Strona 1 z 1

[ORANGE] Nie zgadza się rachunek i "usługa"

Post:05 kwie 2012, 13:21
autor: magdaxt600
Witam! Właśnie pobrałam z Orange online fakturę z rachunkiem szczegółowym i oczom nie wierzę.
Ktoś włączył usługę "Zatrzymaj czas do wszystkich" płatną 15zł - na pewno nie ja. Jest możliwość jak sprawdzić kto włączył tę usługę? Na ich stronie sprawdzałam i nie mam nic takiego włączonego. Pytam bo mam zamiar zadzwonić do nich z pytaniem czy mogą sprawdzić kto to włączył i chciałabym wiedzieć jak z mini rozmawiać. Może któryś konsultant włączył mi to w trakcie rozmowy, bo często dzwonią z jakimiś ofertami (mimo, że proszę by tego nie robili bo nic nie chcę, nie jestem zainteresowana itd.).

Poza tym po (dwukrotnym) podliczeniu minut z rachunku wyszło mi że "wygadałam" 90.9 minut a na rachunku napisali, że wykorzystane jest 105.30 minut. Ciekawe skąd te dodatkowe 15 minut. Podpowie ktoś o co tu chodzi?
Abonament Delfin II 60 39.90zł

Pozdrawiam
Magda

Post:05 kwie 2012, 13:28
autor: konsultantemeryt
Może TYLKO przez jakiś czas ta usługa była bezpłatna. A co do naliczania minut, tego upewnisz się tylko na BOK.

Post:05 kwie 2012, 14:02
autor: ubuntulnx
magdaxt600 pisze:Witam! Właśnie pobrałam z Orange online fakturę z rachunkiem szczegółowym i oczom nie wierzę.
Ktoś włączył usługę "Zatrzymaj czas do wszystkich" płatną 15zł - na pewno nie ja. Jest możliwość jak sprawdzić kto włączył tę usługę? Na ich stronie sprawdzałam i nie mam nic takiego włączonego. Pytam bo mam zamiar zadzwonić do nich z pytaniem czy mogą sprawdzić kto to włączył i chciałabym wiedzieć jak z mini rozmawiać. Może któryś konsultant włączył mi to w trakcie rozmowy, bo często dzwonią z jakimiś ofertami (mimo, że proszę by tego nie robili bo nic nie chcę, nie jestem zainteresowana itd.).

Poza tym po (dwukrotnym) podliczeniu minut z rachunku wyszło mi że "wygadałam" 90.9 minut a na rachunku napisali, że wykorzystane jest 105.30 minut. Ciekawe skąd te dodatkowe 15 minut. Podpowie ktoś o co tu chodzi?
Abonament Delfin II 60 39.90zł

Pozdrawiam
Magda
Pewnie tę usługę miałaś włączoną czasowo przy przedłużaniu/nowej aktywacji zgodnie z TABELKĄ

Dzwoń na *100.

Post:05 kwie 2012, 14:03
autor: magdaxt600
A istnieje w ogóle jakiś "rejestr" zamawianych usług? Żeby było tam napisane kto, jak i kiedy zamawiał?

Post:05 kwie 2012, 14:06
autor: ubuntulnx
Przedłużenie to było czy nowa aktywacja?

Post:05 kwie 2012, 14:09
autor: magdaxt600
To jest nowa aktywacja. Trzeci rachunek. Na poprzednich nie było tej usługi.

Post:05 kwie 2012, 14:11
autor: ubuntulnx
Niech zgadnę, wzięłaś z telefonem na 24 m-ce.

Zgodnie z tabelką, którą podałem Ci wyżej masz jasno napisane, że usługa jest w Twoim przypadku na 3m-ce.
Potem jest płatna 15zł.
Możesz ją wyłączyć pod *100.
Co więcej masz ją zapisaną na umowie.

Post:05 kwie 2012, 14:17
autor: magdaxt600
No faktycznie... To musi być to. Zaraz zobaczę co tam w umowie jest. Dzięki

Post:09 kwie 2012, 00:50
autor: BigDill
jeżeli byłoby bez telefonu to wtedy ta usługa była by na cały okres trwania umowy.

Post:10 kwie 2012, 19:56
autor: Vieslav
magdaxt600 pisze:No faktycznie... To musi być to. Zaraz zobaczę co tam w umowie jest. Dzięki
W umowie masz zapis, że po okresie bezpłatnym w przypadku nie zlecenia wyłączenia usługi pobierane są za nią opłaty. Dziwne, że nie dostałaś smsa przypominającego. Ja zawsze dostaje informacje o zakończeniu promocji jak mi coś takiego wcisną. Wtedy wiem, kiedy sobie wyłączyć.