Strona 1 z 1

Orange rozwiazanie umowy z winy operatora ?

Post:08 mar 2012, 10:18
autor: fox30
witam

Poradzcie mi co moge jeszcze zrobic a najlepiej jak rozwiazać umowe nie płacąc kary.


24 pazdziernika 2011 w salonie Orange popisałem przeniesienie numeru z Play do Orange
(czego bardzo żaluje) Data wyznaczona do pprzeniesienia numeru to 17 styczen 2012. Dostałem karte SIM z Orange na której miał byc tymczasowy numer do momentu przeniesienia numeru. 2 tyg. czekałem na ten tymczasowy numer ale on nie zadzialal (informowalem salon Orange ) po 3 tyg. po tym jak codziennie slyszalem ze lada dzien bedzie dzialal wkurzylem sie i poszedlem do salonu zrezygnowac. Kierowniczka ubłagala mnie i dała wybrany telefon zebym jeszcze poczekal. Bylo mi to na reke bo dostalem telefon a i tak Play dzialal mi na moim numerze. Do 17 stycznia tymczasowy numer nie ruszył. Jak sie okazalo Play odac mogl numer dopiero 10 lutego. Do 10 lutego numer tymczasowy nie dzialal. A co mnie doprowadziło do szału 11 lutego wylaczyli mi moj glowny ( przenoszony numer ). Do 16 lutego miałem zablokowany przenoszony numer. Poszedlem do salonu i zazadalem wydania swojego numeru i na szczescie trafilem na ompetentna osobe ktora uruchomila mi moj numer ale jako Pre paid a nie abonament. Zlozylem pismo z reklamacja i od tej pory cisza. Mam pre paida ( zamiast abonamentu z internetem). Dowiadywalem sie w UKE ze maja czas 30 dni na pisemna odpowiedz. Wiele razy dzwonilem i bylem w salonie i ciagle slysze stara spiewke ze rozpatruja. Moje pytanie
brzmi czy moge isc do Playa i przeniesc sobie ten numer do Playa na abonament i ich olac ?
Boje sie jednak ze bede musiual zaplacic kare mimo ze juz pol roku od podpisania umowy nie mam swiadczonej umowy ze strony Orange. Poprostu masakra , moze ktos cos doradzic.

Post:08 mar 2012, 10:34
autor: warczanek
może zaskarż ich i tyle ,

Re: Orange rozwiazanie umowy z winy operatora ?

Post:08 mar 2012, 11:16
autor: play4you1
fox30 pisze:witam

Poradzcie mi co moge jeszcze zrobic a najlepiej jak rozwiazać umowe nie płacąc kary.


24 pazdziernika 2011 w salonie Orange popisałem przeniesienie numeru z Play do Orange
(czego bardzo żaluje) Data wyznaczona do pprzeniesienia numeru to 17 styczen 2012. Dostałem karte SIM z Orange na której miał byc tymczasowy numer do momentu przeniesienia numeru. 2 tyg. czekałem na ten tymczasowy numer ale on nie zadzialal (informowalem salon Orange ) po 3 tyg. po tym jak codziennie slyszalem ze lada dzien bedzie dzialal wkurzylem sie i poszedlem do salonu zrezygnowac. Kierowniczka ubłagala mnie i dała wybrany telefon zebym jeszcze poczekal. Bylo mi to na reke bo dostalem telefon a i tak Play dzialal mi na moim numerze. Do 17 stycznia tymczasowy numer nie ruszył. Jak sie okazalo Play odac mogl numer dopiero 10 lutego. Do 10 lutego numer tymczasowy nie dzialal. A co mnie doprowadziło do szału 11 lutego wylaczyli mi moj glowny ( przenoszony numer ). Do 16 lutego miałem zablokowany przenoszony numer. Poszedlem do salonu i zazadalem wydania swojego numeru i na szczescie trafilem na ompetentna osobe ktora uruchomila mi moj numer ale jako Pre paid a nie abonament. Zlozylem pismo z reklamacja i od tej pory cisza. Mam pre paida ( zamiast abonamentu z internetem). Dowiadywalem sie w UKE ze maja czas 30 dni na pisemna odpowiedz. Wiele razy dzwonilem i bylem w salonie i ciagle slysze stara spiewke ze rozpatruja. Moje pytanie
brzmi czy moge isc do Playa i przeniesc sobie ten numer do Playa na abonament i ich olac ?
Boje sie jednak ze bede musiual zaplacic kare mimo ze juz pol roku od podpisania umowy nie mam swiadczonej umowy ze strony Orange. Poprostu masakra , moze ktos cos doradzic.
SKoro masz zawartą Umowę z Orange na abonament a świadczą Ci usługę na Prepaidzie to Operator Orange nie wywiązał się z Umowy. Moim zdaniem powinieneś móc zewrać tą Umowę bez konsekwencji. Zesztą w jaki sposób wystawią Ci karę skoro numer jest jako Prepaid a nie Postpaid?

Post:08 mar 2012, 11:36
autor: fox30
Maja wszystkie dokumenty i ksera potrzebne do abonamentu. Wiesz jakbysmy zyli w normalnym kraju to logiczne by bylo ze nie wywiazali sie z umowy. Z checia zwroce im telefon i pozegnam.

Post:13 mar 2012, 19:34
autor: sosen
Problem wziął się z jednego prostego powodu. Tymczasowy numer nie był aktywny a bez aktywnego numeru nie ma możliwości zrealizowania przeniesienia numeru w systemie. Tego powinien dopilnować salon. Szkoda że nie interweniowałeś na samym początku kiedy to numer nadal nie był aktywny mimo podpisania umowy. Umowę masz i ona jest zobowiązująca. Możesz reklamować fakt braku świadczenia usług przez jakiś tam czas. Ale jak już wiesz każda reklamacja to czekanie 30 dni. Tak więc jak się nastawiasz na reklamacje to musisz się uzbroić w cierpliwość. Jak chcesz korzystać z numeru to polecam kontakt z BOK w celu przyśpieszenia realizacji sprawy i przedewszystkim sprawdzenia na jakim jest ona etapie.