że nie spodziewałem się takiego obrotu spraw, a przynajmniej nie tak szybko.Szanowny Panie,
Uprzejmie informujemy, iż po analizie bilingów na Pana koncie abonenckim, wykryto nadużycia związane z kierowaniem sztucznego ruchu z PTC, w celu osiągnięcia korzyści materialnej związanej z aktywowaną usługą "Zbieraj Minuty". W związku z powyższym, Operator sieci P4 postanowił, zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych wyłączyć z dniem 08.04.2012 usługę "Zbieraj Minuty", oraz zablokować możliwość aktywacji usługi "Nowe Zbieraj Minuty" dla Pańskiego numeru abonenckiego.
W celu uzyskania szerszych informacji dotyczących sprawy, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Ufamy, że rozumie Pan, iż poniesione przez Pana konsekwencje wynikają z naruszenia Regulaminu Świadczenia Usług,Telekomunikacyjnych, a szansa na dalsze korzystanie z numeru abonenckiego będącego w Pańskim posiadaniu wraz z całością zgromadzonych na nim środków pozwolą na naszą dalszą i udaną współpracę.
Czy to co otrzymaliśmy to blef. Czy operatorzy mają jakieś podstawy prawne, oraz w jaki sposób tak szybko zorientowali się, że coś nie gra.
Ciekawi mnie, że te listy były wysłane tego samego dnia - nadane listem poleconym, a do jednego kolegi dzwonił konsultant i powiedział to samo (nie miał zarejestrowanego numeru).
Czy można coś z tym zrobić? Nie chcę zostać z abonamentem wynoszącym 89,00 złotych...